Võimsad Saabid

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#1

Terekest,

Mainis üks Teie foorumi kasutaja ühes teises foorumis, et siin pidi umbes kümmekond 400 hobujõulist Saabi olema.
Äkki valgustate mind lollikest ka, millised konkreetsed autod teie foorumist nendele kriteerjumitele vastavad?
Lingid teemadele oleks samuti teretulnud. Räägime siis Eestimaa pinnal olevatest autodest.

Tervitades
Mihkel
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: M-Tech
Mainis üks Teie foorumi kasutaja ühes teises foorumis, et siin pidi umbes kümmekond 400 hobujõulist Saabi olema.
Oeh, naised saunas rääkisid ....
kümmekond 400 hobujõulist on selgelt üle pakutud. Kindlalt võin väita, et üks tonnine on küll, aga kas veel miskit? Trionic&Iisak askeldavad Trolliga ning Iroman askeldab(?) mingi 9-5 Aeroga ka, aga kas neil 400hp piir käes, ei tea.
Huvitav, kes ja kus sellist pläusti ajanud on? Või tunnistab sokkija ise oma süüd?

EDIT: Väljendasin ennast pisut segaselt. See üks kindel tonnine on Iroman'i Aero aka Redmonster.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

300 kanti peaks rohkem olema..:) trollid-hirschid..:) Iromani 9-5 vist niisama sõitmiseks ja ehitamiseks 9000.

Aga jah, kes jama ajab ja mida ta tarbib?

EDIT: ja äkki herr M-Tech valgustab meid pisut mõne viitega sellele soustile?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid laest võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Meie Trollil on 210kw ehk siis 295 hj.400ni on ikka väga pikk maa:wall:
Äkki Mihkel on nii hea ja ütleb,kus foorumis ja kes selliseid "pärle" pillub?
Deem,Cyber on juba ette jõudnud...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: IFF
Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid least võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Ka Griffin käis dynot lõhkumas,aga nende numbritega peaks (vist?) häbenema- 227hj ja 270Nm:red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: IFF
Kuna Eestis praegustel andmetel mingit pädevat dynot ei ole siis on enamused numbrid least võetud peale, VT ja Redmonster'i. Kes on minu teada mõlemad dynos käinud ning seega oma hobuse karja saanud üle lugeda.
Ka Griffin käis dynot lõhkumas,aga nende numbritega peaks (vist?) häbenema- 227hj ja 270Nm:red:

Ei ei ole vaja kindlasti häbeneda. :wise:

Pigem müts maha töö eest. :head: ma rumal lihdsalt ei teadnud. :red:
Iga ratas veab and then some!
Ralph
Postitusi: 32
Liitunud: T Sept 06, 2005 0:27
Asukoht:
Auto:

#8

Aga Iromani 9000 Aero???
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7137
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: Ralph
Aga Iromani 9000 Aero???

äkki loed eelmisi postitusi:wall::gun:
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#10

Üldiselt ma saan aru, et 400NM võib tõesti siin nii mõnelgi olla.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.

Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?

Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.

Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.

300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.

Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15

Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.

Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid. :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: M-Tech

Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.

Turbo markide ning teemade üle on siin kõvasti juttu olnud. Kolista ringi natukene mööda foorumi, usun, et ka otsing aitab sind.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#12

Kes mulle sealse foorumi Invitation Code saadab, tahaks ka seda teemat lugeda :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Algselt postitas: M-Tech
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
4 silindrit 2.3 liitrit enamjaolt, mõnel mudelil ka 2.0 liitrit.
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Seda võib näha http://www.900aero.com/main/tech_main_turbo.htm lingilt.
Ma lihtsalt juba hakaksin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid. :)
Jah, me oleme ilged pidurid siin..:) Kui inimeses on 80% (vist) vedelikku, siis saabneti liikmetel on see pidurivedelik..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kull
Postitusi: 30
Liitunud: K Dets 13, 2006 20:15
Asukoht:
Auto:

#14

Eelmine reis oli Sveitsis müügil sellise loom Saab 9-5 TQT/340hj/ei tea kas mingi CH enda tuuning müüja rääkis mingist suurest turbost ja metall katakast jne.Pole enne sellist TQT kohanud või oskab keegi kogenum sellis kohta midagi kosta.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#15

http://www.titan.ch

see vist TQT taga, mingist saksakeelsest foorumist leidsin lingi, ise doitsi ei sprehhi nii, et eriti aru ei saanud mis seal räägiti
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Cyber
4 silindrit 2.3 liitrit enamjaolt, mõnel mudelil ka 2.0 liitrit.

