Vabandan natukene OT. Aga minul järgmine probleem:
*sai täna soetatud Saab 9000, Šveitsist toodud. Hooldusraamat kaasas.
96 aasta. ja 2.0 turbo peaks olema. Aga turbo vilinat nagu justkui ei ole kuulda. Tõmmet on küll normaalselt. Kuidas veel kontrollida turbo töötavust?
*ja üks punkt veel mida märkasin. Tartust Tallinna sõidu peale koduhoovis tegin kapoti lahti korra. Ja midagi prõksub. Nagu kaminas. Nii ja turbo jumala punane. Nagu tuline raud. Ja see prõksuski. Millest selline jama?
Kas on mingi konkreetne probleem?
*ja kas turbo mitte-töötamine segab kuidagi tavasõitu. või auto eluiga. Et ega selle turbo puudumine midagi muud katki ei tee?
Aidake palun. auto on muidu soliidne, ja puhas.
Jakob
Tln
Probleem 9000 2.0 turboga
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tegin siiski pooleks teema...
Üldiselt läheb see vurr suht kiirelt punaseks. Et ta kauem kestaks, peab laskma tal peale sõitu töötava mootoriga jahtuda. Muidugi päris tavalise tänavasõiduga seda punastama ei aja. Korralikult astudes läheb aga suhtelist kiirelt.
Ja ega ta nii väga vilistama ei hakkagi sul. Ehk peale WG vedrutamist, siis tuleb kuuldav vile..
PS. Ega pole juhuslikult selle helesinisega tegu, mis Trtus müügis oli? Miski 4 ratast vms nimi oli firmal?

Üldiselt läheb see vurr suht kiirelt punaseks. Et ta kauem kestaks, peab laskma tal peale sõitu töötava mootoriga jahtuda. Muidugi päris tavalise tänavasõiduga seda punastama ei aja. Korralikult astudes läheb aga suhtelist kiirelt.
Ja ega ta nii väga vilistama ei hakkagi sul. Ehk peale WG vedrutamist, siis tuleb kuuldav vile..

PS. Ega pole juhuslikult selle helesinisega tegu, mis Trtus müügis oli? Miski 4 ratast vms nimi oli firmal?
Kui tavasõidul turbo punaseks saad on ilmselgelt ummistus väljalaskes,mis purustab imekiiresti turbo. Kõvemal sõidul läheb turbo loomulikult erepunaseks ja siis ei tohiks kindlasti masinat kohe välja suretada, vaid lasta mõni minut tühikäigul käia.
Turbo ei peagi kuuldavalt vilistama(aga võib).Manomeetriga saab mõõta toimivust,"tagumikuga" ka.
Mittetöötav turbo võtab võimsuse.Kui mittetöötamise on põhjustanud purunemine,võivad tagajärjed olla kurvad.
Lase targematel kindlasti auto üle vaadata.
Turbo ei peagi kuuldavalt vilistama(aga võib).Manomeetriga saab mõõta toimivust,"tagumikuga" ka.
Mittetöötav turbo võtab võimsuse.Kui mittetöötamise on põhjustanud purunemine,võivad tagajärjed olla kurvad.
Lase targematel kindlasti auto üle vaadata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eiei.. ma lihtsalt mingi hetk vaatasin seda, kui väheesinevat värvi Saabi..
WG vedrutamisest on siin pikki teemasid..
Enne ei saagi tunda, kui ise ära ei tee..
, Näiteks see teema

WG vedrutamisest on siin pikki teemasid..


