Lihtsalt tuletan meelde, et selline asi siis tulemas 17 veebruar ning nüüd siis uue nime all: Reval-Harrien Oldtimers Winterrally 2007
Mina olen mineja ning ehk on teisigi?
lisainfot automoto.ee
ning eelmise aasta pildid
Uunikumide talveralli 2007
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kahjuks autot pole ;((
( keegi ei myy kah)
aga kunagi käisin ja sõitsime hiiumaa mööda mereäärseid teid läbi!!!
( keegi ei myy kah)
aga kunagi käisin ja sõitsime hiiumaa mööda mereäärseid teid läbi!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Arutasime seda asja natukene, ja kuna iga klubi vajab mingiski osas sponsoreid, siis otsustasime, et meie väike firma OÜ Enjoy Estonia paneb kõige silmapaistvamalt (mitte kõige kiiremini!) esinenud Saabile välja väikese auhinnaraha 500kr ning rändkarika, mis jääb aastaks ootama uut talverallit. Selle, kelle Saab kõige paremini silma paistis ja rahva tähelepanu võitis, saavad valida välja Saabiklubi liikmed ise hääletuse teel rallile järgneval Saabiklubi kokkutulekul. Loodetavasti elavdab selline tilluke stiimul vanade Saabide omanike osavõttu sellest rallist 

Algselt postitas: Sipsik
Selle, kelle Saab kõige paremini silma paistis ja rahva tähelepanu võitis, saavad valida välja Saabiklubi liikmed ise hääletuse teel rallile järgneval Saabiklubi kokkutulekul. Loodetavasti elavdab selline tilluke stiimul vanade Saabide omanike osavõttu sellest rallist![]()
Sry norimise pärast. Saabiklubi liikmed? Selleks on juriidiliselt hetkel siis paar inimest, SaabiAnti lähikonnast.
Saabiklubi kokkutulek? Kas SaabiAnti korraldab kokkutuleku lähiajal?
terv, teager
P.S. Selgituseks. Hetkel on Eestis ainult 1 ametlikult registreeritud Saabiklubi - www.saabiklubi.ee
Kui jutt juba sinna läks, siis millega on tegu www.saabiklubi.ee näol? Miks on asi soiku jäänud? Idee iseenesest ju hea!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Rahu, ainult rahu, ütles Karlsson ja laamendas edasi...Algselt postitas: arhitekt
Kui jutt juba sinna läks, siis millega on tegu www.saabiklubi.ee näol? Miks on asi soiku jäänud? Idee iseenesest ju hea!

Algselt postitas: CyberRahu, ainult rahu, ütles Karlsson ja laamendas edasi...Algselt postitas: arhitekt
Kui jutt juba sinna läks, siis millega on tegu www.saabiklubi.ee näol? Miks on asi soiku jäänud? Idee iseenesest ju hea!Varuge pisut kannatust kallid kaaskannatajad...
Võib siis välja lugeda, et asi läheb käima... vabandust, et nii kärsitu olen
Nüüd siis asi niikaugel, et SAAB ka ametlikult registreeruda.
Tõenäoliselt on Hoplaa kah meite mees. Vaevalt, et keegi klassikuomanik samamoodi hoplaa nime kasutab.Algselt postitas: arhitekt
Vahepeal tuli juba hirm peale, aga lõpuks leidus veel keegi julge, kes on ennast reganud! Kas mõni saabnet'i kasutaja?
Idee pole paha ja muidugi tuleks, aga....vat soola kätte teda enam ei taha kuidagi tuua. Ühest Eesti talvest piisas, et tegelase kere täiesti soss omadega on ja nüüd korralikku lappimistööd tahab saada. Enam seda lollust ei tee, et vanakese soola kätte tarin, see tapaks ta lihtsalt ää
:.
Nii et kui oleks ralli, siis tuleks. Aga talveralli jääb meie poolest ära - nii kahju kui sellest kah on.

