Ksenoon tuled tavaliste asemele?
Algselt postitas: KaidoV
Kui tahad ksenooni siis osta kas seaduslik süsteem või kui sellist järelpaigaldatavat saada pole siis kohe ksenoonidega auto.
Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).
Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida

terv, teager
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kõrva on jäänud soovitus, et ksenoonideks muutmise korral peab tuledevihk olema permanentselt 1 aste "tavapärasest" allapoole keeratud .
Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: KaidoV
Kui tahad ksenooni siis osta kas seaduslik süsteem või kui sellist järelpaigaldatavat saada pole siis kohe ksenoonidega auto.
Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).
Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida
terv, teager
Krt, no klassik Xenoniga näeks küll väga kummaline välja, sorry

Keegi siin väitis, et tule värvuse järgi ei tee halogeenil ja xenonil vahet - võibolla väga, väga kustunud ja vana 4500K pirni puhul mitte, aga üldiselt on vahe ikka öö ja päev. Süütamise hetkel on xenon ju peaaegu täiesti lilla, erinevalt halogeenist mis soojenedes temperatuuri eriti ei muuda jne. Rääkimata pirni kujust.
Algselt postitas: qdwin
Kõrva on jäänud soovitus, et ksenoonideks muutmise korral peab tuledevihk olema permanentselt 1 aste "tavapärasest" allapoole keeratud .
Oleneb ikka autost ja reflektori kujust. Sõber pani eelmise kerega Passati lähikatesse xenoni kiti ja sõita ta nendega ei saanud - pidev vastu tulijate vilgutamine isegi valges. Jube eradalt olid silmas isegi siis, kui olid kõige madalamale regullitud.
Samas enda 9000nde ja Xenoniga sõitsin mina küll normaalasendis ja nagu ma ka ütlesin, sain vabalt ülevaatuselt läbi. Niiet see on ikka case per case vastavalt masinale, niimoodi üldistada vist päris ei saa.
PS. Käisin enda ema Alfa 156'ga eile ülevaatusel, samuti ise aretatud Xenonitega - jälle ei mingit kobisemist ja ei mingeid probleeme.
Algselt postitas: teager
Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).
Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida
terv, teager
Ja kui ei saa nõuetele vastavat siis paned mittevastava? Hea lähenemine. Ega need nõuded ongi ju ainult inimeste kiusamiseks välja mõeldud.
Algselt postitas: KaidoV
Ja kui ei saa nõuetele vastavat siis paned mittevastava? Hea lähenemine. Ega need nõuded ongi ju ainult inimeste kiusamiseks välja mõeldud.
Ehh, ja seda ksenooni seaduslikkuse joru ajan ma niisama ajaviiteks??? Oh sind uskmatut; kust sa küll selle välja lugesid

Kui siis ainult legaalne. Muud viisi mina ei tunnista.
terv, teager
Algselt postitas: teager
Ehh, ja seda ksenooni seaduslikkuse joru ajan ma niisama ajaviiteks??? Oh sind uskmatut; kust sa küll selle välja lugesid
Kui siis ainult legaalne. Muud viisi mina ei tunnista.
terv, teager
OK, my bad, lugesin midagi hoopis muud välja. Vabandan.
Kasutasin Astral paar aastat tagasi Philipsi Night Guide H4-sid.Muidu head,aga üle 6 kuu vastu ei pea.Praegu kasutan Mondeol H7 Osram Cool Blue-dAlgselt postitas: TFK
Oma SAABILkasutan ka coolbluusi ja olen väga rahul,plan ka kaug ja udutulede lambid välja vahetada,
kuna vuffel xenoone ei taha lasta panna siis tuleb nendega leppida mis on.![]()
