jälle esimene lumi?
Sellise ilmaga nagu täna ma neid venijaid eriti ei kiru,
kui keegi neist just haiglaseid sõiduvõtteid ei kasuta
(kiirendan .....aeglustan, kiirendan .......aeglustan jne.) See ajab ikka harja päris punaseks!
Aga kui keegi kuiva teekate ja hea nähtavuse korral lihtsalt "kihutab" maanteel 65 km/h
ilma mõjuva põhjuseta siis tekib küll tunne et, miks sellised üldse rooli istuvad.
Nad võiksid siis juba ohutuled sisse lülitada, tihedamalt peeglisse vaadata ja aegajalt
tee serva tõmmata et, kogu "rongkäik" mööda pääseks.
Lätis toimib see väga hästi. Kiirem lastakse mööda kui tee laius seda vähegi võimaldab.
kui keegi neist just haiglaseid sõiduvõtteid ei kasuta
(kiirendan .....aeglustan, kiirendan .......aeglustan jne.) See ajab ikka harja päris punaseks!
Aga kui keegi kuiva teekate ja hea nähtavuse korral lihtsalt "kihutab" maanteel 65 km/h
ilma mõjuva põhjuseta siis tekib küll tunne et, miks sellised üldse rooli istuvad.
Nad võiksid siis juba ohutuled sisse lülitada, tihedamalt peeglisse vaadata ja aegajalt
tee serva tõmmata et, kogu "rongkäik" mööda pääseks.
Lätis toimib see väga hästi. Kiirem lastakse mööda kui tee laius seda vähegi võimaldab.
Virutan jälle oma 2 senti - alustuseks jah, on tõesti libe ja rumal kihutamine saatanast.
20 kmh Tabasalu mäkke on aga teine äärmus - kui auto/oskused/mis iganes ei lase kiiremini sõita siis äkki kannataks kaaluda mittesõitmist? Auto omamine ja selle juhtimine pole minu teada EV's ega ka kusagil mujal maailmas kohustuslikud. Pole mõtet hakata rääkima et näe, elan seal, töö selline jne. Need asjad on inimese enda poolt valikutega muudetavad muutujad.
Ohutus eelkõige, ei vaidle aga selle ohutu sõidu juures võiks vahel peeglisse vaadata ja kui sinu taga ikka 4 kilomeetrit autorongi on siis võta paremale serva või maantee puhul pea üldse kinni. Sellega suurendad oma panust ohutusse - alati leidub selle kes EI JÄÄ kauaks sinna rongi ning kukuvad mööda litsuma. Miks siis mitte teha ise esimene samm ning lasta kiiremad mööda?
20 kmh Tabasalu mäkke on aga teine äärmus - kui auto/oskused/mis iganes ei lase kiiremini sõita siis äkki kannataks kaaluda mittesõitmist? Auto omamine ja selle juhtimine pole minu teada EV's ega ka kusagil mujal maailmas kohustuslikud. Pole mõtet hakata rääkima et näe, elan seal, töö selline jne. Need asjad on inimese enda poolt valikutega muudetavad muutujad.
Ohutus eelkõige, ei vaidle aga selle ohutu sõidu juures võiks vahel peeglisse vaadata ja kui sinu taga ikka 4 kilomeetrit autorongi on siis võta paremale serva või maantee puhul pea üldse kinni. Sellega suurendad oma panust ohutusse - alati leidub selle kes EI JÄÄ kauaks sinna rongi ning kukuvad mööda litsuma. Miks siis mitte teha ise esimene samm ning lasta kiiremad mööda?
Selliste lumiste ilmadega kohtab mitmeid juhte, kes kujutavad ette, et tuuleklaasil oleva lumehange sisse kahe kämbla laiuse kuulipildujaaugu uuristamisega on nende sõiduk liiklemiseks sobiv. Ei näe nad kõrvale ega taha, isegi kui nad näitavad suunatuld, pole seda läbi paksu lumekihi paista. Sinna juurde panna veel ülikulunud rehvid ning kesine sõiduoskus ja ongi valmis tegelane, kellele hea meelega saadaks politsei kaela. 

Tegelt, mis siin ikka nuriseda rullnokkade kallal maanteel, kui tallinnas esimene lumi on ajanud ka korralikud inimesed segaseks, kes seetõttu on kaotanud täielikult oma parkimisoskused: http://picasaweb.google.com/reesus/Nalj ... 8066217874
romza
Tuli välja, et pühapäeva õhtune sillalt välja sõit ringteel lõppes õnnetult vaid 2 nädala vanusele Hondale, naisjuht jäi kusjuures täiesti terveks.
Eksid, Hyundai Getz oli autoks, aga vanust tõesti 2 nädalat.Algselt postitas: foxer
Tuli välja, et pühapäeva õhtune sillalt välja sõit ringteel lõppes õnnetult vaid 2 nädala vanusele Hondale, naisjuht jäi kusjuures täiesti terveks.
Minujaoks oli alguses ikka täiesti harjumatu sõita lumega. Nii ku kohapealt ää lähed ja turbo järgi tuleb hakkab suss all kerima. Ja kas mull on ainult selline tunne või on teised ka seda tähendanud et SAAB kipub kurvis lihtsalt otse minema vahet pole kas annad gaasi või mitte???????????
Aga nüüdsesk vist juba ää hrjunud turbot üle poole kollase ei lase siis on OK sõita
Aga nüüdsesk vist juba ää hrjunud turbot üle poole kollase ei lase siis on OK sõita
Algselt postitas: csn
Minujaoks oli alguses ikka täiesti harjumatu sõita lumega. Nii ku kohapealt ää lähed ja turbo järgi tuleb hakkab suss all kerima. Ja kas mull on ainult selline tunne või on teised ka seda tähendanud et SAAB kipub kurvis lihtsalt otse minema vahet pole kas annad gaasi või mitte???????????
Küsiks vastu, ega sa pole juhuslikult märganud, et liiga kulunud rehvidega kipuvad autod olenemata margist kurvis otse minema?;)
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei tea kuidas teil aga minu omal kipub tagumine osa kurvis ette poole minema, nina nagu püsib paigal. Nii on väga hea sõita, kui kipubki kiirus liiga suur olema siis rattad täiesti välja ja gaasi juurde. Ja läbitavus on ka ikka hea. Ilusat talve ja suurt hunnikut lund teile. 

