kettide vahetus

Tonnised ja nende mured
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#26

ja oi kui sitt on teda esimest korda ära võtta,teine kord on oluliselt lihtsam.
Bandiera
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 20, 2007 14:32
Asukoht:
Auto:

#27

900 2,3 on see töö palju jubedam. Mõtlen ketivahetust.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: Bandiera
900 2,3 on see töö palju jubedam. Mõtlen ketivahetust.

Teed,nagu 9-5`l , mootor maha ja ei midagi hullu.Kuigi saab väga vaevaliselt ka muidu otsakaane kätte.
Marr2000
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 16, 2006 17:51
Asukoht:
Auto:

#29

Vabandust,et teise teemat torgin aga tekkis selline rumal küsimus:red:,nimelt kui nt tonnisel ketimajandus nii sitt on,kas siis rihmamajandust ei saaks kuidagi peale aretada ja teha õlitussüsteem ringi,et õli rihma ei hakkaks sööma?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: Marr2000
Vabandust,et teise teemat torgin aga tekkis selline rumal küsimus:red:,nimelt kui nt tonnisel ketimajandus nii sitt on,kas siis rihmamajandust ei saaks kuidagi peale aretada ja teha õlitussüsteem ringi,et õli rihma ei hakkaks sööma?
Ot mismõttes ta nii sitt on? Mis sa vanast autost tahad? Siin on juttu olnud 500 000km läbisõiduga originaalkettidega tonnistest. Minu masinal hakkab odo näit 300-le lähenema ning kettide häält veel ei kuule. 9-5 on suht s'ta ketimajandusega (ainult 100 000), aga tonnine on enam-vähem talutav.

EDIT: No muidugi ketid rihma vastu on omaette tase :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: Marr2000
Vabandust,et teise teemat torgin aga tekkis selline rumal küsimus:red:,nimelt kui nt tonnisel ketimajandus nii sitt on,kas siis rihmamajandust ei saaks kuidagi peale aretada ja teha õlitussüsteem ringi,et õli rihma ei hakkaks sööma?
Ooo,jumal-sa näed ja ei mürista....:wtf::wall::wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Marr2000
Vabandust,et teise teemat torgin aga tekkis selline rumal küsimus:red:,nimelt kui nt tonnisel ketimajandus nii sitt on,kas siis rihmamajandust ei saaks kuidagi peale aretada ja teha õlitussüsteem ringi,et õli rihma ei hakkaks sööma?
Ooo,jumal-sa näed ja ei mürista....:wtf::wall::wtf:
Tubli.
Muidugi saab ringi teha.Ketihammakate asemel lasta treialil-freesijal rihmahammakad teha ja müraki- rihmad asemele.Rihm on ikka rihm.Täitsa rihm.
Ja originaal õlipumbakoht valada EPOt täis ja õlipumbaks näiteks klaasitõstuki mootori või kojamehemootori otsa väiksemat sorti veepump.Kogu selle staffi tõstaks pagassi tagatiiva juurde.Kilekoti tõmbaks ka peale, siis ei tule õli kahte lehte.Ja käima käiks armatuuris olevast lülitist.
Ainult tegmise vaev.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#33

Megairw...:D
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Marr2000
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 16, 2006 17:51
Asukoht:
Auto:

#34

Minu tonnisel (90.a) juba ketid ammu logisevad,kuigi kui hooldus raamatut uskuda siis läbisõit peaks õige olema(190000).Ausalt öeldes ei oodanud sellist suhtumist.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: timutit
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Marr2000
Vabandust,et teise teemat torgin aga tekkis selline rumal küsimus:red:,nimelt kui nt tonnisel ketimajandus nii sitt on,kas siis rihmamajandust ei saaks kuidagi peale aretada ja teha õlitussüsteem ringi,et õli rihma ei hakkaks sööma?
Ooo,jumal-sa näed ja ei mürista....:wtf::wall::wtf:
Tubli.
Muidugi saab ringi teha.Ketihammakate asemel lasta treialil-freesijal rihmahammakad teha ja müraki- rihmad asemele.Rihm on ikka rihm.Täitsa rihm.
Ja originaal õlipumbakoht valada EPOt täis ja õlipumbaks näiteks klaasitõstuki mootori või kojamehemootori otsa väiksemat sorti veepump.Kogu selle staffi tõstaks pagassi tagatiiva juurde.Kilekoti tõmbaks ka peale, siis ei tule õli kahte lehte.Ja käima käiks armatuuris olevast lülitist.
Ainult tegmise vaev.

