jälle see tonnise käsipidur

Tonnised ja nende mured
Vasta
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#1

Käes on ülevaatuste aeg ja otsustasin käsipiduri ühtlaselt toimima panna aga midagi on lännu nihusti. Enne praktilise osa juurde asumist sai siin tudeeritud kuidas ja mida peab tegema ja nii ma toimetasin. Tagant 14mm kattemutter maha ja keerasin klotse eemale ja kui enam ei andnud keerata siis klotsid vahelt välja ja uued sisse. Nüüd tuleb asja tuum: nimelt sadulat tagasi pannes uute klotsidega avastasin ,et silinder ei ole vist piisavalt sisse keeratud sest kogu kupatus ei tahtnud kettale peale ronida. Jäi puudu mingi paar millimeetrit. üritasin kergelt uuesti klotse eemale keerata aga ei miskit. Käis vaid üks krõks ja mulle tundub, et see reguleerimise mehanismus andis kuskilt järele. Ei saa klotse sisse enam keerata ega ka välja. Kas seda tagumist osa on kuidagi võimalik lahata ja mingi tervendav opertasioon seal läbi viia? või tuleb mingi paar kilo rahapajas trükitud paberit kuskilt leida uue sadula jaoks?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Mis autoga tegemist?
Kui 9k-ga võib homme(26.04) ülevaadata ja näitan kuidas reguleeritakse, et ühtlaselt töötaks käsipidur.
__In Boost We Trust__
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#3

Ühtlast töötamist kõige parem võib saavutada Tehnoülevaatuse stendi peal.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#4

Eelmine aasta pandi Anti juures enne ülevaatust uued suportid, klotsid, kettad taha, ülevaatusele minnes selgus, et pidurid balansist väljas.
Egas midagi, kimasin saadud paberiga tagasi, natuke reguleeriti ja tunni aja pärast olin ülevaatuselt läbi.

Kas Troostis ja VM'is on üldse vahendeid, et jooksvalt pidavust kontrollida?
Vasta