Ostuabi vaja

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Tsk
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 16, 2007 14:49
Asukoht:
Auto:

#1

Huvitab SAAB 9-3, 2.0 või siis 1.8, 2002-2003a. Eriti nendes ei jaga, nii et tahaks kõiki nõuandeid ja soovitusi kuulda, plussid/miinused jne.

Ettetänades :)
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

nagu arusaan siis plaanis osta kasutatud sõiduk mitte päris uus

eks kindlasti tuleb kontrollida kõik see mis muidu autoostul ....võimalikud avarii märgid....kerevärv(kas värvitud hiljuti või originaal )
selle aastakäigu autol vist eriti roostet ei maksa otsida kuyid võib ka selles suhtes üilgu peale visata

mis kandi inimesega muidu tegu...ehk saad mõnel konkreetse mudeli omanikul foorumis sabast kinni kes võimaluse korral kaasa tuleks...

kui olemas ja võimalik siis võiks tutvuda auto ajalooga....kui hooldusraamat olemas siis piiluda seda enne ostmist ....võib kuulata ära ka müügimehe jutu ja siis kontrollida selle paikapidavust hooldusraamatust

samas peaks olema võimalik ka kerenumbri järgi ajaloo välja võtmine

no saabidel tasuks vist esmaselt kontrollida mootori seisukorda...õigemini kettide häält jne.
kui koliseb siis arvesta et 10 kilo või vähe rohkem pead juurde sinna juba arvestama

turbo vajab rohkem hoolt kui vabalthingav

tallinnas tasuks troostist läbi astuda tartus soovitaksin mõnda vähe kogenenumat saabiomanikku
Tsk
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 16, 2007 14:49
Asukoht:
Auto:

#3

kas valida on parem turbo või siis hingavat? ja siis küsimus veel- siin foorumis ühe silmaga lugesin midagi selle kohta, et osadel on rihmad ja osadel ketid (kõlab rumalalt)- mis on selle juures kõige olulisem vahe ja mis parem on ja miks =)
Läks täitsa segaseks:freak:
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#4

Ketid on kõigil peale 2.5 v6 vist.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#5

no näiteks minu oma on ühe rihma ja kahe ketiga ning minu arust on see hea variant
kettidega on kuulda kui asi kriitiliseks läheb kuid rihm võib ootamatult otsa anda

üks tark rääkis mulle et vabalthingaval ei ole turbomuresid
turbo pidi aegajalt vahetust vajama
nu aga see oleneb ka kasutajast ning mida rohkem hindad...lollikindlust või kiirust või hoopis mugavust


soovitan teha kindlasti proovisõidu....ja võimalusel kohas kus ka maanteekiirust ja pidureid saad katsetada
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#6

minu oma tuli ülevaatusest ja igaltpoolt mujalt nii läbi et hiljem selgus et üle seitsmekümne see masin nende kettide ja hammasratastega ei lähegi...enne hakkas sid karjuma ja armatuuris check engine põlema

peale pikka proovisõitu on kindel et funkavad pidurid käigukast ja mootor ning hiljem saad kontrollida ka vedelikke olemasolekut...et masin ei sõidaks ilma vedelikuta...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

2002-2003 ei pandudki wikipedia andmeil 9-3'le veel 1,8 mootorit.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: snowguy
üks tark rääkis mulle et vabalthingaval ei ole turbomuresid

Sellesama targa suust on ka pärit lause "diislil ei ole süütekassetimuresid!" :drink: :thumb: :D
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: Black
Ketid on kõigil peale 2.5 v6 vist.

See väide käib NG900 kohta.
Saabi enda moottorid on ketiga, igasugused V6 mootorid on vist rihmadega.

Kui sa igasuguste all Saabi / GM mootoreid silmas pead, siis need vist jah kõik rihmaga aga muidu võib V6 mootor väga vabalt ketiga olla, mul on küll V8 mootor aga ka ketiga.
Tsk
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 16, 2007 14:49
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: suur
2002-2003 ei pandudki wikipedia andmeil 9-3'le veel 1,8 mootorit.

Production 2003–present
Body style 2-door convertible
4-door sedan
4-door station wagon
Platform GM Epsilon platform
Engine 1.9 L diesel I4
1.8 L Ecotec I4
2.0 L Ecotec I4
2.8 L LP1 V6


keegi meist loeb vist valesti :wtf:

P.S.
seltsimehed, palun teemast mitte eriti eemale kalduda, vastake pln kysimusele et mis on ikka parem- turbo/vaba, rihm/kett +) asi selles, et kui teie vaidlema akate, siis mulle sellest kergem ei ole =)
:drive:
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Tsk
P.S.
seltsimehed, palun teemast mitte eriti eemale kalduda, vastake pln kysimusele et mis on ikka parem- turbo/vaba, rihm/kett +) asi selles, et kui teie vaidlema akate, siis mulle sellest kergem ei ole

Minu arvates on turbo parem, sest ta vist liigub mõnikord nagu paremini edasi. ;)


