mure järgmine: (9000 2.3 turbo 93 manual.)
vahetasin kunagi ~3 kuud tagasi kasti ära, kõik toimis! hiljuti hakkas ainult siis kui kiirendad ja 2 käigu sisse paned raksu tegema, eile siis juhtus sedasi, et käis mingi jube kolakas, (nagu kett oleks maha tulnud.) Käigukang käib tölladimölladi(üles-alla) võtsin kangi katte maha salongist ja sealt paistis mingi plastiks rõngas katkine olevat, autol nüüd ainult 1 käik kuidagi kangiga meelitada saab ka mingi muu käigu sisse, arvan et 5.
keegi äkki oskab infi anda. cool:
Algselt postitas: evilman
Käigukang käib tölladimölladi(üles-alla) võtsin kangi katte maha salongist ja sealt paistis mingi plastiks rõngas katkine olevat,
Proovi äravahetade seda käigukangialust. Mul ka on probleemid 2 käiguga Hr. Iisak väidab, et viga on mul selles. Uus käigualune on juba garaazis ja ootab paigaldust:red:, ei tea ainult kas annab mingit tulemust:wall:
Kui kulissi/kasti ühenduspadi terve on,otsi parem uus(vana) kangi/kulissi ühendus(kang koos munaka ja muu sinna juurdekuuluvaga).Kirjelduse järgi on raske täpselt aidata.
viisin auto remondimehe juurde, ta proovis käikke ja ütles et pidavat kaks käikku korraga sisse minema ühe käigu asemel, arvab et käigukast on p*rses! kast sai ära vahetad mõned kuud tagasi, f*ck ma räägin. arvas et mingi kahvel või asi on katki seal kastis.
jällegi viga käes!!! käigukasti teolaagrid ribadeks!! muideks see kast oli ostetud timuti käest ~3 kuud tagasi ja pidi vägev olema. nii palju siis sellest jällegi pidin uue kasti ostma kui keegi tahab kastist juppe siis võin neid tasuta anda, mul neid 2 vedelemas. tule ja keera ise maha.
jällegi viga käes!!! käigukasti teolaagrid ribadeks!! muideks see kast oli ostetud timuti käest ~3 kuud tagasi ja pidi vägev olema. nii palju siis sellest jällegi pidin uue kasti ostma kui keegi tahab kastist juppe siis võin neid tasuta anda, mul neid 2 vedelemas. tule ja keera ise maha.
Järjekordne näide,kus inimene ostab prügijuppe ja pärast,kui asi hiljem katki läheb,hakkab jalgu trampima.Üks alles lõpetas:wall:
Ostke esindusest uusi ja garantiiga juppe,siis ei pea pidevalt trummi lööma,et Timutit,Juss,või Feedja meelega sitta müüs.Ostad vabatahtlikult vana asja,mis ostumomendil töötab,keegi kurat ei tea ju,kui kaua.
Sry,õelaks läks...
Trionic, see õelus on muidugi arusaadav, kui kasutatud jupp paari kuu pärast üles ütleb, pole tõesti kedagi peale iseenda süüdistada, aga uue kasti ostmine paneks vist enamiku siiski kukalt kratsima ja murelikult rahakotti vaatama;)
Algselt postitas: napoleon
Trionic, see õelus on muidugi arusaadav, kui kasutatud jupp paari kuu pärast üles ütleb, pole tõesti kedagi peale iseenda süüdistada
See ei ole õelus-see on masendus.
Kui detail on võetud töötava/sõitva auto küljest ja visuaalsel vaatlusel/kogemustele tuginedes saab tunnistada veel kasutuskõlblikuks, siis saab teda müüa.
Aga hakata 3kuud hiljem lokku lööma,et millist s..a sulle müüdi on ALATU.Keegi ei tea,mismoodi "uus" kast paigaldati,kas seal õli vahetati,mismoodi sõideti....
Kurat,tehke endale ükskord selgeks,et uus asi on UUS ASI ja kasutatud varuosa on KASUTATUD:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Täna sain teada selle teema olemasolust.Kust ka Timutit läbi käis.
Minu pihta käis veidi teravust, mis ei ole sugugi põhjendatud.Kui ma ostan avariilise või vigase auto, siis ei ole mul kuidagi selle detailide olukorda peensusteni võimalik kindlaks teha.Mida annab testriga mõõta- selle mõõdan üle.Mis peab 12V-ga tööle hakkama- selle katsetan ära.Kui saan mootorit käivitada- panen selle tööle.JNE,JNE,JNE...
Igal juhul jääb kasutatud jupi ostmisel ostjale see omavastutus, et see vidin ei pruugi kesta nii kaua, kui uus.Kasti puhul oli uuega võrreldes hinnavahe enam, kui 10-kordne.Samas ei poe ma selle väite taha, et nüüd öelda, et ise oli loll, et kopika eest tahtis head asja saada.Olen müünud kaste ja muid asju, mis töötavad aastaid.Ma arvan, et siinse foorumi kasutajate hulgas on neid palju, kes ei saa midagi halba minu käest ostetud asja kohta öelda.Ma ei tegele teadlikult sita müümisega, kuna ma tahan ka homme ja ülehomme ja võib-olla aasta pärast seda osadehunnikut müüa.Ja mulle on odavam ostjatele mitte s...a kaela määrida, sest ma kaotaksin sellega tulevikus rohkem kundesid, kui hetkel kaka pealt võidetud kasu.Ma olen müünud kokku umbes 30 käigukasti ja sellist enda kallal tänitamist mitu kuud hiljem kuulen esimest korda.
Antud käigukasti sain ma ka proovida.Ostsin selle auto, kust pealt kast tuli, Tartust ja sõitsin sellega ise Tabasallu.200km oli mul võimalik kõike proovida.
Käigukasti tavalised esimesed defektimärgid on sellised, et tagumine käik hakkab raksuga sisse minema ja võllide laagrid hakkavad undama.Neid defekte ega ka muid vigu see kast ei ilmutanud.Seega müüsin ma teadlikult töötava kasti.Mees, kes kasti ostis, helistas mulle ka järgmisel nädalal tagasi ja tänas, et sai korras asja.Mina müüsin töötava ja testitud asja.Kaste lahti lõhkuda ja uuesti kokku lapata ja siis paari tuhande eest kasti müüa, ei ole mul kahjuks aega.Seega igat polti ja mutrit ja laagrit ja hammasratast ei saa ma eraldi üle vaadata.See, et asi paar kuud hiljem üles ütles, oli s..t häpens, mida võib juhtuda millega ja kellega iganes.Kõikide uute autode müüjate remonditöökojad on täis väga uusi autosid, kus on S..T HÄPENS kallal käinud.Me ei pane ju neid automüüjaid selle eest seina äärde.
Kokkuvõtteks-DAVAITE ŽIT DRUŽNA!!!!
Õelus maha ja vendlus üles!