rehvivahetus
Sai täna siis rehvitaksos suverehvid alla pandud. Minu jaoks rehvivahetusega täiesti uus kogemus - lähen eelnevalt aega kokku leppimata kohale ja ei pea minutitki järjekorras ootama:) Teenindus oli meeldiv ja kvaliteedi kohta pole samuti midagi halba öelda, seega julgen soovitada:) Suure tõenäosusega olin muidugi "esimene pääsuke" ja kuu teisel poolel järjekorraga enam nii lihtsalt ei lähe;)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
500 kogu kupatus on hea hind. Kas sinna tuli lisaks ka veel kaalude paigaldamine balanseerimiseks?
kui see on lõplik hind siis mina täma sinna vahetama.
kui see on lõplik hind siis mina täma sinna vahetama.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutage seda teenust:
http://www.postimees.ee/040407/esileht/ ... 253589.php
http://www.postimees.ee/040407/esileht/ ... 253589.php
Algselt postitas: kasparius
500 kogu kupatus on hea hind. Kas sinna tuli lisaks ka veel kaalude paigaldamine balanseerimiseks?
kui see on lõplik hind siis mina täma sinna vahetama.
500 oli kogu kupatus, kaalude ega balanseerimise eest eraldi raha ei küsitud.
Mis kodulehte puutub, siis ega minagi flash-only kodulehest midagi head arva aga selliste teenuste puhul ei tee ma kodulehe põhjal järeldusi töö kvaliteedi kohta. Tegelikult vaatasin nende kodulehte alles siis, kui rehvid juba vahetatud olid;)
Algselt postitas: wyxx
to iff- mida pead silmas- flash only???
See tähendab, et seda kodulehte näeb, siis ja ainult siis kui sul on browseris Flashplayer.
Ehk siis kõiki nimesed ei taha kellade ning viledega asju. Tahan lihdsalt ning kiirelt informatsiooni.

Iga ratas veab and then some!
to IFF:
See on sinu kaotus, kui sa vaatad HTML text only lehti. Sama hästi küsin, miks su autol on reso või aju näpitud?? või on need kellad ja viled ülearu? auto sõidab ju:D Minu meelest on need suhtumised nii naljakad. Kui ma tahan muljet avaldada tavalisele keskastme juhile, kes teenib 30000 kuus ja varustab ehitusi tellingutega ning tahab oma autol rehve vahetada. Tema kasutab arvutit ainult mingites joonistes ja arvetes ja saatelehtedes seigeldes, siis temal toimib see igati ja sellepärast kasutataksegi kellasid ja vilesid, et paremini müüa
See on sinu kaotus, kui sa vaatad HTML text only lehti. Sama hästi küsin, miks su autol on reso või aju näpitud?? või on need kellad ja viled ülearu? auto sõidab ju:D Minu meelest on need suhtumised nii naljakad. Kui ma tahan muljet avaldada tavalisele keskastme juhile, kes teenib 30000 kuus ja varustab ehitusi tellingutega ning tahab oma autol rehve vahetada. Tema kasutab arvutit ainult mingites joonistes ja arvetes ja saatelehtedes seigeldes, siis temal toimib see igati ja sellepärast kasutataksegi kellasid ja vilesid, et paremini müüa

To: Chipy
Mis ta ikka kaotus on. Mul ei ole midagi flashi ning selle kasutamise vastu. Aga miks ei võiks teha alternatiivi inimestele kellel ei ole võimalik fläshi kasutada. Näiteks antud inimesed lihdsalt jäävad informatsioonist ilma. Pole ju raske teha väikest lisa linki infoga.
Aga kisub liiga OT ära juba.
Mis ta ikka kaotus on. Mul ei ole midagi flashi ning selle kasutamise vastu. Aga miks ei võiks teha alternatiivi inimestele kellel ei ole võimalik fläshi kasutada. Näiteks antud inimesed lihdsalt jäävad informatsioonist ilma. Pole ju raske teha väikest lisa linki infoga.

Aga kisub liiga OT ära juba.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Chipy
IFF, ära mängi jonnivat last nüüd. Tegelikult sa ju ikka oskad lugeda ja kontakti alt leiad ka emaili kui vaja.
Ma ei mängi. Kui sa vaatad seda lehekülge ilma flashplayerita on ainuke asi mida sa näed see counter ja kõik.
Iga ratas veab and then some!
Ja kui sa installiksid flashplayeri... aga seda pole vaja... aga lehe nägemiseks on ju vaja... ei taha installida... (ja tagasi algusesse)
Objektiivselt on flash omal kohal mängude jms. kellade-vilede tegemisel aga kogu koduleht flashis teha on siiski mõttetu. Lisaks sellele, et otsingumootorid flashis tehtud lehti ei leia, on aeglase ühenduse(nagu näitek mul hetkel gprs) otsas nüri lehe avanemist oodata.
Aga jätaks selle teema nüüd sinnapaika... nagu ühes varasemas postituses juba ütlesin, ei saa rehvitöid pakkuvat firmat võrrelda veebitreialitega ehk koduleht ei määra teenuse kvaliteeti ja tegelikult hea, kui see üldse olemas on. Näiteks sütiste teel sellel kummiboxil, kuhu võib aastaringselt 7x24 rehvimuredega pöörduda, pole üldse kodulehte aga hooajal on isegi öösiti järjekord ukse taga;)
Objektiivselt on flash omal kohal mängude jms. kellade-vilede tegemisel aga kogu koduleht flashis teha on siiski mõttetu. Lisaks sellele, et otsingumootorid flashis tehtud lehti ei leia, on aeglase ühenduse(nagu näitek mul hetkel gprs) otsas nüri lehe avanemist oodata.
Aga jätaks selle teema nüüd sinnapaika... nagu ühes varasemas postituses juba ütlesin, ei saa rehvitöid pakkuvat firmat võrrelda veebitreialitega ehk koduleht ei määra teenuse kvaliteeti ja tegelikult hea, kui see üldse olemas on. Näiteks sütiste teel sellel kummiboxil, kuhu võib aastaringselt 7x24 rehvimuredega pöörduda, pole üldse kodulehte aga hooajal on isegi öösiti järjekord ukse taga;)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Käisin eile vahetamas seal. 20min läks aega.
sisse lasti peaaegu 2,4bar, kas pole palju? Hiljem Statoilis kontrollides alles nägin et nii. Kas mitte 2,2 ei peaks olema?
sisse lasti peaaegu 2,4bar, kas pole palju? Hiljem Statoilis kontrollides alles nägin et nii. Kas mitte 2,2 ei peaks olema?
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
sisse lasti peaaegu 2,4bar, kas pole palju? Hiljem Statoilis kontrollides alles nägin et nii. Kas mitte 2,2 ei peaks olema?
Statoili manokad eksivad 0-2 bar'i, ning seda täiesti igal pool erinevalt. Kuna nendega käiakse ümber nii jõhkralt (kukuvad maha jne). Minul on alati autos kaasas oma manokas. Maksis teine migni mõtetud 100.- vist.
Samuti on rehvi rõhkude kohta manualis täitsa oma tabel olemas (vähemalt tonnisel küll).
Iga ratas veab and then some!
Rehvi rõhkude kohta on autodel ka kere küljes vastavad kleebised (isegi mu vanal obljäädil oli see kirjas). Tonnisel näeb kleebist, kui juhipoolne tagauks avada.Algselt postitas: IFF
Samuti on rehvi rõhkude kohta manualis täitsa oma tabel olemas (vähemalt tonnisel küll).
Seoses rehvi rõhuga, endal väga ebameeldiv kogemus esmapäevast. Kui sai Herne tn asuvas "eurorehvid" kohas oma kummid ümberlöödud. Väga ebakompetentsed tegijad. Kraapisid ära mu valukad, rehvidesse pandi alla 2 bari (seda hiljem kontrollides manokaga). Ja õhtuks oli tagumine rehv tühi, sest mehike polnud ära vahetanud ventiili, mille tulemusel kumm tühjaks jooksis ja kumm ka rikutud sai. Järgmine hommik jälle samasse kohta. Peale jutu rääkimist sai ostetud taha uued protid millele siis tehti alla hindlust. Vahetuse ajal üks mehike vahetas rehvi teine tasakaalustas ja pani alla. Ise olin vahepeal õues, kui sisse astusin nägin et vend oli tagumised rehvid vasaku ja parema segi ajand ja alla pand nii et muster jooksis valet pidi. Ütlesin siis mehikesele et kullamees need peaks teist pidid olema, mille peale see pätt mulle venekeeles ütles et vahet pole ju. Sain ikka eriti vihaseks ja suure kisa peale tõstis rattad ringi. Siis avastasin et tüüp polnud velge enne tasakaalustamist üldse seest ära puhastanud, suured pori tükid küljes. Lõpuks tehti siis kõik nagu peab, aga sinna kuradi kohta küll enam ei lähe.

Kaks nädalat tagasi vahetasin rattad kodus ära. Eks siis kui rohkem aega on, tuleb pingist ka läbi lasta.Naljakas on see, et rehvides oli täpselt õige rõhk sees...Ja maksma ei läinud midagist, kui seda poolt tunnikest oma aega mitte arvestada.