Einojah, ma nüüd isegi ei kasuta kliimat, teen akna lahti muidu lihtsalt tuleb muretseda vist see 0.9 mootoriga mini tööleminekuks ja pühapäeviti kirikus saabiga käima hakata
Kusjuures, tööleminekuni on tõesti lühike maa 3km ja sellega ei saavuta vist kuidagi mootor töötempi.
See küll natuke teemast välja aga korraks ehmatas küll.
Üks õhtu istusin autosse et, koju sõita ja nullisin kohe kompuutri. 100m sõitu ja foor.
Kui siis foori tagant pääsesin näitas kuluks 76 l/100km !
Algselt postitas: Black
Einojah, ma nüüd isegi ei kasuta kliimat, teen akna lahti muidu lihtsalt tuleb muretseda vist see 0.9 mootoriga mini tööleminekuks ja pühapäeviti kirikus saabiga käima hakata
Kusjuures, tööleminekuni on tõesti lühike maa 3km ja sellega ei saavuta vist kuidagi mootor töötempi.
Kui sa ainul hommikul tööle ja õhtul koju sõidad, siis see seletab natukene asja. Muuseas infoks, et mul oli kunagi töökoht umbes sama kaugel kodunt ja 1 aastaga ussitas algselt täitsa korralik summuti seestpoolt nii ära, et kui keevitusse viisin ja palusin natukene lappida, siis töömees torkis näpuga pütile auke sisse ja arvas, et siin küll pole enam midagi millegi külge keevitada. Lihtsalt sõita sai nii vähe, et ei puhunud enam kondensvett püttidest välja ja nii nad ära roostetasidki
Algselt postitas: Black
Einojah, ma nüüd isegi ei kasuta kliimat, teen akna lahti muidu lihtsalt tuleb muretseda vist see 0.9 mootoriga mini tööleminekuks ja pühapäeviti kirikus saabiga käima hakata
Kusjuures, tööleminekuni on tõesti lühike maa 3km ja sellega ei saavuta vist kuidagi mootor töötempi.
Heaküll, eks ma homme kuulen näen ja ohkan..aga iisak või kes siin troost autos töötab oskab öelda, et äkki mingi voolik vms valesti, kui kette vahetati võeti mootor maha ja pandi peale ka muidugi..
Iisak,ega ka mina pole sul kette vahetanud,aga näidata autot võid ikkagi.Kettide vahetusel on üldiselt üpris raske midagi valesti ühendada.Pigem annab mõni poolpidune vidin mootorit maha-peale kangutades järele ja kuna ketivahetustööga pole enamus sisseprise- ja süütedetaile tarvis näppida,siis pole põhjust neile ka eraldi tähelepanu pöörata,kui just klient pole vastavat soovinud.Sisse- ja väljalaskekollektorite tihendid on usinad lekke- ja kulupõhjustajad tihti.
nonii, mis carring siis ütles, midagi, kõik tip top veermik ja muu mootor jne..midagi ei taha vahetamist hetkel..tehti mingi gaasi laba siiber puhastus vms ja muud ei midagi..
Nii, et lühike kokkuvõte hakkan diisel saabi otsima vist:freak:
See on küll jama jutt
Kui Carring viga ei leidnud, siis tuleb autot targematele näidata, mitte leppida ligi 2 X suurema kütusekuluga
Väljas juba ilmad üsna soojad, 11L /100 peaks juba hakkama saama ka ainult linnasõitu tehes
Algselt postitas: Black
Tuleb vist 1 Tallinna sõit teha ja troosti tuua, aga tuleb uurida, et kas aega on neil vastu võtta, trionic ja iisak töötavad seal right?
Kindlasti helista ette.Töögraafik on juba väga tihe.
Kui homme helistad,siis järgmiseks nädalaks leiame augu:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Nii, tuli selline asi meelde, et enne ostu vahetati ketid, aga ütlesid, et vahetavad ketid ja tallad mis läheb maksma 900.- neile, et nad teevad selle ära kuna plõgisesid ketid, kas mitte kogu kupatus polnud paar tonni või rohkemgi? äkki ongi viga seal, et uued ketid ja mingid jullad kuluvad kiiremini vms? pole väga kursis selle mootori värgiga:wall:
Algselt postitas: Black
Nii, tuli selline asi meelde, et enne ostu vahetati ketid, aga ütlesid, et vahetavad ketid ja tallad mis läheb maksma 900.- neile, et nad teevad selle ära kuna plõgisesid ketid, kas mitte kogu kupatus polnud paar tonni või rohkemgi? äkki ongi viga seal, et uued ketid ja mingid jullad kuluvad kiiremini vms? pole väga kursis selle mootori värgiga:wall:
Sellest jutust ei saanud ma mitte kottigi aru.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
No ma ei tea paremini ei oska, aga vahetati ketid ja tallad mis läksid maksma 900.- . Aga siit olen lugenud, et see palju kulukam töö, äkki jätsid midagi vahetamata??
Algselt postitas: Black
No ma ei tea paremini ei oska, aga vahetati ketid ja tallad mis läksid maksma 900.- . Aga siit olen lugenud, et see palju kulukam töö, äkki jätsid midagi vahetamata??
Jube raske on niimoodi aidata,kui inimene ei tea sedagi,mis ja millal ta autol vahetatud on....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Seda tööd ei lasknud ju mina teha:wall: enne ostu, annelinna autoaed tegi selle värgi!!! igatahes iisak või trionic palun u2u troosti või teie endi nr. et saaks aja teie juurde kinni panna..
Algselt postitas: Black
Seda tööd ei lasknud ju mina teha:wall: enne ostu, annelinna autoaed tegi selle värgi!!! igatahes iisak või trionic palun u2u troosti või teie endi nr. et saaks aja teie juurde kinni panna..
Issand halasta!!! Öeldakse, kel janu, sel jalad! Kas tõesti ei suuda ise seda pisikest liigutust ära teha ja helistada Troost autosse?? http://www.troostauto.ee/info.html, piisaks ka lihtsalt http://www.troostauto.ee toksimisest brauserisse. Iisak ega Trionic ei lepi neid aegu, nemad teevad tööd. Organiseerimiseks on seal teised inimesed.
Vahel ajab see inimeste laiskus ikka nii keema....
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
OT: Tutvustan sulle personaalselt nuppu nimega "EDIT". Asub su postituse ülemises paremas servas. Võid parandada oma postitust ja sinna juurde kirjutada kui vaja, mitte lahmima postitust postituse otsa (eriti kui veel ei selgu ka järgmisest, mis vahepeal toimunud on). Võite kõik mu peale nüüd karjuda ja sõimata mind, kui tahate aga see --> "Päeva kasutaja on ******* 35 postitusega" ei ole päris normaalne...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Algselt postitas: Cyber
Issand halasta!!! Öeldakse, kel janu, sel jalad! Kas tõesti ei suuda ise seda pisikest liigutust ära teha ja helistada Troost autosse?? http://www.troostauto.ee/info.html, piisaks ka lihtsalt http://www.troostauto.ee toksimisest brauserisse. Iisak ega Trionic ei lepi neid aegu, nemad teevad tööd. Organiseerimiseks on seal teised inimesed.
Vahel ajab see inimeste laiskus ikka nii keema....
Kahjuks või õnneks lepivad Iisak ja Trionic ka ise olude sunnil aegu kokku.Sai ka Blacki auto puhul nii toimitud nii,et selle koha pealt võib teema lukku panna:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...