SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitused

Lõpuks ometi olen leidnud aega teha paar kõpsu oma liikurist (asi selles kah, et alles nüüd sai ta korralikult väljast puhtaks küüritud)

Oman siis 1995 aasta rallikat NG 900 SE turbo cupe, läbisõit 250000 Auto sai ostetud viljandist vast 3 kuud tagasi, hing ihkas küll tonnist aga tol hetkel polnud sobilikku võtta ja sai siis 900 aga olen valikuga ülirahul. Arvestades varustsut: kliimaaut. cruise, CD box, turbo ja kaks kõige imelikumat asja mis ma kupee auto puhul oskaks hinnata : kaks integreeritud lasteistet tagaismtes:wtf:

Siiamaani on külgenud suht rahulikul saabi omamine, teha on vaja olnud vasak mootoripadi, pidurid, geneka/kondi rihm + rullikud ja muu ninnu nännu.
Aga ees ootab veel üx mootori padi ja kurjam kollektor millel suure külmaga kaks polti pooleks on läinud:wall: tänu sellele on mu kätusekulu hmmmmmm 14 l:head: siis sai veel star sound pro 6,25 " kompod sisse monteeritud ja sound on ikke mega hea nüüd.

Paar pilti kah



Pilt

Pilt

Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

esimene pilt on parem ku viimane ;)
kas auto on tumesinine?:headbang:
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#3

hmm ei auto on must ja vits metallik (tahax jubedalt vahatmist aga pole selleks kohta ja aega)
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#4

Mulle see kupee kohe päris meeldib, aga endale sattus poolenisit läbi juhuse 9-5...Aero :)
Palju õnne igatahes :D
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#5

Ei kraav oli kuradima sügav nu nii 1,5 m quatro audil läks sidur ennem kärssama kui jõudis välja tirida. Auto kiikus vahepeal kõhupeal nii et taga rattad olid pool meetrit õhus. Kui ma olesk veel sees istunud siis oleks kohe päris keeruline olnud välja tirida. Aga ühendasime jõud lükkasime tõmbasime ja tõstsime ja välja ta tuli.

EDIT: need lasteistmed on kahtlased elemendid kupee puhul. Vb on olnud auto mingi pereema käes kes:?
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#6

Ei ole midagi öelda, ilus NG :headbang:
Kuidas raamita kojamehed Saabiga koos töötavad?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#7

Kojamehed töötavad hästi aga ainult pikad on võtsin selle järgi mis pakendil oli märgitud ja kurjamid on pikad. peaks ikke sutsu lühemad olema. Aga muidu soovitan neid osta. Need mis mul pealon pole originaalid mis maksavad 400 tk vaäi odava otsa omad RIMIst ostetud vist maksid 90 eeq aga on juba vastupidanud 3 kuud ja töötavad siiamaani ülihästi. Ja auto näeb kah sex välja:thumb:
Kasutaja avatar
macdiversant
Postitusi: 20
Liitunud: T Juun 28, 2005 23:06
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Aero
Kontakt:

#8

Raamita kojamehed on imho visuaalselt küll koledamad, aga töökvaliteet on oluliselt parem, A6 eeskujul sai ka pere teisele liikurile, analoogilisele NG 900 kupeele Hella raamita kojamehed (Automaailm, natuke üle 500.- kr.) paigaldatud ja ainukeseks puuduseks pean seda, et parem luud ikkagi ei kaardu piisavalt, et ta reaalselt oma tööd teha, nii see luuaots seal siis u. 5 cm ulatuses õhku pühibki.
Marko
e-mail: macdiversant@gmail.com
Tel. 5185305
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#9

Raamita kojamehed on väga head talvel! Nad praktiliselt ei jäätu ja tuuletakistust pole ka ollagi! (Kunagi sai kasutet neid kummilutiga kaetud talvekojamehi mis mudu olid ok a juba 80km/h hakkasid hüppama klaasi peal)
Integreeritud lapseiste on ka hää mugav asi (kahju et tonnistel ei ole!!!)
Kena sile auto ka esimestel piltidel ;)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#10

Nu nii

Hakkasin oma autol kesklukku uurima ja puurima mix too ei tööta ja jõudsin ECU ni

Ja imestasin, seal sellised andmed:
CAR LINE by Hirsch
Model: 900 Tu M5 95
PROGRAM. D5NSA36.7
Ser.Nr. 97057
Ja kuupäev.:03.03 97

Aju on kinni plommitud ja plommi peal on hirve kujutis.

Et kas on põhjust RÕÕMUSTAMISEKS:)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#11

Car Line on mingi saksa tuuninu firma aga mis ta mu ECu ga teinud on on ikkagi veel kahtlane. Mul auto on toodud šveitsist ja ecu peale on tel nr alguse +41...
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#12

Kus sa seda ECU asja loed, ma tahaks ka uurida seda, olen suht loll selle asja poolest.
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#13

Nii, et peaks polstri lahti kakkuma?
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#14

ah siis ei hakka surkima.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#15

no mis mis,:) vii kuhugi kus tech-2 aparaat olemas, seal näitab täpselt mis soft on.
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#16

Nii kuna mul üx väljalaske kolle polt oli ää murdunud ja ei oma kahte vasakut kätt siis võtsin asja omalkäel ette.

