Saab 9000 CSE 2.3T, 1995, petsraibe (MÜÜDUD!)
Ostetud 17.03.2007 Tartust epsumi kaudu http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4660#pid52991
Tulnud Šveitsist avariilisena, esiots ilusti sirgeks tõmmatud. Ülevaatuse läbis ARK-is vigadeta, erilisi üllatusi polnud. Ainuke närvesööv asi on Türgi standardpakett - stereo ja pagasiruumi kate puudu. Tüüpiline.
Autol on olemas kõikvõimalikud mugavuslisad mäludega istmetest kuni püsikiiruse hoidjani. Valimisteaegne hüüdlause "Õnn on see, kui inimene tahab hommikul tööle ja õhtul koju minna" omandas minu jaoks uue tähenduse. Lihtsalt sõita on mõnus.
Kui siia juurde panna mõnusalt asjalik-sõbralik teenindus Troostis, on rahulolu täielik. Ehk kokkuvõtteks sai müüja s**tast lahti ja mina endale hea asja.
Tulnud Šveitsist avariilisena, esiots ilusti sirgeks tõmmatud. Ülevaatuse läbis ARK-is vigadeta, erilisi üllatusi polnud. Ainuke närvesööv asi on Türgi standardpakett - stereo ja pagasiruumi kate puudu. Tüüpiline.
Autol on olemas kõikvõimalikud mugavuslisad mäludega istmetest kuni püsikiiruse hoidjani. Valimisteaegne hüüdlause "Õnn on see, kui inimene tahab hommikul tööle ja õhtul koju minna" omandas minu jaoks uue tähenduse. Lihtsalt sõita on mõnus.
Kui siia juurde panna mõnusalt asjalik-sõbralik teenindus Troostis, on rahulolu täielik. Ehk kokkuvõtteks sai müüja s**tast lahti ja mina endale hea asja.
Kas Ventuka mootor on tööle hakanud? Kapoti alt enam mingit imelikku undamist ei tule?
tagatulede keskmine paneel oli vist sellel ka pisut katki. Kui vaatamas käisime, siis kaks näitajat-tüüpi lubasid pagasikatte teiselt autolt asemele võtta - tundub et see oli vaid lubadus.
Tühikäigu klapp on juba roogitud? See tundus ka jubedalt pigi täis olevat, sest pöördeid ei tahtnud hoida hästi.
Aga muidu oli väga ilus sile auto.
tagatulede keskmine paneel oli vist sellel ka pisut katki. Kui vaatamas käisime, siis kaks näitajat-tüüpi lubasid pagasikatte teiselt autolt asemele võtta - tundub et see oli vaid lubadus.
Tühikäigu klapp on juba roogitud? See tundus ka jubedalt pigi täis olevat, sest pöördeid ei tahtnud hoida hästi.
Aga muidu oli väga ilus sile auto.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Doh.. müügikuulutuses polnud avariist ega sirgekslöömisest midagi juttu... tsk tsk...
Mitte et korralikult poleks tehtud, me ei saand koha peal miskit aru. Aga ikkagi, mainimata jäeti...
Kas käigukasti õlivarras ka üles on leitud või hulbib see endiselt kastis ringi??
EDIT: ahjaa, kuidas sa teda 17.02 ostsid. Me käisime seda autot kaemas 11.03, siis oli veel täitsa saadaval..:) Panid kuu ajaga mööda?
EDIT2: kas pardakompuutrid on ka valguse sisse võtnud? vaatamas käies seal elu puudus... võimalik, et ainult pirnid muidugi.
Mitte et korralikult poleks tehtud, me ei saand koha peal miskit aru. Aga ikkagi, mainimata jäeti...
Kas käigukasti õlivarras ka üles on leitud või hulbib see endiselt kastis ringi??
EDIT: ahjaa, kuidas sa teda 17.02 ostsid. Me käisime seda autot kaemas 11.03, siis oli veel täitsa saadaval..:) Panid kuu ajaga mööda?
EDIT2: kas pardakompuutrid on ka valguse sisse võtnud? vaatamas käies seal elu puudus... võimalik, et ainult pirnid muidugi.
Kui siin nüüd keski miskit sassi ei aja... mida ma siiralt loodan, sest treila peal ei olnud tal ühtegi esiotsa laksu. Ei näinud ma ka tegemise jälgi. Tagumisel koopaäärel oli pisikene mõlk, mis sai ära tehtud.
Mis pöörete kõikumisse ja tulede põlemisse puutub - krt teab, kas oli paha päev v mis, aga kui ma ise Tartu jõudsin, siis järjekordselt need asjad olid OK.
Ja tagaruumi kate, kui Peeter kaasa ei andnud, siis U-kaks-U mulle ja ajame selle asja korda.