Nii et kui oleks ralli, siis tuleks. Aga talveralli jääb meie poolest ära - nii kahju kui sellest kah on.
Algselt postitas: krssKUi keretööd tehtud, siis soovitan konsulteerida herr Pardiga, kes oskab nõu anda, kuidas ja millega kere kokkumökerdada, et saaks edaspidi talviti sõita selle soola sees, ilma et sool kere ligi kriitilistest kohtadest pääseks. Pardi enda sinise kereremont pärineb vist kusagilt millenniumi piirimailt (?) ja praegu, pärast avariid on näha, et vaatamata igatalvisele rallimisele on kere ikka hämmastavalt heas korras. Uunikumi väärtus ei seisne ainult selle omamises, vaid ka selle eksponeerimises;) Aga muidugi iga asi omal ajal, enne soolarallit vaja ikka auto soola vastu ära vaktsineeridaIdee pole paha ja muidugi tuleks, aga....vat soola kätte teda enam ei taha kuidagi tuua. Ühest Eesti talvest piisas, et tegelase kere täiesti soss omadega on ja nüüd korralikku lappimistööd tahab saada
OT nüüd, aga.. kuna endast keretööde tegijat pole, siis oleme vahelduva eduga otsinud vastavat teenusepakkujat. Pole leidnud seukest kohta, mis mede vanamehe oma tiiva alla võtaks ja elusse ärataks. Päris puruks kah ennast maksta ei jõua

Nu ja nii ta meil juba kaks aastat seisabki enamuse ajast tegelikult. Kui keegi teaks korralikku keretööde tegijat näpuga näidata, kes ka mede vanamehe töösse võtaks, pole võimatu, et järgmine ralli kohal oleme

hoplaa pani end kirja jah, ehk saab nalja.
Aga soola pole vaja ehk väga karta, ilm on külm ja sool tahkes olekus, väga auto kallale ei tule, kui pärast pesulast läbi käia. Nii palju kui ma aru sain, siis ralliosa on kuskil põllu- ja metsaradadel, kus ainuke sool on maasool. Teiseks veel see, et kui keretööd niikuinii plaanis, siis pole ju vahet, kas lõigata soolatud või soolamata roostekoht välja.
Aga kesine on jah meie esinemine, ise ka pidasin enda autot veel mitte vastava grupeeringu vääriliseks, aga kui aasta uuem auto juba kirjas oli, siis ei mõelnud enam kauem.
Pange end kirja, veel jõuab, teeme talvekokkutuleku eelsoojenduse.
Tänud krss auhinna väljapaneku eest
Aga soola pole vaja ehk väga karta, ilm on külm ja sool tahkes olekus, väga auto kallale ei tule, kui pärast pesulast läbi käia. Nii palju kui ma aru sain, siis ralliosa on kuskil põllu- ja metsaradadel, kus ainuke sool on maasool. Teiseks veel see, et kui keretööd niikuinii plaanis, siis pole ju vahet, kas lõigata soolatud või soolamata roostekoht välja.
Aga kesine on jah meie esinemine, ise ka pidasin enda autot veel mitte vastava grupeeringu vääriliseks, aga kui aasta uuem auto juba kirjas oli, siis ei mõelnud enam kauem.
Pange end kirja, veel jõuab, teeme talvekokkutuleku eelsoojenduse.
Tänud krss auhinna väljapaneku eest