Turbo ei rakendu 2500rpm. juures,ta töötab seni,kuni mootor.Ülelaadimine tekib 1500-3000rpm. juures ja see sõltub mootori koormatusest,turbo suurusest,mootoriversioonist,kasutatavast mootorijuhtimissoftist ja veel paljust.Algselt postitas: jakobj
Jah see sama.
to Cyber: Kas on teada midagi konkreetse masina kohta?
Kuidas seda WG vedrutamist tunda saab. Tean et turbo peaks rakenduma peale 2500 pööret?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See värv muide tundub küllaltki selline "saabi " värv. Eelmine auto oli alla 80 aasta mudel 99. Ja see oli tsipa tumedam sellest.
No tavasõit või mitte. püsikiirusehoidjaga 100 ja järsemad möödasõidud ainult.
Kas siin foorumis leiduks kedagi nö targemat kes tunneks asja ja oskaks lähemal vaatlusel leida veapoisi? Ei ole enne kokku puutunud turbo- mootoriga.
*Mida tähendab madal-rõhu turbo?
No tavasõit või mitte. püsikiirusehoidjaga 100 ja järsemad möödasõidud ainult.
Kas siin foorumis leiduks kedagi nö targemat kes tunneks asja ja oskaks lähemal vaatlusel leida veapoisi? Ei ole enne kokku puutunud turbo- mootoriga.
*Mida tähendab madal-rõhu turbo?
Madalrõhuturbo,nn.LPT- ülelaadimisrõhku ei kontrollita,ega reguleerita.Rõhk on madal,0,6-0,8bar. sõltuvalt modifikatsioonist.
Foorum on tarku täis,siin ainult targad ongi:D
Foorum on tarku täis,siin ainult targad ongi:D
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vaata trionicu postituse alla serva näiteks..Algselt postitas: jakobj
Kas siin foorumis leiduks kedagi nö targemat kes tunneks asja ja oskaks lähemal vaatlusel leida veapoisi?

Kuidas seda lihtsalt seletadagi, ilmselt nii, et nii palju, kui turbo puhub, nii palju ta puhub. Ei üritata elektroonika ja mõningate jubinatega temast rohkem välja võtta.Ei ole enne kokku puutunud turbo- mootoriga.
*Mida tähendab madal-rõhu turbo?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
No ma ei suuda T8 või Trionicu poolt kunagi kirjutatud ülelaaderõhkusid üles leida. Seega hakkan lahmima: Madalsurveturbo: ülelaaderõhk ca 0,3-0,5bar. Kõrgsurveturbo ca 0,7 bar. Päris Aero puhul vis ca 0,1 bar kõrgem.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata, näe mina kah ei leia, palju mu classikul kw. ja mis see ylelaadimisrõhk võiks olla...
maisnal peal 16 klappi, intercooler, apc klapp, õliradikas, missu turbo.
passis oli 126kw. kuigi saab sellist varianti ei paku.
kati kah all ei ole, ( pole 100 % kindel, sisse ei vaatand, tundus reso olema ja see täiesti võimalik, sest O2 andurit kah pole) armatuuril oleva turbo skaala puhul on rõhk kollase ja punase vahel mõõdetuna 0,5 bar.
saabiga kaasas olnud raamat pakub 129 kw.nii kati kui ka katita puhul.ja ka 118 kw ja veel vähem.
maisnal peal 16 klappi, intercooler, apc klapp, õliradikas, missu turbo.
passis oli 126kw. kuigi saab sellist varianti ei paku.
kati kah all ei ole, ( pole 100 % kindel, sisse ei vaatand, tundus reso olema ja see täiesti võimalik, sest O2 andurit kah pole) armatuuril oleva turbo skaala puhul on rõhk kollase ja punase vahel mõõdetuna 0,5 bar.
saabiga kaasas olnud raamat pakub 129 kw.nii kati kui ka katita puhul.ja ka 118 kw ja veel vähem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
129 võiks ta sul siis olla. See oli ilma katalüsaatorita klassiku ülemine piir. Klassiku ülelaaderõhk võiks standardis vist 0.6 olla. Niiet su punane ilmselt on suht koht standardseades. Kuigi aastal 90 oleks vist pidanud juba katt all olema kõigil....
Igatahes 1,2bar.`ga,nagu ma kunagi Cyberi halli laadisin,keeras manomeetri osuti võlli pealt minema:drive:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
129 võiks ta sul siis olla. See oli ilma katalüsaatorita klassiku ülemine piir. Klassiku ülelaaderõhk võiks standardis vist 0.6 olla. Niiet su punane ilmselt on suht koht standardseades. Kuigi aastal 90 oleks vist pidanud juba katt all olema kõigil....
ei ole129, vaid 136 on klassiku ylemine piir
ja jälle seesama imelik keiss-- oli vist carlsson mudel, katiga 129 ja ilma katita 136.
eks selle stokk rõhu niimoodi ära näen, kui vastergate vedrut pingutades, lõpuks aps enam kuskiltmaalt rõhku tõsta ei lase.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


