Olen jõudnud sinnamaani, et mõistus hakkab otsa lõppema.
Vaakumvoolikud on kõik üle vaadatud/vahetatud, gaasiklapi asendilüliti on reguleeritud vastavalt Bentley manuaalile, AIC klapp on pestud ja õlitatud, gaasiklapp ise pestud ja ei hoia kuram pöördeid, täiesti suvalistel hetkedel käivad üles-alla ja suht suures vahemikus, ca 800-1500 p/min
Tundub, et jama hakkas sellest, kui AIC klapi ära puhastasin, ilmselt oli see siis varem kinni kiilunud ja kui nüüd vabalt liikuma hakkas, siis algasid ka probleemid. Ise mõtlen vahetada AIC klapi, see võib ikka veel takistustega liikuda.
Veel mõtteid, soovitusi please...
Klassiku hullunud tühikäik
Niipalju lisaks veel, et pöörded kõiguvad sooja mootoriga, külmalt käivitub normaalselt ja ka soojeneb ilma kõikumiseta. Mootori temp andur on ka just Troostis vahetatud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Selletüübilisele motronicule(või ka jetr.le) tulev tühikäik,süüde,segu jne. selgeks õpetada.Kui miskit muudad(IAC`i pesemine näit.),läheb tavaliselt kogu elu rappa.ECU tuleb viia nn."servicerežiimi" ja siis saab toimetada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vaat kus lugu, üritan miskit paremaks teha aga auto ei pruugi saada sellest aru...
Loodan siis Troosti lahkele abile probleemi lahendamisel, kui teie juurde järgmine kord tulen.
Loodan siis Troosti lahkele abile probleemi lahendamisel, kui teie juurde järgmine kord tulen.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson