Kuidas annab endast tunda vigane DI-kasset?

Vasta
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#1

Eile õhtul süttis ühtäkki armatuurlaual chek engine, mispeale kohe täna hommikul sai saabi teenidses juhtmed taha lükatud ning selgus karm tõsiasi, et DI-kasset omadega õhtal. Sai siis kärmelt uus DI peale monteeritud, kuid suure kiiruga jäi küsimata, et mida selle agrekaadi rike endaga kaasa võib tuua, kuna peale vastava hoiatustule süttides miskit eriskummalist oma masina juures ei täheldand :wtf::?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Algselt postitas: tiibet mida selle agrekaadi rike endaga kaasa võib tuua, kuna peale vastava hoiatustule süttides miskit eriskummalist oma masina juures ei täheldand :wtf::?
Lisapurustusi ei järgne tavaliselt. Kui kärsas läbi ja uue kassetiga auto töötab edas, on kõik korras. Kasseti elueale tuleb kasuks kui piipusid muu hoolduse käigus spets möginaga määritakse. Kestab kauem siis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Tavaliselt ei sütti mingeid tulukesi,aga süütamiseprotsess,ega ka küünalde järelpõletamine ei toimi õieti. Sõitja ei pruugi midagi aru saada. Tagajärjeks on tavaliselt katalüsaatori(te) hävinemine,kui nende "misfire detection" veakoode tekitava kassetiga pikalt sõita.Tihtipeale kärssab DI lihtsalt sisse,ilma vigu genereerimata.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#4

jup, sõbra autol ka di kassetiga läks kat õhtale. uus di kassett + katt oli pääris kallis lõbu.
romza
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Algselt postitas: Trionic
Tihtipeale kärssab DI lihtsalt sisse,ilma vigu genereerimata.
Kas see kehtib nende nn. eelmise põlvkonna mustade kassetide kohta?
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#6

Selge pilt. Minul jäi ilmselt katt terveks, vähemasti ei peetud vajalikuks seda vahetada... hea, et DI-ga asi piirdus.
Üldiselt pidavat 9-5 kasseti eluiga sinna 100k kanti jääma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Trionic
Tihtipeale kärssab DI lihtsalt sisse,ilma vigu genereerimata.
Kas see kehtib nende nn. eelmise põlvkonna mustade kassetide kohta?
See kehtib kõigi autode kohta,milledel DI ja kat.küljes on,mitte ainult saabi.
muuseas
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 25, 2006 14:57
Asukoht:
Auto:

#8

järgnev haakub ka teemaga veidi...
igatahes juhtus mul üleeila õhtal kodu poole liikudes lätis ca 15 km enne eesti piiri sihuke lugu, et kallis suksu lihtsalt ei reageerinud enam gaasipedaali liigutamisele, samas kõik muu jsutkui toimis. :( omal oli kahtlus olemas kuid alati on seda kasulik üle kontrollida ja trionicu pakutud 2 'st variandist üks oligi õige :notworthy: - DI kassett loobus ette teatamata oma kohustuste täitmisest. õnneks oli muretsetud varueksemplar! mis omakorda just paar päeva enne väljasõitu sai pagassast garaazhi tõstetud!! heade inimeste abiga lahenes olukord, asenduskassett toimetati pärnu, mind ühe volvo sabas ka sinnasamasse ja paari minuti pärast sai suksu tööle ja sõit jätkus kodu poole.

kuid jah, korduvalt näidati mulle kirja "check engine" (mis sundis tagavarakassetile mõtlema) ja check radiator...

loodetavasti on autol katalüsaator korras, eks seda peab kontrollima veel.

suured tänud kõigile abilistele!
:notworthy:
Renault Espace '07 2,2 102kW Pilt
Vasta