Usun, et keegi saabneti kasutajatest pole süüdimatu kihutaja või rullnokk, kuid sellele vaatamata paistab olevat suur osa siinsest rahvast ikkagi turbosõbrad. Kuigi on teada, et turbo võib millalgi kooleda ja DI-kassett otsad anda, on ikka ja jälle näha foorumis uusi liikmeid, kelle autoks mõni Aero (ehk siis see kõige sportlikum ja turbosem Saab) või lihtsalt turbosaab. Ikka ja jälle kirjeldatakse seda sõidu ajal näkku tekkivat õnnelikku naeratust, siis ühmatakse paar teravat sõna suurema remondiarve kohta, kuid sõidumõnu pidada selle siiski üles kaaluma. Valik on sinu!
:drive:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Tsk
keegi meist loeb vist valesti :wtf:
Tegelikult on asi sutsu segaselt kirjas.
Paremal servas räägitakse First (9-3OG) ja second (9-3NG) generation 9-3'st. On juttu, et teist generatsiooni hakati tootma aastast 2003 ning on jutt, mis mootoreid teisele generatsioonile pandi.
Peatükk 6-1 räägib aga mootoritest:
Engines
Note: diesel engines are not available in North America.

* 2003-2004 - 2.2 L Isuzu diesel I4, 125 hp
* 2005-present - 1.9 L Fiat diesel I4, 120 hp ECE (88 kW)
* 2005-present - 1.9 L Fiat diesel I4, 150 hp ECE (110 kW)
* 2004-present - 1.8 L Ecotec I4 122 hp ECE (90 kW)
* 2003-present - 2.0 L Ecotec I4, low-pressure turbo, 150 hp ECE (110 kW)
* 2003-present - 2.0 L Ecotec I4, low-pressure turbo, 175 hp ECE (129 kW)
* 2003-present - 2.0 L Ecotec I4, high-output turbo, 210 hp ECE (154 kW)
* 2006-present - 2.8 L HFV6 V6, low-pressure turbo, 230 hp ECE (169 kW)
* 2006-present - 2.8 L HFV6 V6, turbo, 250 hp ECE (184 kW)
Seega on asja võimalik kaheti mõista. Muuseas, muarost 2002-2003 ei pakutudki vabalthingavaid saabe. Aga nüüd võin ka eksida.
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: snowguy
no näiteks minu oma on ühe rihma ja kahe ketiga ning minu arust on see hea variant
kettidega on kuulda kui asi kriitiliseks läheb kuid rihm võib ootamatult otsa anda

üks tark rääkis mulle et vabalthingaval ei ole turbomuresid
turbo pidi aegajalt vahetust vajama
nu aga see oleneb ka kasutajast ning mida rohkem hindad...lollikindlust või kiirust või hoopis mugavust

siin siis ka vastused küsimusele: kumb parem- kett või rihm? ise igal juhul keti poolt:thumb: aga kui juhtub rihmaga olema ja õigeaegselt vahetad, siis pole ka probleemi ju(endal pole siiamaani ühtegi rihmülekandega mootoriga autot olnud, pole probleemi, tuttavad aga kurdavad väga tihti, et millal ma seda küll vahetan ja mis siis juhtub kui........:D selles suhtes, et kumb parem-turboga või ilma, pead sa ise otsusele jõudma, viimane kulukam remontida muidugi.

ise olen mõnda saabi uurinud ostusooviga ja on kohe silma hakanud sarnased vead: väljalaskekolletkoritihend ei pea, pole viitsitud vahetada, stabikavarda ja amortide alumised ja ülemised puksid mõnel olematud, poolteljesimmerid lasevad läbi, kont. on ühel tühi olnud, hiljuti uurisin üht autot, millel sumpsi ots oli värvine veel, müüja kukkus seletama, et stangel paar kriimu ja müügi jaoks oli vaja üle värvida, ma siis käisin väikese magnetiga kere üle, pahteldatud tõesti polnud teist. ahjaa, üks vana plekksepp soovitas minul kontrollida avariitunnuste leidmiseks uste ja tiibade vahekohti, kui ebaühtlased, siis midagi üles toksitud ja remonditud, üks auto jäigi ostmatta tänu sellele, kõikjal jooned lainetasid:angry:, ok aitab mulast:P
Tsk
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 16, 2007 14:49
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: sookoll
selles suhtes, et kumb parem-turboga või ilma, pead sa ise otsusele jõudma, viimane kulukam remontida muidugi.

mida sa siis silmas pidasid? viimasena sul on turboTA =) Sa siis tahad o^elda, et turbot remontida on odavam va^?:freak:
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#15

Turbot peaks kallim just remontida olema.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#16

Algselt postitas: Black
Turbot peaks kallim just remontida olema.

Turbot on jah kallim remontida kui turbot mitte remontida :D :thumb:
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: Tsk
Algselt postitas: sookoll
selles suhtes, et kumb parem-turboga või ilma, pead sa ise otsusele jõudma, esimene kulukam remontida muidugi.

mida sa siis silmas pidasid? viimasena sul on turboTA =) Sa siis tahad o^elda, et turbot remontida on odavam va^?:freak:
:red: viga parandatud
Tsk
Postitusi: 5
Liitunud: R Mär 16, 2007 14:49
Asukoht:
Auto:

#18

ok =)
Vasta