Ksenoon tuled tavaliste asemele?

Teemad elektroonikast...
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#26

Ega muud ei olegi kui, et sitasti reguleeritud/reguleerimatud ksenoonid silma on üsna valus. Sama kui tuleksid täistuledega vastu. Kui paigaldad siis paigalda nii, et see ohutuse jutt ka kaasliiklejate suhtes pädev oleks.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: KaidoV
Kui tahad ksenooni siis osta kas seaduslik süsteem või kui sellist järelpaigaldatavat saada pole siis kohe ksenoonidega auto.

Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).

Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida :freak:

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#28

Kõrva on jäänud soovitus, et ksenoonideks muutmise korral peab tuledevihk olema permanentselt 1 aste "tavapärasest" allapoole keeratud .
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: KaidoV
Kui tahad ksenooni siis osta kas seaduslik süsteem või kui sellist järelpaigaldatavat saada pole siis kohe ksenoonidega auto.

Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).

Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida :freak:

terv, teager

Krt, no klassik Xenoniga näeks küll väga kummaline välja, sorry ;)

Keegi siin väitis, et tule värvuse järgi ei tee halogeenil ja xenonil vahet - võibolla väga, väga kustunud ja vana 4500K pirni puhul mitte, aga üldiselt on vahe ikka öö ja päev. Süütamise hetkel on xenon ju peaaegu täiesti lilla, erinevalt halogeenist mis soojenedes temperatuuri eriti ei muuda jne. Rääkimata pirni kujust.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#30

Automaatne tulede kõrguse reguleerimisesüsteem pole mitte odav, minuteada peaks olema vähemalt 2x kallim kui Xenoni kit ise :(
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: qdwin
Kõrva on jäänud soovitus, et ksenoonideks muutmise korral peab tuledevihk olema permanentselt 1 aste "tavapärasest" allapoole keeratud .

Oleneb ikka autost ja reflektori kujust. Sõber pani eelmise kerega Passati lähikatesse xenoni kiti ja sõita ta nendega ei saanud - pidev vastu tulijate vilgutamine isegi valges. Jube eradalt olid silmas isegi siis, kui olid kõige madalamale regullitud.

Samas enda 9000nde ja Xenoniga sõitsin mina küll normaalasendis ja nagu ma ka ütlesin, sain vabalt ülevaatuselt läbi. Niiet see on ikka case per case vastavalt masinale, niimoodi üldistada vist päris ei saa.

PS. Käisin enda ema Alfa 156'ga eile ülevaatusel, samuti ise aretatud Xenonitega - jälle ei mingit kobisemist ja ei mingeid probleeme.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: teager

Oskad soovitada, kust saab klassikule või tonnisele seaduslikku süsteemi? Ma pole siiani leidnud (Olen saanud ainult vihje, et pane tavaline süsteem ning Hella'l pidi olema automaatset tulede reguleerimissüsteemi).

Või tuleks 9-5 ksenoontuled klassikule ette kruvida :freak:

terv, teager

Ja kui ei saa nõuetele vastavat siis paned mittevastava? Hea lähenemine. Ega need nõuded ongi ju ainult inimeste kiusamiseks välja mõeldud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: KaidoV
Ja kui ei saa nõuetele vastavat siis paned mittevastava? Hea lähenemine. Ega need nõuded ongi ju ainult inimeste kiusamiseks välja mõeldud.

Ehh, ja seda ksenooni seaduslikkuse joru ajan ma niisama ajaviiteks??? Oh sind uskmatut; kust sa küll selle välja lugesid :D

Kui siis ainult legaalne. Muud viisi mina ei tunnista.

terv, teager
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: teager


Ehh, ja seda ksenooni seaduslikkuse joru ajan ma niisama ajaviiteks??? Oh sind uskmatut; kust sa küll selle välja lugesid :D

Kui siis ainult legaalne. Muud viisi mina ei tunnista.

terv, teager

OK, my bad, lugesin midagi hoopis muud välja. Vabandan.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: TFK
Oma SAABILkasutan ka coolbluusi ja olen väga rahul,plan ka kaug ja udutulede lambid välja vahetada,
kuna vuffel xenoone ei taha lasta panna siis tuleb nendega leppida mis on.;)
Kasutasin Astral paar aastat tagasi Philipsi Night Guide H4-sid.Muidu head,aga üle 6 kuu vastu ei pea.Praegu kasutan Mondeol H7 Osram Cool Blue-d :thumb:,mis pole sugugi sinise valgusega,vaid sinaka tooniga,millest saab aru ainult lumega ja kui möödud mõnest muid halogeene kasutavast autost.Kasutan neid pirne kaug ja lähituledes ja on tava Osramist ikka tuntavalt paremad.Ka praegu,kui lumi läind ja maa must.Sõidan väga palju just pimedas ja seetõttu PEAVAD tuled olema:thumb::thumb::thumb:
Vasta