ei tea kas on õige koht aga küsimus selline et panen külmast peast korraks mootori tööle ja peale suretamist töötab jahutus vendikas edasi, kas viga peaks otsima andurist.?? jut käib 9000 saabist
eino
jahutus
Pigem arvan et sul salogis mootori tembi andur kutu,pidi lõpu otsa tonniste tüüpviga olema ja eks kõik need asjad on ju omavahel seotud tasuks ka muidugi techiga üle lasta vaadata seda siis Saabianti juures,Troostautos või Viking motorsis.
uurisin kapoti alla ka ja avastasin et radika küljes olev andur mis paneb jahutus vendika tööle ei olnu klemme ega ka loomulikult juhtmeid. üritasin ligi lähedalt leida lahtiseid pistiku otsi aga ei leidnud. eelmise omanikul oli hiljuti radikas vahetatud aga mis selle anduriga ei tea, siis vaatasin paisupaagi korgi alla ja vedelik oli nagu õline, samas kuu tagasi vahetasin õli ja tasabind on sellest ajast sama.
eino
eino
Jahutusvedelikku oled vahetanud? Raske küll uskuda, aga äkki eelmine omanik vana vedeliku tagasi valanud. Õline vedelik ei tõota head...
Ise tegin hiljuti nii, et lasin pumba juurest vooliku lahti (radika väljalaske korgile ei saanud hästi ligi), vana vedelik välja, siis voolik uuesti kinni, paisupaaki puhast vett ja lasin mõnda aega käia. Niikuinii ei saa kogu vedelikku kätte, puhas vesi vähemalt "lahjendas" seda vana üsna pruunikat vedelikku, mis veesärgis ennas "peitis". Siis jälle voolik lahti, vesi välja, voolik kinni ja nüüd juba uus (punane) vedelik sisse.
Ventikas käib seisva mootoriga edasi ainult siis kui mootor on töösoe, külmalt ei tohi. Kuigi kliima lülib ventika ka külmast peast tööle, siis mootori seiskamisel peab kindlasti ka ventikas seiskuma.
Ise tegin hiljuti nii, et lasin pumba juurest vooliku lahti (radika väljalaske korgile ei saanud hästi ligi), vana vedelik välja, siis voolik uuesti kinni, paisupaaki puhast vett ja lasin mõnda aega käia. Niikuinii ei saa kogu vedelikku kätte, puhas vesi vähemalt "lahjendas" seda vana üsna pruunikat vedelikku, mis veesärgis ennas "peitis". Siis jälle voolik lahti, vesi välja, voolik kinni ja nüüd juba uus (punane) vedelik sisse.
Ventikas käib seisva mootoriga edasi ainult siis kui mootor on töösoe, külmalt ei tohi. Kuigi kliima lülib ventika ka külmast peast tööle, siis mootori seiskamisel peab kindlasti ka ventikas seiskuma.