Tere
Suht värske Saabiomanik. Autoks Saab 9-5 aastast 98.
Võrreldes teiste autodega peres on Saabis olek kuidagi umbne. Nagu ei tuleks/oleks piisavalt värsket õhku autos.
Kliimaseade paistab toimetavat kenasti sest pannes temperatuuri madalaks puhub ta ikka päris külma õhku sisse, kuid tavalise 20C automaatika peal olles näitab ventika võimsuseks 2 kriipsu ja erilist puhkumist kuskist august tunda nagu pole ja võiks öelda, et on umbne.
Uurisin manuali (2000 aasta Saab 9-5 manual) ja see väidab olevat salongil kaks välisõhu filtrit. Arvan, et neid pole ka ammu keegi vahetanud. Kas asi võib selles olla või tasub probleemi ka mujalt otsida?
Filtrid mida manual välja pakub on Cabin Air Filter vahetus ette nähtud iga 50000km järel ja Cabin Air Absorptive Filter vahetus ette nähtud iga 100000km järel. Palju need filtrid üldse maksta võiks (st kas peale VM ka kuskilt neid küsida võiks?) ja kas nende vahetamiseks võiks/peaks ka ise hakkama saama (st, kus need asuvad ja mispidi neile ligi võiks saada jne)
Sellisest autost ma lihtsalt eeldaks natuke paremat salongi õhukeskkonda kui hetkel on.
Tänud ette, kes viitsivad vastata
Saab 9-5 '98 autos sees umbne
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Põhjuseks võib olla tõesti salongifiltrite umbe minemine. Hinna küsimiseks olen enamasti saatnud e-maili VM`i. Sealt saab teada siis esinduse hinna. Muude tarnijate hindade kohta kirjutavad nad ise siia. Võimalus on ka helistada Troost Autosse ja sealt küsida.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kahte filtrit enam ei kasutata. nüüd üks ja kombineeritud söega. vahetusvälp meie tingimustes 30000 km. vahetus ei ole just kõige mugavam( kindalaeka taga). VM- s maksis kunagi ca 1400 raha. saab ka Troostist.
Salongifilter on tõenäeoliselt umbes. Kui sa ei raatsi ennem osta kui asi kindel siis proovi korra filter üldse ära võtta ja sõita ilma filtrita, kui siis enam umbne pole ongi asi tõestatud
Mul oli ühe Omegaga sama juhus, et niikui AC välja lülitasin läksid aknad uduseks ja õhk umbseks, seal oli viga salongifiltris, mis peale vahetust kadus.
Enda 9-3 -el vaatasin, et salongifilter on kojameestemootoriga samas kojas, vahetamiseks tuleb võtta maha plastik-kate, millest kojameeste jalad läbi tulevad - ei midagi keerulist

Enda 9-3 -el vaatasin, et salongifilter on kojameestemootoriga samas kojas, vahetamiseks tuleb võtta maha plastik-kate, millest kojameeste jalad läbi tulevad - ei midagi keerulist

Tulen siis nüüd selle väga vana teema juurde tagasi. Filter on pagassis aga vaata vana filtri kohta üles ei leia. Keegi kunagi mokaotsast mainis, et pidavat kindalaeka taga olema. Lammutasin selle osa siis aatomiteks ja ... tühjagi, mina filtrit ei leidnud sealt.
Äkki keegi annab vihje, kus see filter asub ja vb mõni näpunäide ka, kui selle vahetamine peaks sarnanema hammaste ravile läbi tagumiku.
Tänud ette
Äkki keegi annab vihje, kus see filter asub ja vb mõni näpunäide ka, kui selle vahetamine peaks sarnanema hammaste ravile läbi tagumiku.
Tänud ette
Siin sellest kah juttu:http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 7#pid37549
Segast paned:poke:Algselt postitas: Chipy
ega ometi otsinud seest poolt???? see on kuskil seal kahe kojamehe vahe kapoti alt lähenedes.
9-5 sal.filter asub salongi pool,kindalaeka taga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kindalaegas eest ära ja sealt kliima/puhuri tagumises otsast peaks küljepeale välja käima filter. Niipalju meenub peast WISi joonisest. Kui keegi varem ei jõua siis püüan hiljem pildi kah leida, praegu pole võtta kuskilt.
EDIT:
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/cab ... ilter.html
puust ja punaseks
EDIT:
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/cab ... ilter.html
puust ja punaseks

Ajab ikka vanduma küll.. olin nii lähedal aga selle plastkobaka luuki ei osanud lahti keerata.
Väga korralik how-to manual saadavalt http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02 lehel, nagu ka ühes eelmises teemas mainitud. No eks ma katkun siis õhtul uuesti kõik lahti sealt. Kapoti poolt lähenedes ei paistnud tõesti mitte midagi filtri sarnast kätte.
Tänud vastajatele!
Väga korralik how-to manual saadavalt http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02 lehel, nagu ka ühes eelmises teemas mainitud. No eks ma katkun siis õhtul uuesti kõik lahti sealt. Kapoti poolt lähenedes ei paistnud tõesti mitte midagi filtri sarnast kätte.
Tänud vastajatele!