Traktorite turbopurustamine

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Kas ja milliseid nõkse saab traktorite puhul ära kasutada sellest kuulsusrikkast teemast - http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492&page=1?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Hehee, arvad, et kohandad saadud info kohe profiilis kirjas olevale baierile?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

ka seda, kuid diislite aretamisest on häbiväärselt vähe juttu tehtud. krss muidugi pajataks vabalthingavatest pikemalt, aga põhjalikumat turbodiisli käsitlust mina veel eesti keeles kohanud ei ole.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Võimsusekasv protsentuaalselt dislal alati suurem,kui softi ja vurriga mängima hakata.Muidu kõik põhitõed samad,mis kasoliini puhul.
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#5

Hirschi softivahetus andis päris toreda tulemuse. Muude asjade osas mõtlen veel. Diiselmootorite tuunimisest ei ole ma eriti artikleid kohanud, kui oleks rohkem kirjandust käepärast siis oleks ka plaanides julgem.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Seal hakkavad need kestvuseprobleemid.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#7

Miski PSI disel tuning on silma hakanud, maksab ca 10k.
Mis sellisest asjast arvata? Vaadates romza poolt pakutavat ajutuuningut siis hinnavahe ca 3k.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

PSI kraami tasub küsida kasutaja olds käest. Tema firma neid müüb.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#9

Minu meelest püüavad jupimüüjad natuke liiast katet vahele ajada, saksas selletüübiline chip maksab miski 500 euri alla erinevate müüjate juures.. Kes on kasutanud kiidavad, ainumas häda tundub olevat mõningane suitsemine täisgaasil.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Eestiski maksab chippimine 7 kilo per auto.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

Igatahes - 98kW bensukal on rohkem võhma kui pisikesel turbodislal. Nüüd tuleb chippida, wastegate vedru keerata ja siis kannatamatult pedaali talluda. Edasi, traktoristid! Kokkujooksnud mootorite ja kinnikiilunud turbode poole!
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#12

Kas nimetatud peenhäälestusega mõni töökoda ka hakkama saab?
Disladel on wastegate kohe turbo küljes tavaliselt - kas ja kui palju WG varda keeramine annab?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

Selle kohta on natuke ka pildimaterjali, kui kedagi huvitab (paraku mitte diisel-Saabide osas).
Huvitab ikka. Sa võiks need kõik oma kodukale üles sättida kui viitsimist on. Vajadusel saan abistada lihtsama HTMLi ja veebimajutusega.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#14

Küsimus siia. Mis juhtub turbo diisel mootoriga kui segu jääb lahjaks? Minu teada jookseb see kena mootor lihtsalt laiali, ühed aga ajavad täie rauaga vastu. Soovikski teada, mis täpselt juhtub. Pakkusin neile varianti, et olgu, tõmbame wg vooliku ära ja lähme proovime, seda nad aga teha ei julgenud. Kas diisel mootor läheb ka detoneerima? Mootori tava töötamise ajal ei toimu ju detoneerimine? Kuidas see värk on?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

disla ikka detoneerib; kui pihusti jääb jookma; siis samasugune plekist hääl..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

Sa mõtled, et mootori tavatöötamine ongi detoneerumine? Või on diisli detoneerimine siiski midagi muud. Väga ei saanud aru mida sa mõtlesid:red:

Just lugesin ka ühest välismaisest lehest, et pihusti joostes hakkab muud häält tegema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

ikka kõva võõras hääl tuleb lisaks, ja sarnane nagu bensuka omalgi... selline nagu klapipesa on lahti tulnd...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Lihtsalt diisel kannatab oluliselt rohkem detoneerimist,võrreldes bens.mootoriga,mis kohe laiali läheb.
Bandiera
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 20, 2007 14:32
Asukoht:
Auto:

#19

Diislil on temperatuur madalam kui kütust vähe .Kütusekoguse lisamisel temperatuur tõuseb -vastupidiselt ottomootorile.
_siim_
Postitusi: 6
Liitunud: T Juun 09, 2009 19:57
Asukoht:
Auto:

#20

ning detoneerima hakkab hoopis suurema kütusekogusega,diislil ju pole drosselklappi(vanemad) ning pööret regullitakse kütusekogusega.
Vasta