Keegi Maku on Saab99 rallitiimist on vastavasse foorumisse järgneva jutu kirjutand:
Maku, oled Sa ka meie seas?Saab 99 Rally team
Nonii... kahjux neljas kord finišisse ei jõudnud Sad...
VÕtax siis ome lühikese päeva kokku. Äratuskell, kiiresti riide, väike kohvi ja söök... Nii asusid kolm meest oma jõuvankrisse. Kiiresti sai jõutud Kumu parkla, kus üllatusex oli juba ammu massid kohal. Saime numbrid, kuulasime ilusat Priidu kõnet ja asusime starti. Esimesed 15km ei kuulutanud kurja, kuid siis ütles töölepingu ülesse summuti, mis lihtsalt poolex läks. Sellest hoolimata, et auto tegi häälte poolt Urmo Aava rallikale ära, sai ilusasti jõutud esimesse LK-sse. (8min hiljem kui pidi, kuid see käib asja juurde, oli vaja vahepeal üx pissi paus teha). Asusime autot remontima, summuti sai ilusasti kinnitatud koormakõiega. 1 LK vuhisesime kui tuul Toungue Mõnus kulgemine oli ka teise LK-sse. 2 LK esimene ring oli hea, kuid teise ringi alguses hakkas auto kahtlaselt käituma ja nii tuligi lumevalli sõit. Sealt saime välja, tegime raja rekordi (aegluse mõttes, üle 10min Big Grin). Ja hakkasime kulgema kolmanda LK poole... ja sinna me kulgema jäime, tegime 10kr ostu poe juures peatuse, tegime kohustusliku ostu ja uurisime autot. Ratas oli täitsa lääpas ja selgus, et alumise öötshoova üx äär oli kere küljest lahti. Siis tehti matusemeeleolus otsus- see ralli on lõppenud. Ja algas hingekinni hoidev reis Tln-sse. Ise lootsime, et oleme õigel teel ja et auto vastu peax.
Auto vedas õnneks tln-a.
Saab99 meeskond soovib kõikidele teistele edukat finišit ja ehk kohtume järgmine aasta.
Nüüdseks ka mina sõidust tagasi.
Kurb kuulda, et Makul (ja ka mitmetel teistel) nii läks.
Katsun lähiajal mõne pildi ka üles panna ja lisan võib olla ka natuke juttu.
Hetkel tahaks lihtsalt pesta ja magada. Päris tõsine päev oli - 10h sõitu ja ca 350km.
Kurb kuulda, et Makul (ja ka mitmetel teistel) nii läks.
Katsun lähiajal mõne pildi ka üles panna ja lisan võib olla ka natuke juttu.
Hetkel tahaks lihtsalt pesta ja magada. Päris tõsine päev oli - 10h sõitu ja ca 350km.
saab 99 on ikka väga tõsine masin, sooritab rasketes teeoludes vingelt. siin lõhnab rohkem selle järele et mingi ärakopitanud kaltsuga on mindud krossitama. nii need müüdid saabi kapriissusest osalt tekkinud ongi.
Selleks korraks siis asi läbi. Kokkuvõttes oli päris vahva üritus, kuigi organiseerimine jättis küll veits soovida. Legendid olid kohati valesti koostatud jne, aga see selleks.
Auto pidas ilusti vastu, hambaid mulle ei näidanud, kuigi abikaasast kaardilugeja, kes kiiruskatsetel kõrvalistmel kõrgemaid noote võttis, arvas küll, et auto ilmselt pahandab mu peale.
Tatalisaatori rada oli tehtud 180-kraadiste kurvidega, seega esiveolistel, millel lisaks kässar esiratastele rakendub, ei old suurt miskit peale hakata.
Maku autol ma saabneti numbrialuseid ei täheldanud ja kuna algas kõik kiiresti ja kui peale rallit aega oleks olnud rääkida, siis Maku sinna paraku enam ei jõudnudki.
Auto pidas ilusti vastu, hambaid mulle ei näidanud, kuigi abikaasast kaardilugeja, kes kiiruskatsetel kõrvalistmel kõrgemaid noote võttis, arvas küll, et auto ilmselt pahandab mu peale.
Tatalisaatori rada oli tehtud 180-kraadiste kurvidega, seega esiveolistel, millel lisaks kässar esiratastele rakendub, ei old suurt miskit peale hakata.
Maku autol ma saabneti numbrialuseid ei täheldanud ja kuna algas kõik kiiresti ja kui peale rallit aega oleks olnud rääkida, siis Maku sinna paraku enam ei jõudnudki.