terv,
v2rske saabiomanikuna (9000 luuk) tekkis hommikul esimene mure seoses soojakraaniga - terve linn juba l2bi tiirutatud, mootor soe, aga salongis ainult kylm 6hk...kas saabil on mingi erinupp selle jaoks v6i on m6ni tross kuskilt kinnitusest plehku pistnud?...
ja kustkohast saab kapotiamorte samale isendile?...
külm on autos...
Igas suuremas autokaupluses on luugiamordid ja kapotiamordid müügis. Samuti internetikauplustes www.autoosad.ee ja www.ladu24.ee. Loomulikult leiad amordid ka kolmest Tallinna saabiremonditöökojast. Viimaste kontaktide leidmine foorumis ei tohiks raskusi tekitada. Maksavad nad mõnesaja krooni kanti.
Soojakraani tonnisel olla ei tohiks. Õhk juhitakse vajadusel läbi salongiradika. Vaata ka pealehel lugemise rubriigis olevat juttu:
http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
Soojakraani tonnisel olla ei tohiks. Õhk juhitakse vajadusel läbi salongiradika. Vaata ka pealehel lugemise rubriigis olevat juttu:
http://www.saabnet.ee/index.php?l=acc2
Temp. andur peaks reaalset mootori töötemperatuuri näitama. See temp, mis soojendus- või jahutusradikas on ei koti kedagi. Arvan et kamm on kuskil õhu soojendusradikast läbi juhtivas mehhanismis. Kas ACC'ta masinatel liigutavad klappe samuti mootorid või tehakse seda lihasjõul?
Termostaati kotib just jahtusvedeliku temperatuur, mis peaks töösooja mootoriga olema mõningate mööndustega võrdelises seoses mootori töötemperatuuriga. Minu endisel tonnisel see häda oli(lahendust kahjuks ei leidnud).
temperatuurin2idik istub, jah, seal 60-70% peal maksimumist....et siis termostaadivahetus?...
ja soojakraani all m6tlesin 270-kraadi p88ravat nuppu salongitemperatuuri reguleerimiseks...kas seal taga on mingi tross, mis v6ib lahti tulnud olla ja 6hu l2bi radika juhtimist mitte teostada?...samas oli kuulda 6hu liikumiskiiruse muutumist seda nuppu keerates, mis nagu ideepoolest peaks t2hendama, et k6ik klapid t88tavad...
ja soojakraani all m6tlesin 270-kraadi p88ravat nuppu salongitemperatuuri reguleerimiseks...kas seal taga on mingi tross, mis v6ib lahti tulnud olla ja 6hu l2bi radika juhtimist mitte teostada?...samas oli kuulda 6hu liikumiskiiruse muutumist seda nuppu keerates, mis nagu ideepoolest peaks t2hendama, et k6ik klapid t88tavad...
Minu pakutud variant pädeb juhul, kui peale sõitma hakates mõnda aega sooja tuleb ja siis hakkab külma tulema(ehk kui üldse sooja ei tule, on kotermann mujal). Selle puhul ei pruugi termostaat olla kurja juur, aga kuna tegemist on suhteliselt odava jupiga, võib ju proovida vahetada.
Sulatõsi. Ilmselgelt rääkisime teineteisest mööda. Kottimise seisukohalt rääkisin temperatuuri näidu seisukohalt. Mootori töö jaoks on oluline jahutusvedeliku temperatuur plokis mistõttu kuvatakse ka armatuuril vastav näit.Algselt postitas: napoleon
Termostaati kotib just jahtusvedeliku temperatuur, mis peaks töösooja mootoriga olema mõningate mööndustega võrdelises seoses mootori töötemperatuuriga. Minu endisel tonnisel see häda oli(lahendust kahjuks ei leidnud).
Üldiselt arvan, et praeguste soojade ilmadega peaks auto isegi tuksis termostaadiga (suur ring avatud) soojaks minema. Seda muidugi eeldusel, et jah. vedeliku tase normis (kui andur peetsi, siis ei näidata armatuuris midagi). Kahtlustan siiski mehhanismi, mis klappe liigutab.
Algselt postitas: suur
Kahtlustan siiski mehhanismi, mis klappe liigutab.
ka mina kahtlustasin, aga 6huvoolu kiirusevahe on erinevate klapiasenditega m2rgatavalt erinev, seega peaks systeem korras olema...t2na l2hen teen v2ikese proovis6idu kylavahel (kindlustust-ylevaatust pole), vaatan, kas hakkab kasv6i korraks sooja tulema...
Algselt postitas: suur
Üldiselt arvan, et praeguste soojade ilmadega peaks auto isegi tuksis termostaadiga (suur ring avatud) soojaks minema. Seda muidugi eeldusel, et jah. vedeliku tase normis (kui andur peetsi, siis ei näidata armatuuris midagi). Kahtlustan siiski mehhanismi, mis klappe liigutab.
Termostaadi rikkega pidasin silmas kolmandat positsiooni:
Saab thermostats are special. They have a three position operation. the first position is full closed and it blocks all flow to the radiator until the engine warms up. The second position allows flow both to the heater core and the radiator to provide cabin heat and cool the engine. This is the position the thermostat should be in most of the time while driving. The third position of the thermostat allows full flow to the radiator and blocks flow to the heater core as the plate on the bottom of the thermostat blocks the passage to the pipe to the heater.
Kogu jutu leiab siit
Algselt postitas: Kika
mina nyyd vaevalt s6itsin, kui siis juba eelmine omanik - olen kaks lyhikest otsa ainult teinud sellega, mootoritemp pole yle 75% maksimumist t6usnudki....
See andur seal vaevalt mootori temperatuuri mõõdab, jahutusvedeliku oma ikka. Õhk on aga halb soojusjuht

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
nojah, saab on alles paar p2eva kasutada-remontida olnud, kapotialla pole 6ieti j6udnudki, kuid v2hemalt hondal on salongi temperatuuri-indikaatori andur mootoriploki kyljes ja jahutusvedeliku tempi andur, mille andmeid n2eb ainult aju, radika kyljes...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Need näidikud on nagunii väga umbmäärased. Tonniste tüüpiline häda, vahemikus 80-110 ei näita seier mitte mingit elumärki. Vaikselt näitab kuhugi alla serva. Kui juba üle poole ja kõrgemale näitab, siis on ilmselt juba väga tuline see asi.
Algselt postitas: Cyber
Need näidikud on nagunii väga umbmäärased. Tonniste tüüpiline häda, vahemikus 80-110 ei näita seier mitte mingit elumärki. Vaikselt näitab kuhugi alla serva. Kui juba üle poole ja kõrgemale näitab, siis on ilmselt juba väga tuline see asi.
See jutt käib jälle viimaseotsa tonniste kohta kui ma õigesti mäletan. Mingi ca 95 aastal muutus neil see süsteem. Parandage mine nüüd kui metsa panin.
Iga ratas veab and then some!