Tagasihoidlikud 108,920 hp at 102 rpm.
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
Midagi turbodiislite fännidele.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kirjutavad et: Even at its most efficient power setting, the big 14 consumes 1,660 gallons of heavy fuel oil per hour. Oleneb kelle gallonit silmas peetakse, näiteks kui 1gal on 3.7854 liitrit, siis kõige ökonoomsemal juhul 6284 liitrit tunnis.Algselt postitas: andres
Ei tea kui ruttu Eesti tanklad tühjaks jääksid
See mootor liigutab seda mürakat http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_M%C3%A6rsk
Suht muljetavaldavad numbrid seal. Muuhulgas: spetsiaalne värv hoiab kokku tühised 1,2 miljonit liitrit kütust aastas. Muidugi 6300 liitrise tunnikulu juures ei tundugi see nii palju...
Suht muljetavaldavad numbrid seal. Muuhulgas: spetsiaalne värv hoiab kokku tühised 1,2 miljonit liitrit kütust aastas. Muidugi 6300 liitrise tunnikulu juures ei tundugi see nii palju...
Päris jurakas sõiduriist, kui nii selle kanuu kohta tohiks öelda. Taolise püssi auto24 või paat24 müügikuulutuse jaoks piltide tegemiseks peab sõitma päris kaugele. Muidu ei mahuks lihtsalt fotole ära.Algselt postitas: KaidoV
See mootor liigutab seda mürakat http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_M%C3%A6rsk

Ega veoautode diislid väga palju kehvemad pole, need mootorid, mis compound kompressorit kasutavad lähenevad jõudsalt 50% -e. Link Scaniale seepärast, et minuteade nad oli esimesed, kes turbocompoundi kasutusele võtsid http://www.scania.ee/bussid_/technology/turbocompound/
Võimas
. Huvitav, mis momendiga plokikaane mutreid on vaja pingutada 


[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]