PS. Ma kuulsin, et kivitäkete üle nuriseti ka, aga parandatud esiosa laks ja kivitäkked nagu välistavad teineteist suures plaanis.
PPS. See rohkem nagu alguse asi ja hobi värk kooli kõrvalt, palun mõistvat suhtumist ja mitte väga näkku löömist.
PPPS. Ja Pets, edu autoga, ma telefonis olin oma arust piisavalt aus:D
Mis pöörete kõikumisse ja tulede põlemisse puutub - krt teab, kas oli paha päev v mis, aga kui ma ise Tartu jõudsin, siis järjekordselt need asjad olid OK.
Ja tagaruumi kate, kui Peeter kaasa ei andnud, siis U-kaks-U mulle ja ajame selle asja korda.
PS. Ma kuulsin, et kivitäkete üle nuriseti ka, aga parandatud esiosa laks ja kivitäkked nagu välistavad teineteist suures plaanis.
PPS. See rohkem nagu alguse asi ja hobi värk kooli kõrvalt, palun mõistvat suhtumist ja mitte väga näkku löömist.
PPPS. Ja Pets, edu autoga, ma telefonis olin oma arust piisavalt aus:D
Kastiõli varras tuli välja kastifiltri pealt ja oli täiesti terve-näpitsate abil kokku tagasi ja hea küll.:thumb:
See avariijutt tundub mulle veidi kahtlane,sest visuaalsel vaatlusel eest-seest-alt ei suutnud küll mingeid jälgi tuvastada.Kõik plastid terved ja omal kohal.:wise:
Minu arvates suht õnnestunud ost.Natuke veel "investeeringuid" ja jälle meie teedel üks heas korras "tonnine" juures:thumb::thumb:
See avariijutt tundub mulle veidi kahtlane,sest visuaalsel vaatlusel eest-seest-alt ei suutnud küll mingeid jälgi tuvastada.Kõik plastid terved ja omal kohal.:wise:
Minu arvates suht õnnestunud ost.Natuke veel "investeeringuid" ja jälle meie teedel üks heas korras "tonnine" juures:thumb::thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Minu arvates suht õnnestunud ost.Natuke veel "investeeringuid" ja jälle meie teedel üks heas korras "tonnine" juures:thumb::thumb:
Ai-ai, nüüd on ühel mölaööbikul vesi ahjus. Ära väga kõvasti löö Oligi fifty-sixty variant - kas halb või hea valik. Tundub viimane olevat.
Ventuka mootor hakkas tööle, isegi kaks korda. Esimene kord raadio installeerimisel ja teine kord lihtsalt niisama. Tagatule paneelis on peaaegu 3mm auk. Vähe jäi puudu, et auto oleks ostmata jäänud. Pöörded kõiguvad kohati punase suunas, aga ainult sõidu ajal. Pidi mingi rooli ja istme vahelise tihendi teema olema, põhimõtteliselt parandamatu. Kompuutri(te)l tuled põlevad ja regullisin 110km/h pealt piiksu ka tegema. Veidi manitseb korralikkusele, linnas.
Mis avariisse puutub, siis matemaatiliselt: (tollipaberites kirjas, et avariiline+kapott mm jagu tiibadest eespool+ees uued logarid uute poltidega kinnitatud+esiukse vahelt vaadates näevad tiivakinnitused uste poltidest jupi maad kobedamad välja+esistange ja stangealuse detailid päris ei ühti)*minu paranoia koefitsient=loogiline järeldus, et ju vist on ette paugu saand. Vähemalt korra viimase 12 a. jooksul.
Ei süüdista epsumit milleski, näkku löömisest rääkimata. Arvestades, mida kõike ja kui ausalt ta auto kohta rääkis, julgen teda teistelegi soovitada. Vähemalt niikaua, kui ta veel noor ja roheline on ja kõik ausalt südame pealt ära räägib.
Siinkohal tänud ka neile, kes autot varem vaatamas käisid ja ära ei ostnud. Mul olid auto konfiguratsiooni kohta üsna kindlad nõudmised ja teist sellist oleks olnud suhteliselt raske leida.
Mis avariisse puutub, siis matemaatiliselt: (tollipaberites kirjas, et avariiline+kapott mm jagu tiibadest eespool+ees uued logarid uute poltidega kinnitatud+esiukse vahelt vaadates näevad tiivakinnitused uste poltidest jupi maad kobedamad välja+esistange ja stangealuse detailid päris ei ühti)*minu paranoia koefitsient=loogiline järeldus, et ju vist on ette paugu saand. Vähemalt korra viimase 12 a. jooksul.
Ei süüdista epsumit milleski, näkku löömisest rääkimata. Arvestades, mida kõike ja kui ausalt ta auto kohta rääkis, julgen teda teistelegi soovitada. Vähemalt niikaua, kui ta veel noor ja roheline on ja kõik ausalt südame pealt ära räägib.
