Ja see pani kõrvu liigutama, et nüüd siis peetakse w210 (ehk siis eelmist kurbsilma) vastupidavaks mersuks, uued pidid nõrgemad olema. Kõik oleks ilus ja kena, aga veel mõned aastad tagasi käis sama jutt w124 kerega mersu kohta (et viimane ülivastupidav, jne). Kuna sama jutt käib enamuste uute "kvaliteetautode" kohta, siis on huvitav näha, kuidas mõne aastaga saab viimasest ja täielikust saastast normaalse vastupidavusega auto

Mis selle tingib? Inimeste kartus kõige uue vastu? Kodune kasvatus, et kõik uus on paha ja halb ja laguneb kohe kätte ära?
Nii, nagu pommikindel mersu (123 ) suudab sõita 1mil km, suudab seda ka normaalselt hooldatud kurbsilm (olen ise sõitnud w201'ga, millel teine ring 200k peale jõudnud) ja täitsa liigub küll. Olen näinud ja sõitnud ka 9-5'ga, millel 600k kellade peal ja ka täitsa auto ikka veel.. Või on autotootjatel kasulik hoida müüti, et inimesed ikka ostaks 20 aastat vanu, ebamugavaid trandulette, ja maksaks nende varuosade ja hoolduse eest meeletut hinda , selmet panka nuumata ja liisida uuem ja parem? Rohkemate lisadega, mis teevad elu mugavamaks, vaiksemaid, ökonoomsemaid, jne autosid?
Mida arvad sina?
Tom - keset merd ja lollid mõttet peas, sry läbu eest:D