Algselt postitas: suurEksid, Hyundai Getz oli autoks, aga vanust tõesti 2 nädalat.Algselt postitas: foxer
Tuli välja, et pühapäeva õhtune sillalt välja sõit ringteel lõppes õnnetult vaid 2 nädala vanusele Hondale, naisjuht jäi kusjuures täiesti terveks.
Kusjuures TV3 ütles minu arust Honda, aga vbl kuulsin valesti lihtsalt.
Artikkel on siin: http://www.postimees.ee/240107/esileht/ ... 240919.php
Kommentaariks nii palju, et lund sadas minimaalselt, sõidujälg oli piisavalt puhas. Ainuke võimalus kuidas seal välja sõita, on liiga järsk roolipööre sõiduradade vahel olevale pudedale lumele...
SL Õhtulehe andmeil oli pühapäeval puruks sõidetud auto juba teine, millega too naine on lühikese aja jooksul avarii teinud. Sestap otsustanud abikaasa, et ei ostagi talle enam autot.
No ei saa midagi halba öelda, mu 9-5 püsib kui naelaga teel, lai lamell annab sellise ilmaga väga head pidamist. Veojõukontroll on ka tore abimees, ilma on aga natuke lõbusam. Soojenemise kohta niipalju, et minu arust soojeneb auto täpselt sama kiiresti +5 ja -10 juures. 2-3 minutit sõitu ja auto on mõnusalt soe.
- Pajuvillem
- Postitusi: 23
- Liitunud: L Jaan 13, 2007 22:57
- Asukoht:
- Auto:
Oma auto puhul küll hetkel kurta ei saa; on soe ja püsib ilusti teel. Täna hommikul oli näitkes kurb BMW omanike vaadata, kuidas üritati peedist pesumasinat teha, kuid edasi ei saadud. Koperdasid pidevalt jalus ja ei laskunud rahulikult sõita
.
Isiklik arvamus on küll selline, et kõik hakkab tegelikult pihta sellest tihendist mis käib rooli ja istme vahele, kui see on vigane siis ei aita ei rehvid ega muud
.

Isiklik arvamus on küll selline, et kõik hakkab tegelikult pihta sellest tihendist mis käib rooli ja istme vahele, kui see on vigane siis ei aita ei rehvid ega muud

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei laima buumeri omanikke, aga need tagasillaveolised on küll koguaeg ees jah, sellised nooremad hakkavad ette kujutama, et neil ülihea pidavusega tagaveolised autod ja siis kipuvad peenestama ja külge laskma, aga ega neil pikka pidu pole, ikka tavaliselt läheb lappama ja siis on nad juba valepidi teel. Väga eht on mööda sõita ja kergelt näkku irvitada 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Meil siin on selline ilm ...

Algselt postitas: roomlane
Huvitav, kas 9-5 soojeneb siis oluliselt kiiremini, kui 9-3?
Kusagilt teemas on meelde jäänud Trionicu sõnad 9-5 kohta. Et selleks ajaks, kui kliimaautomaatik AUTO reziimis korralikult puhuma hakkab (teatud aja möödudes peale starti, alguses puhub minimaalsete ventilaatori pööretega), siis tuleb juba tulist õhku. Võibolla on natuke võimendatult meeles... igatahes mu 9-3 puhub leiget õku.
Jah, tuleb küll tulist õhku, aga sellega on jälle see häda, et soojendab salongi küll hästi, aga sellega tõmbab mootori temperatuuri alla. Proovisin nii, et hommikul soojendust sisse ei lülitanud ja jahutusvedeliku temperatuurinäidik ronis oluliselt rõõmsamalt ülespoole.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: roomlane
Kliima on AUTO reziimis?
No mul mootori temperatuuriga ei paista nagu probleeme olevat, kliimaseade laseb mootoril vist ikka ilusti soojaks minna. Aga, mis temp sul valitud on? Mul 18 kraadi. Pole tulnud selle pealegi, et suuremat numbrit sinna valida... peab vist proovima.
AUTO jah. soojade ilmadega oli temperatuurinäidik ilusti kikkis

22 deg hoian ma endal sees temperatuuri.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: tripp
AUTO jah. soojade ilmadega oli temperatuurinäidik ilusti kikkis, ehks siis horisontaalselt. Praegu väljas -13 ja osuti on vähe lontis.
22 deg hoian ma endal sees temperatuuri.
Jääbki lonti ka pikemal sõidul? Siis on küll ehk uut termostaati vaja.
Jääb lonti ka pikemal sõidul.
Linnas ummikutes kerib ennast lõpuks ikka horisontaalseks, aga ühtlane kiirem sõit, näiteks maanteel, kisub otsa jälle allapoole.

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
eespool oli pisut juttu saabi käitumisest lumes. endal on kogemused classicu, ng900 ja tonnisega. nendest käitus ng900 lahtises lumes kõige viletsamalt, juba 30 km/h pööramisel kippus otse minema ja jäi suhteliselt kergesti lumme kinni. kusjuures autol olid uued gislavedi naastud all.