Terekest,
Mainis üks Teie foorumi kasutaja ühes teises foorumis, et siin pidi umbes kümmekond 400 hobujõulist Saabi olema.
Äkki valgustate mind lollikest ka, millised konkreetsed autod teie foorumist nendele kriteerjumitele vastavad?
Lingid teemadele oleks samuti teretulnud. Räägime siis Eestimaa pinnal olevatest autodest.
Tervitades
Mihkel
Võimsad Saabid
Oeh, naised saunas rääkisid ....Algselt postitas: M-Tech
Mainis üks Teie foorumi kasutaja ühes teises foorumis, et siin pidi umbes kümmekond 400 hobujõulist Saabi olema.
kümmekond 400 hobujõulist on selgelt üle pakutud. Kindlalt võin väita, et üks tonnine on küll, aga kas veel miskit? Trionic&Iisak askeldavad Trolliga ning Iroman askeldab(?) mingi 9-5 Aeroga ka, aga kas neil 400hp piir käes, ei tea.
Huvitav, kes ja kus sellist pläusti ajanud on? Või tunnistab sokkija ise oma süüd?
EDIT: Väljendasin ennast pisut segaselt. See üks kindel tonnine on Iroman'i Aero aka Redmonster.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
300 kanti peaks rohkem olema.. trollid-hirschid.. Iromani 9-5 vist niisama sõitmiseks ja ehitamiseks 9000.
Aga jah, kes jama ajab ja mida ta tarbib?
EDIT: ja äkki herr M-Tech valgustab meid pisut mõne viitega sellele soustile?
Aga jah, kes jama ajab ja mida ta tarbib?
EDIT: ja äkki herr M-Tech valgustab meid pisut mõne viitega sellele soustile?
Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid laest võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Iga ratas veab and then some!
Meie Trollil on 210kw ehk siis 295 hj.400ni on ikka väga pikk maa:wall:
Äkki Mihkel on nii hea ja ütleb,kus foorumis ja kes selliseid "pärle" pillub?
Deem,Cyber on juba ette jõudnud...
Äkki Mihkel on nii hea ja ütleb,kus foorumis ja kes selliseid "pärle" pillub?
Deem,Cyber on juba ette jõudnud...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ka Griffin käis dynot lõhkumas,aga nende numbritega peaks (vist?) häbenema- 227hj ja 270Nm:red:Algselt postitas: IFF
Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid least võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisakKa Griffin käis dynot lõhkumas,aga nende numbritega peaks (vist?) häbenema- 227hj ja 270Nm:red:Algselt postitas: IFF
Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid least võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Ei ei ole vaja kindlasti häbeneda.
Pigem müts maha töö eest. ma rumal lihdsalt ei teadnud.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Ralph
Aga Iromani 9000 Aero???
äkki loed eelmisi postitusi:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Üldiselt ma saan aru, et 400NM võib tõesti siin nii mõnelgi olla.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.
Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.
300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.
Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15
Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.
Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.
Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.
300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.
Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15
Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.
Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid.
Algselt postitas: M-Tech
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.
Turbo markide ning teemade üle on siin kõvasti juttu olnud. Kolista ringi natukene mööda foorumi, usun, et ka otsing aitab sind.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
4 silindrit 2.3 liitrit enamjaolt, mõnel mudelil ka 2.0 liitrit.Algselt postitas: M-Tech
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
Seda võib näha http://www.900aero.com/main/tech_main_turbo.htm lingilt.Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Jah, me oleme ilged pidurid siin.. Kui inimeses on 80% (vist) vedelikku, siis saabneti liikmetel on see pidurivedelik..Ma lihtsalt juba hakaksin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid.
Eelmine reis oli Sveitsis müügil sellise loom Saab 9-5 TQT/340hj/ei tea kas mingi CH enda tuuning müüja rääkis mingist suurest turbost ja metall katakast jne.Pole enne sellist TQT kohanud või oskab keegi kogenum sellis kohta midagi kosta.
http://www.titan.ch
see vist TQT taga, mingist saksakeelsest foorumist leidsin lingi, ise doitsi ei sprehhi nii, et eriti aru ei saanud mis seal räägiti
see vist TQT taga, mingist saksakeelsest foorumist leidsin lingi, ise doitsi ei sprehhi nii, et eriti aru ei saanud mis seal räägiti
Algselt postitas: M-Tech
Pidasis silmas just paari siinse foorumi projekti.
On neist kuskil täpsemat juttu ka?
Lugejate Autode alt ei hakkanud kohe nagu silma.
VT Väga Turbo, endine Trionicu, nüüd Togi oma
qdwini masin
sebastiani auto
iromani 9000-ma ei tea, kas selle kohta eraldi teemat on, kuid kusagil ta pisut rääkis oma masinast lähemal, see võis olla VT teemas
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2337
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Originaalturbod on kõik väetikesed ega ole mõeldud nii karmiks tuunimiseks. Originaalgarrett on tuunimiseks ikka eriline juust. Mitsu TD04HL-15t 6# (tüüp TD04 peaks ka Subarutel kasutusel olema) maks teoreetiline piir on 290 Hj.Algselt postitas: M-Tech
Üldiselt ma saan aru, et 400NM võib tõesti siin nii mõnelgi olla.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.
Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.
300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.
Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15
Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.
Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid.
Mõningate Saabidel kasutatavate turbode tabel on siin:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid24073
400 Nm saavutamine lihtsate, käepäraste vahenditega ei ole mingi probleem, aga 400Hj näiteks kasvõi suht madalate maksimumpöörete tõttu kõvasti vaevalisem. Kindlasti on probleemiks nominaalist kõrgemate rõhkudega sõitmisel auto kestvus. Õigemini esimesena annab järgi see sama õnnetu turboke ise.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
esialgu ehmatasin kohe ära, et mina tunnen kasutaja M-Tech-i ja olen talle oma Saabi näidanud ja olen Saabneti kasutaja. Et aks mina tõesti sellist pläusti olen ajanud....???. aga siis sain aru et keegi teine mõnes teises foorumis... .
300hj lõppu ja 400hj leidmiseks saabi kapoti alt tuleks külastada selliseid saite: www.saabturboclub.com, www.saabclub.fi
Rootslased on hullud...
300hj lõppu ja 400hj leidmiseks saabi kapoti alt tuleks külastada selliseid saite: www.saabturboclub.com, www.saabclub.fi
Rootslased on hullud...
Sent from my Monte Carlo using B236
Subarul jah originaalis oli TD04L-13T-6 , vähemalt minu mudelil.
Hetkel peal Garret GT2860RS kuullaagerturbo, mis puhub kuni 350hp aga eks neid mõjutavaid tegureid on suht palju.
Võrreldes TD04L-13T-6 on Garrett 2x suurem.
Kahjuks on 0.86 A/R-iga lääg ikka väga räige linnasõidul.
Lõpp on muidugi hoopis teisest puust kui 0.41 A/R-iga originaalturbol (ka Saabidel peaks originaalis sama A/R olema).
Lähiajal proovin ära 0.64 A/R-i ja kui sellest kasu pole, siis peab vast hakkama mingi originaalist natuke suurema Mitsu turbo poole vaatama.
300hp linnasõidukiga oleksin juba väga rahul. 500hp alistamiseks on mul teine auto.
Hetkel peal Garret GT2860RS kuullaagerturbo, mis puhub kuni 350hp aga eks neid mõjutavaid tegureid on suht palju.
Võrreldes TD04L-13T-6 on Garrett 2x suurem.
Kahjuks on 0.86 A/R-iga lääg ikka väga räige linnasõidul.
Lõpp on muidugi hoopis teisest puust kui 0.41 A/R-iga originaalturbol (ka Saabidel peaks originaalis sama A/R olema).
Lähiajal proovin ära 0.64 A/R-i ja kui sellest kasu pole, siis peab vast hakkama mingi originaalist natuke suurema Mitsu turbo poole vaatama.
300hp linnasõidukiga oleksin juba väga rahul. 500hp alistamiseks on mul teine auto.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tüli põhjustajaks oli mina:red:
Väga vabandan kui keegi haiget sai.
kümme 400hp saabi on vist üle pakutud. aga ma arvan et üle 300hp saabe on meil siin küll. Foorumi väliselt tean 3 sellist. üks 9-5 ja 2 9-3sportcombit. Need on hirsci poolt tehtud.
vabandused:notworthy:
Väga vabandan kui keegi haiget sai.
kümme 400hp saabi on vist üle pakutud. aga ma arvan et üle 300hp saabe on meil siin küll. Foorumi väliselt tean 3 sellist. üks 9-5 ja 2 9-3sportcombit. Need on hirsci poolt tehtud.
vabandused:notworthy:
Nagu just selgus on sinna 300hp lähedale saabe siin foorumis ainult mõni.
Kuidas siis järsku neid juba üle 300hp mitu on?
Äkki on ka mõni dynosheet nende üle 300hp saabide kohta näidata.
Ma ei noki pahapärast vaid üritan väheke linnalegende kummutada.
Ega see hp-de väljavõlumine nüüd nii kerge ka pole kui igalpoool internetis kirjutatakse.
Kuskil nägin mingi punase Saabi pilti millel pidi 460hp olema.
Äkki selle kohta kuskil rohkem tehnilist infi?
Kuidas siis järsku neid juba üle 300hp mitu on?
Äkki on ka mõni dynosheet nende üle 300hp saabide kohta näidata.
Ma ei noki pahapärast vaid üritan väheke linnalegende kummutada.
Ega see hp-de väljavõlumine nüüd nii kerge ka pole kui igalpoool internetis kirjutatakse.
Kuskil nägin mingi punase Saabi pilti millel pidi 460hp olema.
Äkki selle kohta kuskil rohkem tehnilist infi?
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
OT
Siin on üks link, kus on hirsch`i poolt mukitud 9-5 300hp
http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E280008280
Siin on üks link, kus on hirsch`i poolt mukitud 9-5 300hp
http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E280008280