süütelukk

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

juhtus imelik asi - keerasin võtit, kõik oli nii nagu peab välja arvatud selle momendini, kui viimast klõpsu tehes peaks starterit käijama - siis kustus kogu asi ära. käis ainult klõps ja tuled kustusid kah hägusemaks. klõpsutasin võtmega veel ja siis ei hõõgund enam ükski tuli :(
lõin siis käega, et pole vaja autoga sõita, et proovin mingi muu päev, äkki auto näitab iseloomu (ei ole ebausklik aga ei viitsinud süveneda ja nii oli kergem mõelda ;) ). proovisin siis ükspäev uuesti, sama nali. mõõtsin testriga, et volte näitab parasjagu, aku tundub täis olevat, üsna uus aku kah.
et siis, ma ei saa aru mis toimub?

ps. parajalt keeruline jutt on, paljud vist ei saa mõhkugi aru :freak:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

süütelukk pekkis...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

mul oleks üks küsimus. kas ilma korras süütelukuta saab kah auto käima?
nagunii on mul plaanis viia auto garaazhi suuremale renoveerimisele ja tahaks ise sõita sinna.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: farmacoma
mul oleks üks küsimus. kas ilma korras süütelukuta saab kah auto käima?
nagunii on mul plaanis viia auto garaazhi suuremale renoveerimisele ja tahaks ise sõita sinna.
Kui süüte lihtsalt sisse keerad ja käima lükkad/tõmbad, siis peaks käima minema. Seda siis juhul, kui starteri asendis pimedaks lõi kõik.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

asi on natuke keerulisem, kui ta on juba pimedaks löönd, siis ta enam ei pane tulesid kah põlema, kui võtit ükskõik mis asendisse keerad. mingi-eri-värk-noh! ma ei saa mitte midagi aru :(

nagu ma juba kirjutasin, siis paari päeva pärast lubas jälle tulesid põlema panna.

aga huvitav ongi just see, et pärast süüte keeramist ei taha auto elektrist üldse midagi teada, samas kui natuke puhkab siis natuke jälle lubab.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Ega kui akupinge 12V on, siis see ei tähenda et ta täis on. Sisuliselt tühjal akul on ka klemmipinge, aga ega ta sellepärast veel voolu anna.
Ma millegipärast kahtlustan, et aku on ikkagi seistes tühjaks läinud. Kui pisut aega seisab, siis kogub pisut ja näppima lähed, siis imeb jälle tühjaks. Võibolla on kusagil mingi lühisepoiss ka mis seistes kogu aeg aku ampreid neelas.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#7

lühisepoiss võib küll olla, ma proovin igaksjuhuks laadida. samas vist hea oleks peale seda pulli testriga mõõta, et kas see kuidagi kajastub.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#8

käiguvaheti mahakruvimiseks on vaja spetsvõtit siis saad luku juurde
päris lihtsalt lähevad need klemmid seal peeti, kui vaja siis mul on varu olemas
samas kontrolli ka peakontakte kaitsmekarpi minevad need ka kärsavad ja samad sümtomid
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Puhasta ja pinguta aku klemme.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#10

juhtus ka minu saabiga sarnane lugu, selpuhul oli akuklemm ära sööbinud juba ning seal vahel juba seda kakat:D samuti oli kord mul senator, sama jama, kahtlustasin ka esimesel korral süütelukku, keerasin võtme lõppu, läks kõik pimedaks, kuid mitte iga kord, kui mootor ja starter olid kuumenenud, siis sain selgust, kui süüte sisse jätsin ja tõmbereleele "ergutust " andsin
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#11

määrige ikka akuklemme vasemäärdega või suvalise pihustatava määrdega ei ussita siis midagi
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#12

vist on mingi lühisepoiss ikkagi. täna mõõtsin, aku oli täiesti tühi - 5 volti näitas. panin laadima ja sellega seoses jälle küsimus, et palju neid ampreid peab olema, et ta täis oleks? praegu näitab umbes 3 amprit laadija.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#13

Kui on "intelligentne" akulaadija, siis see lülitab end aku täis saades välja ehk vool läheb nulli. Kui ei ole tark laadija, siis jääbki akut laadima mingi teatud vooluga. Tuleb jälgida gaaside eraldumist akupurkides - laadimise lõppedes algab elektrolüüs ehk vesi lahutatakse hapnikuks ja vesinikuks ning need siis mullitades eralduvad. Üldiselt tundub 3A veel paraja laadimisvooluna olevat, kui alla 1A siis võib enamvähem täislaetuks aku lugeda.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#14

nüüd on igatahes nii et - oioi süütelukk+tõmberelee koguni pees :(
et siis, tegin pätti ja ühendasin kõik süütelukku minevad juhtmed kokku - kostis ainult raginat.
samas, ma hakkasin mõtlema, et kuigi mul on starter eraldi nupu alla tehtud (võtmest keerates ei saa enam, kuna alarmi pult kadus ära ja võtsin alarmil kaitsme seest välja), äkki ikkagi segab see asend kus starterit keerata... noh, et võibolla läheb see juhe kuskile alarmi kasti sisse ja kuigi alarm ei tööta, tekib ikkagi pahandus... kuigi see ei kõla loogiliselt.
oskab keebi öelda, kuidas saaks kindel olla et tõmberelee kindlasti ei tööta?
kuusetaat
Postitusi: 9
Liitunud: T Mär 06, 2007 10:54
Asukoht:
Auto:

#15

satrter maha ja proovid, teiste releede puhul sõber appi´, kes katsub käega kui vool peale tuleb on tunda kerget nõksu.
Vasta