Siinkohal tänud ka neile, kes autot varem vaatamas käisid ja ära ei ostnud. Mul olid auto konfiguratsiooni kohta üsna kindlad nõudmised ja teist sellist oleks olnud suhteliselt raske leida.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nojah .. seekord siis sedasi...:) Vedas sul siis, käisin ise vaatamas ja jätsin otsuse tegemata, sest ei tahtnud ilma korralikult proovimata osta (numbreid ju polnud, sõita kuhugi ei saanud). Kuna tegu oli ka automaadiga, millega mul suurem kogemus puudub, siis see va varras tekitas tõrkeid. Lubati küll ehk Tallinna spetside juurde toimetada, aga Pets jõudis ette... Oleks sõiduvõimalus olemas olnud, siis võibolla ei oleks siin ühte Petsraibet õitsemas..;)
Ega ma seda avarii juttu ise ka väga ei uskunud. Peadpidi seal kapoti all olles oleks ikka miskit vast silma jäänud ja mõningad härrased käisid ka plekke piilumas ja detailide vahesid. Kui seal olekski miskit olnud, siis sel juhul väga hästi tehtuna..:thumb: Igati sile tundus.
Ega ma seda avarii juttu ise ka väga ei uskunud. Peadpidi seal kapoti all olles oleks ikka miskit vast silma jäänud ja mõningad härrased käisid ka plekke piilumas ja detailide vahesid. Kui seal olekski miskit olnud, siis sel juhul väga hästi tehtuna..:thumb: Igati sile tundus.
Algselt postitas: petsraibe
Pöörded kõiguvad kohati punase suunas, aga ainult sõidu ajal.
Kui vaatamas käisime. siis muutusid pöörded näiteks käigu vahetamisel parkimisasendist sõiduasendisse liiga kauaks liiga madalale. Sama juhtus ka siis kui tühikäigul korraks gaasipedaali puutusin ja lahti lasin. Minu aut. kastiga tonnisel nii suuri muutusi pööretes pole.
See kõik viitas umbes tühikäigumootorile, kuid võibolla oli selleks ajaks kui sina vaatama jõudsid tühikäiguklapp juba kasitud ja kõik OK.
Igatahes muretuid kilomeetreid!
Täna müüsin auto maha ja uut Saabi lähema 10 aasta jooksul plaanis osta ei ole, kui just mõnda Classic kabrioletti silma ei hakka. GM-i uuem toodang mulle väga ei istu.
Tonnise juures meeldis turbomootori ja automaatkasti koostöö, hea dünaamika möödasõitudel ja auto käitumine talvel. Tagaistmel oli mõnusalt palju ruumi. Mugavuslisad olid ka väga head. Eriti jään igatsema istmemälusid, püsikiirusehoidjat ja kliimaseadet.
Masina töökindlus oli väga vastuoluline. Ühest küljest on kõik justkui väga tugev, ei roosteta ja isegi stock mootorist annab hullumoodi väänet lisaks pigistada nii, et midagi ei juhtu. Samas kippusid mõned asjad ikkagi katki minema ja ühtegi odavat remonti mina ei mäleta. Ma ei saanud kunagi päriselt lahti mõttest, et mis nüüd järgmiseks juhtub?
Sedasama tunnet kogesin ka ühte Saabi poolt toodetud tarkvara proovides - kõik oli väga ilus ja hea, aga kui tekkis mingi viga, oli selle likvideerimine keerukas ja eeldas spetsialisti sekkumist.
Siin foorumis ja mujal olen tähele pannud, et Saabi parim detail jääb rooli ja istme vahele. Olgu see ka edaspidi nii.
Tonnise juures meeldis turbomootori ja automaatkasti koostöö, hea dünaamika möödasõitudel ja auto käitumine talvel. Tagaistmel oli mõnusalt palju ruumi. Mugavuslisad olid ka väga head. Eriti jään igatsema istmemälusid, püsikiirusehoidjat ja kliimaseadet.
Masina töökindlus oli väga vastuoluline. Ühest küljest on kõik justkui väga tugev, ei roosteta ja isegi stock mootorist annab hullumoodi väänet lisaks pigistada nii, et midagi ei juhtu. Samas kippusid mõned asjad ikkagi katki minema ja ühtegi odavat remonti mina ei mäleta. Ma ei saanud kunagi päriselt lahti mõttest, et mis nüüd järgmiseks juhtub?
Sedasama tunnet kogesin ka ühte Saabi poolt toodetud tarkvara proovides - kõik oli väga ilus ja hea, aga kui tekkis mingi viga, oli selle likvideerimine keerukas ja eeldas spetsialisti sekkumist.
Siin foorumis ja mujal olen tähele pannud, et Saabi parim detail jääb rooli ja istme vahele. Olgu see ka edaspidi nii.