Halvasti läheb käima
Olen üle poole aasta võidelnud sama hädaga ühe siinse tegelase Saabil ja
nüüdseks tundub,et häda on poolvigases väntvõllianduris,mille signaal on
nii nõrk,et starteri ajal ECU signaalist aru ei saa.Sarnast viga on põhjustanud ka puudulik mootorimass,umbes paagituulutus,halb bensu
etteanne ,valed,või kulunud küünlad,umbes bensufilter,vigane süüteluku
kontaktplaat jne.Võimalusi päris palju.
nüüdseks tundub,et häda on poolvigases väntvõllianduris,mille signaal on
nii nõrk,et starteri ajal ECU signaalist aru ei saa.Sarnast viga on põhjustanud ka puudulik mootorimass,umbes paagituulutus,halb bensu
etteanne ,valed,või kulunud küünlad,umbes bensufilter,vigane süüteluku
kontaktplaat jne.Võimalusi päris palju.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Esimese hooga mõtlesin, et mootor on liiga kergeSarnast viga on põhjustanud ka puudulik mootorimass

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul ka 9000 läheb alati ca 2 sek pärast käima. mitte esimese väntvõlli pöördega. see vist selle auto eripära mitte mingi viga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



minul läheb ka u 2-3 seki pärast käima, aga ma olen kogu aeg arvanud et see on lihtsalt eripära ja midagi hullu ei olnud. üleeile läks -20nega ka ilma probleemideta käima. ei muretse selle paari seki pärast.
Nimevahetus vl -> Veiko
Mul on mulje jäänud, et Hondad lähevad poolest pöördest käima. Samas õnnestus kunagi ühel Jaguar XJR-il kõrval istuda. Selle 12 silindrit ja 6 liitrit tahtsid minuarust terve igaviku ketramist saada, enne kui käima otsustasid minna. Öeldi, et pidavatki nii käima minema.
Nimevahetus vl -> Veiko
Kõik Hondad ei lähe poolest pöördest käima, vähemalt mitte vanemad -- minu Accord tahtis hommikuti ~2-3 sek starterit saada. Käivitus ta aga raudselt ja igasuguse pakasega.
Praegune 9k käivitub < 1 sek jooksul, kuigi kõrva järgi otsustades ajab starter mootorit ringi tunduvalt aeglasemalt kui Hondal.
Praegune 9k käivitub < 1 sek jooksul, kuigi kõrva järgi otsustades ajab starter mootorit ringi tunduvalt aeglasemalt kui Hondal.
DI kassetiga mootorid käivituvad hiljem,see softiga paika pandud.(ei kehti
uuemate trionic T7 ja T8 kohta)Oodatakse kütuserõhu tõusu vajaliku tasemeni(seda küll ei mõõda miski),sädet hakatakse küll kohe andma ja palju kordi töötsükli jooksul.
uuemate trionic T7 ja T8 kohta)Oodatakse kütuserõhu tõusu vajaliku tasemeni(seda küll ei mõõda miski),sädet hakatakse küll kohe andma ja palju kordi töötsükli jooksul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selge, siis pole muret, viskasin normaalsema aku (66Ah) ka vahele (vana oli juba üsna surnud 55Ah) ja nüüd ei näe ketramise ajal mingit nõrgaks jäämise märki kah
Kuigi jah imelik tundub mu jaoks see, kuda igasugu tarbijad pannakse enne käivitamist juba käima - tuled (kui lüliti on vastavas asendis), kliimaseade jne.

Sihuke info, et turbomootorid peavadki alles 1...2 sek. pärast käivituma. Starter annab eelnevalt turbole teatud õlirõhu, et kui mootor käivitub, jookseks laagrite vahel juba midagi. Analoogne soovitus, et pärast tugevat koormust-gaasitamist ei tohi mootorit kohe välja lülida, et tohutu kiirusega pöörleva tiiviku korral õli juurdevool järsku ei katkeks. See ei kehtinud ainult Trionicuga mootorite kohta, vaid üldse turbo-Saabidele.
Algselt postitas: sebastian
Sihuke info, et turbomootorid peavadki alles 1...2 sek. pärast käivituma.
Samad sõnad, sama viis. Ka mina pean mõni sekund kävititit andma ja siis läheb juba reipalt. Sama lugu oli ka eelmise liikuriga: Legacy 2.0T '92 - ikka paar tiiru niisama ja siis juba rõõmsalt bensiini jõul.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
t5 puhul lülitub bensa pump alles siis kui on saabunud signaal impulsiandurilt. sellest ka viivitus. uuematel( t7, t8) käivitub pump süüte keeramisel kohe 1 sekundiks, et starteri andmise ajaks oleks surve juba üleval.