palju annab juurde Hirsch aju 9000aerole?

Teemad elektroonikast...
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

Äkki valgustaks mind keegi sellel teemal,otsisin küll siin ringi aga ei saanud asja päris selgeks.Kas hirsch on kohe eraldi aju ? Palju maksab selline asi,kas ta mõjutab ka kütusekulu,palju võimu juurde annab konkreetsele mudelile(9000aero)ja kas on üldse mõtet tegeleda selleg(et siis äkki peab veel mingeid vidinaid vahetama)???
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

OI sellest on kõvasti siin juttu olnud. Kohe väga kõvasti. Hakka otsast peale pihta otsimisega.

Edit: Kuna sul on aero siis peaks peal olema ka Mitsu turbo mis kannatab tublisti rohkem vintsutamist kui Mitte aero Garret
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: tanel122

Kas hirsch on kohe eraldi aju ?

Aju on sama kuid soft teine
kas ta mõjutab ka kütusekulu,

Rohkem vajutad kulub rohkem kütet. Maanteel küll mingit vahet ei ole.
palju võimu juurde annab konkreetsele mudelile(9000aero)
Oleneb kaugele sa oled nõus teda viima. Samuti mis olukorras sul praegune masin on.
ja kas on üldse mõtet tegeleda selleg(et siis äkki peab veel mingeid vidinaid vahetama)???

Kindlasti pead midagi ka järgmiseks vahetama, ainult soft ei tee imesid. Kas on mõtet? Hmm seda pead sa ise endalt küsima.
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Aga mina olen vanamoodne ja soovitan alustada siiski auto põhjalikust remontimisest. Kui oled igasugused vigased voolikud-klapid välja vahetanud ning väljalaske kah ära taastanud, siis võiks alles hirssimise peale mõelda. Olen kindel, et esimese asjana tuleb BPC klapp ja vaakumvoolikud lendama õpetada. Siis PCV klapp, siis Bypass jne. Kui need vead oled ära likvideerinud, peaks aero ilma hirschimisetagi üsna tubli tükk olema.
Asju mis vahetamist-korrigeerimist tahavad, on kindlasti veelgi. mina loetlesin tühise nimistu.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: tanel122
Äkki valgustaks mind keegi sellel teemal,otsisin küll siin ringi aga ei saanud asja päris selgeks.Kas hirsch on kohe eraldi aju ? Palju maksab selline asi,kas ta mõjutab ka kütusekulu,palju võimu juurde annab konkreetsele mudelile(9000aero)ja kas on üldse mõtet tegeleda selleg(et siis äkki peab veel mingeid vidinaid vahetama)???

Datasheet lisatud ;)

terv, teager

Lisatud failid Hirsch-Performance-2,3T-Aero.pdf (68.9 KB) 
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Valesti tõstatatud küsimus. Kui sul on 147kW-ne mootor ja paned,nagu ütlesid
"Hirsch`i aju",millel soft parendatud näiteks 2,0lpt. jaoks 125kW`ni,siis juba oled kaotanud 22kW.:poke:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

Igal mootoril oma aju tuuning ja settingud. Kui tahad aerole jõudu juurde, siis peab see ka olema aero hirsch soft.
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Oletame et on 2,3 aero. Uus soft tõstab veidi ülelaaderõhku ja loodetavasti on kõrgetel pööretel segu rikkam kui tavasoftiga. Aga ma võin kihla vedada et enamikel autodel on BPC klapp veidi väsinud + tuhat muud pisiviga, mille likvideerimine mõjub tagumikutundele paremini kui softivahetus.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#9

selgitan siis natuke (aero165kw,manual)ja mis asi see BPC klapp on?Tahaks ka küsida kust saab neid jooniseid jms asju mida mulle saadetud on (tänud)muidu ei saa ma te võõrkeelest midagi aru näit (PCV klapp?????)Kui saaks mingi kindla skeemi kus need asjad olemas on ja mis milleks ja kuida töötab? oskaks ise ka midagi vastata
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: tanel122
selgitan siis natuke (aero165kw,manual)ja mis asi see BPC klapp on?Tahaks ka küsida kust saab neid jooniseid jms asju mida mulle saadetud on (tänud)muidu ei saa ma te võõrkeelest midagi aru näit (PCV klapp?????)Kui saaks mingi kindla skeemi kus need asjad olemas on ja mis milleks ja kuida töötab? oskaks ise ka midagi vastata

Aga kui antud terminitega otsingut kasutad, siis jõuad hulga teemadeni, kus kõik ära selgitatud (näiteks "Turbopurustaja ehitamine").
Vasta