sellepeale võiks küll selle automaailma moditud reklaamlause sõnada

"Kui sinu pea nii häste ei lõka ja käed ei liigu siis too oma igiliikur troost autosse":eureka:

üks offtopic idee veel: kuskile võiks üles riputada foorumisse tartu ja lõunaosariikide saabiomanike kontaktid kes ise oma ketivahetusega edukalt hakkama on saanud ja on nõus ka teisi vähe blondemaid saabi omanikke praktikas aitama
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#36

Algselt postitas: Marr2000
Minu tonnisel (90.a) juba ketid ammu logisevad,kuigi kui hooldus raamatut uskuda siis läbisõit peaks õige olema(190000).Ausalt öeldes ei oodanud sellist suhtumist.
Aga mis suhtumist sa sellise pehmelt öeldes "rumaluse" peale ootasid:wtf:
Ja selle ühe(190000km) seal ees võid rahuliku südamega asendada 3 või 4-ga.200000km ei juhtu tonnise kettidega veel midagi,kui vähegi õlivahetuste peale on raatsitud raha kulutada:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

17 aastat vana auto puhul ei usu ma seda 190kkm juttu 99.9%
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#38

Milleks üldse nutta ja halada selle ketivahetuse pärast, ärge arvake, et rihmaga masinatel see kupatus paarisaja tuhande km järel kokkuvõttes odavam tuleb, enamikel tänapäeva masinatel tuleb rihma vahetuseks pool mootorialust lagedaks võtta ja töö ei ole üldsegi mitte mugav, ega ka odav
Samas alati on rihmaga masinatel tunduvalt suurem hirm, et ühel heal hetkel saavad klapid kolbidega kokku ja usu mind see ette ei hoiata.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: Marr2000
Minu tonnisel (90.a) juba ketid ammu logisevad,kuigi kui hooldus raamatut uskuda siis läbisõit peaks õige olema(190000).Ausalt öeldes ei oodanud sellist suhtumist.

Selline suhtumine??????
Ise algatasid ju huumoriliini.Ja pärast veel tujust ära.Veidigi aimu omades, et mida need ketid seal mootoris üldse teevad, siis saaks juba aru, et jutt rihmadest on huumoriosakonda.Kett on ikka selleks, et nukkvõllid koos väntvõlliga kaasa jookseksid.Ja teine kett, et balansvõllid kaasa kappaksid.Muidugi võiks vända ja nukkvõllide vahele püksirihma ka panna ja kampolit vahele, et ei kriuksuks.Siis ei peaks uusi hammakaid teha laskma, vaid püksirihma sisse teeks augud, et samas taktis kappaksid.Mis see püksirihm ikka maksab.Ei pea kallist ostma.Säästukast saab sotiga.


Vabandagu.Mul on see viga, et kui mölaks läheb, siis ei saa mitte vaikki olla.Meeldib suuga suuri linnu teha.Eriti meeldib teisele suuga suure linna ehitajale hoogu takka anda.

Ma tahan endale autot, millel neli ratast veavad, diislit võtab maksimaalselt 2l sajale, kiirendab maksimaalselt 5sek sajani, väljast on maksimaalselt sapika suurune, aga sees on laiutamisruumi 5-le kahemeetrisele ambaalile.Hooldusvälp on mitte alla 150 000km ja jupi hind ei tohi ületada 100-t krooni tükk.Öelge- MIDA TEHA??? Kas keegi oskab hüva nõu anda.

:cool::cool::cool::cool::cool:

Otsa tsiteerigem Ansipit.Tule taevas appi!
Marr2000
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 16, 2006 17:51
Asukoht:
Auto:

#40

Sai juba vabandatud rumala küsimuse peale.Ega kõik ei ole õliste kätega ja 1000 GB mälumahuga sündinud.
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: Marr2000
Sai juba vabandatud rumala küsimuse peale.Ega kõik ei ole õliste kätega ja 1000 GB mälumahuga sündinud.
Ma lohutan sind- minul on mootori ehituse suhtes haugimälu, aga ma palun meistritelt abi :notworthy:
Vasta