Tuled maha pumper maha, hunnik radikaid. Inercooleris ja turbo lõdvikutes avastasin pisut õli, nii et võib arvata et turbo hakkab varsti surema. Kolle polte leotasin eelnevalt päris kaua WD40 ja tulid ilusti lahti. Saabianti käest sai tellitud uued poldid mis küll jõuavad alles esmaspäeval aga olen kindel et tegevust jätkub kauemaks. Täna vaja veel eemaldada roolivõimupump ja siis kolle käes. Poest sai soetatud ka vastavad murdunud poldi väljakeeramis komplekt. Eks vaatab mis asjast välja tuleb.
Põhjuseks miks ka asja käsile võtsin on kuna pärnus PUUDUB pädev vend keda ma laseks oma kallikese kallale.:wall:
Paar pilti kah

Pilt

Pilt

Ja siis see kurjam mille pärast asi sai ette võetud

Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

Mõnus turbo kallal toimetada :cool:
Kaua umbes aega läks kuniks nina maha said?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha kiskumata.
aga töö ei pea ainult rahateenimiseks olema. vahest on lihtsalt niisama kah vaadata hea, kuidas asjad töötavad ja mis kuskil sees on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: ivomets
selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha

Kuidas:wtf:

Cyber jõudis vist juba ette
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Üldiselt selle poldi väljapuurimiseks pole nii palju juppe vaja katkuda. Hoopis nurgaga trell peab olema..;)Selline millel pole puur otsas, vaid külje peal... Siis oleks sa sinna mahtunud ka poolt autot lammutamata. Samas on see poldimaterjal ikka vastikult kõva. Nägin alles eelmisel nädalal, kuidas härrased Troostis puure sinna nüriks lasid ühe Mitsu paigaldamise juures..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

Kui poldid käes või väljapuuritud, võib tõenäoliselt vaja minna keermeparandajat (Helicoil), kuna keermest ei ole enam haisugi järel.
Ja siis peaks uurima äkitsi tuleks kollektor üle lihvida. Puhastada tuleb pindasid kindlasti.
Ja siis veel võiks liimi kasutada, et ühendus tõesti tihe saaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

Algselt postitas: qdwin
Kui poldid käes või väljapuuritud, võib tõenäoliselt vaja minna keermeparandajat (Helicoil), kuna keermest ei ole enam haisugi järel.
Ja siis peaks uurima äkitsi tuleks kollektor üle lihvida. Puhastada tuleb pindasid kindlasti.
Ja siis veel võiks liimi kasutada, et ühendus tõesti tihe saaks.

mis asjad need keermeparandaja on ja mis liimi veel sinna vaja?
:freak:
puurima peab nii, et keeret ei vigasta, seal ju 8 mm polt, ruumi kui palju kalduda kõrvale keskmest. ja nyyd ju ruumi ka piisavalt.
ja kollektori pind tuleks ikka vähemalt tasaseks lihvida ja teine pool ikka kah. ( yhesõnaga koos) ja uus tihend vahele ja asi tehtud. ja mutrite pingutamisel jätta see viimane nõks tõmbamata, muidu teed teine kord veel sama nalja läbi, aga mitu korda kiiremini.

ja kõige tähtsam, et turbo avad kinni katad korralikult, et sinna meelega ega juhuslikult midagi sisse ei kuku. muidu saad vaadata, mis seal turbo sees on... aga see on muidugi päris huvitav, kui ennem näinud pole.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#23

Vaja vist mingeid paremaid puuriterasid. Välimuselt täiesti hõbedane, oli ta koobalt- või mingi muu sulam. Kui keermepuur läheb painutamisel kergelt katki, siis see peab hästi vastu, kriimustab ka klaasi.
Paar tükki mul on, peal tähis HSCO GM*. Helsingi Würth-st sai kunagi ostetud.
Kallis aga vastu peab vägevalt.
Muidu poldimaterjal hullult kõva, kui ots väljas, meelitab vastavat vedelikku pihustades ehk välja ka. Ainult aega läheb omajagu.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: csn
Algselt postitas: ivomets
selle poldi oleks kätte saanud ka ilma kõiki neid jubinaid maha

Kuidas:wtf:

Cyber jõudis vist juba ette
Plokikaane mahavõtmine oleks aega võtnud ca poolteist tundi,kui kõik sujub...:wise:
Laua peal on oluliselt parem puurida:D
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#25

Algselt postitas: ivomets
mis asjad need keermeparandaja on
http://www.boellhoff.com/web/germany/en ... start.html
Vasta