Pidasis silmas just paari siinse foorumi projekti.

On neist kuskil täpsemat juttu ka?
Lugejate Autode alt ei hakkanud kohe nagu silma.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: M-Tech
Pidasis silmas just paari siinse foorumi projekti.

On neist kuskil täpsemat juttu ka?
Lugejate Autode alt ei hakkanud kohe nagu silma.

VT Väga Turbo, endine Trionicu, nüüd Togi oma
qdwini masin
sebastiani auto
iromani 9000-ma ei tea, kas selle kohta eraldi teemat on, kuid kusagil ta pisut rääkis oma masinast lähemal, see võis olla VT teemas
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2337
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Algselt postitas: M-Tech
Üldiselt ma saan aru, et 400NM võib tõesti siin nii mõnelgi olla.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.

Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?

Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.

Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.

300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.

Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15

Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.

Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid. :)
Originaalturbod on kõik väetikesed ega ole mõeldud nii karmiks tuunimiseks. Originaalgarrett on tuunimiseks ikka eriline juust. Mitsu TD04HL-15t 6# (tüüp TD04 peaks ka Subarutel kasutusel olema) maks teoreetiline piir on 290 Hj.
Mõningate Saabidel kasutatavate turbode tabel on siin:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid24073
400 Nm saavutamine lihtsate, käepäraste vahenditega ei ole mingi probleem, aga 400Hj näiteks kasvõi suht madalate maksimumpöörete tõttu kõvasti vaevalisem. Kindlasti on probleemiks nominaalist kõrgemate rõhkudega sõitmisel auto kestvus. Õigemini esimesena annab järgi see sama õnnetu turboke ise.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#19

esialgu ehmatasin kohe ära, et mina tunnen kasutaja M-Tech-i ja olen talle oma Saabi näidanud ja olen Saabneti kasutaja. Et aks mina tõesti sellist pläusti olen ajanud....???. aga siis sain aru et keegi teine mõnes teises foorumis... .
300hj lõppu ja 400hj leidmiseks saabi kapoti alt tuleks külastada selliseid saite: www.saabturboclub.com, www.saabclub.fi
Rootslased on hullud...
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#20

Subarul jah originaalis oli TD04L-13T-6 , vähemalt minu mudelil.
Hetkel peal Garret GT2860RS kuullaagerturbo, mis puhub kuni 350hp aga eks neid mõjutavaid tegureid on suht palju.
Võrreldes TD04L-13T-6 on Garrett 2x suurem.

Kahjuks on 0.86 A/R-iga lääg ikka väga räige linnasõidul.
Lõpp on muidugi hoopis teisest puust kui 0.41 A/R-iga originaalturbol (ka Saabidel peaks originaalis sama A/R olema).
Lähiajal proovin ära 0.64 A/R-i ja kui sellest kasu pole, siis peab vast hakkama mingi originaalist natuke suurema Mitsu turbo poole vaatama.
300hp linnasõidukiga oleksin juba väga rahul. 500hp alistamiseks on mul teine auto.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#21

Tüli põhjustajaks oli mina:red:
Väga vabandan kui keegi haiget sai.
kümme 400hp saabi on vist üle pakutud. aga ma arvan et üle 300hp saabe on meil siin küll. Foorumi väliselt tean 3 sellist. üks 9-5 ja 2 9-3sportcombit. Need on hirsci poolt tehtud.

vabandused:notworthy:
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#22

Nagu just selgus on sinna 300hp lähedale saabe siin foorumis ainult mõni.
Kuidas siis järsku neid juba üle 300hp mitu on?

Äkki on ka mõni dynosheet nende üle 300hp saabide kohta näidata.

Ma ei noki pahapärast vaid üritan väheke linnalegende kummutada.
Ega see hp-de väljavõlumine nüüd nii kerge ka pole kui igalpoool internetis kirjutatakse.

Kuskil nägin mingi punase Saabi pilti millel pidi 460hp olema.
Äkki selle kohta kuskil rohkem tehnilist infi?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#23

Ma ei teagi, kas IROman on dünos käinud.
Aga otsin sulle netis paar välismaa dünotesti.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#24

OT

Siin on üks link, kus on hirsch`i poolt mukitud 9-5 300hp

http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E280008280
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#25

Meil käis siin jutt just EESTIMAA pinnal asuvatest autodest ja soovitatavalt ka siin ehtiatud autodest.
Välismaal, eriti Rootsis pole see 400hp ilmselt mingi ime.
Vasta