PS. kui keegi on seda annelinna autot lähemalt näinud, siis võib vabalt öelda, mis ta arvas

Algselt postitas: MadMan
Muudatusi tehti 1996 (esisild, käiguvahetuskuliss jne). Tavaliselt lähevad esimese ringiga vahetusse õli, pidurid (kettad, klotsid), käsipidur (klotsid), mõned sillapuksid, filtrid (mootor, salong), esirattalaagrid, jagaja. Teise ringiga vedrud, amordid, summuti, kiilrihm+rullikud, mootorikett või paremal juhul kogu ketimäng. 98kW on üks kett, 96kW on kaks ketti, kuna sellel on balanssvõllid. 93-95 masinatel on käiguvahetus suhteliselt nõrk koht. Kindlasti tuleb vältida masinat, millel põleb sõidu ajal Check Engine - selle vea või nende vigade parandamine võib minna väga kulukaks. Veel võiks tähelepanu pöörata katalüsaatorile (umbes), luugiamortidele (tagaluuk on raske), veovõllidele (et ei ragiseks), voolikutele throttle body ümber. Üldiselt on tegemist tugevate masinatega, mis naljalt tee äärde ei jäta.
Roostet võib leida uste allservadest ja tagaluugi servast. Kontrollida tuleks kõik vee äravooluavad. Kui tagatuli on mõraga või halvasti paigaldatud, siis seal vahelt tuleb vett pagasiruumi.
Algselt postitas: MadMan:love:Üldiselt on tegemist tugevate masinatega, mis naljalt tee äärde ei jäta.