jahutus

Teemad elektroonikast...
Vasta
einot
Postitusi: 8
Liitunud: E Apr 09, 2007 21:49
Asukoht:
Auto:

#1

ei tea kas on õige koht aga küsimus selline et panen külmast peast korraks mootori tööle ja peale suretamist töötab jahutus vendikas edasi, kas viga peaks otsima andurist.?? jut käib 9000 saabist


eino
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

no ma ei usu et see viga...kuna olen sedasi kuulnud ka ühte raadil asetsevat autot tegevat
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Mis aasta 9000 tegu. See on normaalne nähtus, kui jahutusventikas pärast mootori seiskamist veel mõnda aega ringi käib. Seda küll sooja mootoriga. Nagu aru saan, töötab see sul ka külma mootoriga.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

kliima?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
einot
Postitusi: 8
Liitunud: E Apr 09, 2007 21:49
Asukoht:
Auto:

#5

auto aastast 97. kliima nagu töötaks tähendab et külma tuleb. aga täna sõitsin ise ja panin tähele et stemperatuuri näitaja hüppas küll punasele küll sinise peale.

eino
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Siis ehk on tõesti mingi andur, kui seier niimoodi üles alla pendeldab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#7

Pigem arvan et sul salogis mootori tembi andur kutu,pidi lõpu otsa tonniste tüüpviga olema ja eks kõik need asjad on ju omavahel seotud tasuks ka muidugi techiga üle lasta vaadata seda siis Saabianti juures,Troostautos või Viking motorsis.
einot
Postitusi: 8
Liitunud: E Apr 09, 2007 21:49
Asukoht:
Auto:

#8

uurisin kapoti alla ka ja avastasin et radika küljes olev andur mis paneb jahutus vendika tööle ei olnu klemme ega ka loomulikult juhtmeid. üritasin ligi lähedalt leida lahtiseid pistiku otsi aga ei leidnud. eelmise omanikul oli hiljuti radikas vahetatud aga mis selle anduriga ei tea, siis vaatasin paisupaagi korgi alla ja vedelik oli nagu õline, samas kuu tagasi vahetasin õli ja tasabind on sellest ajast sama.

eino
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

Alates MY95 ei kasutatud tonnisel enam ventika käimitamiseks radika küljes olevat termolülitit. Ventukat juhib aju. Sul võib vana malli radikas küljes olla, sellest ka pistikuta andur.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

Jahutusvedelikku oled vahetanud? Raske küll uskuda, aga äkki eelmine omanik vana vedeliku tagasi valanud. Õline vedelik ei tõota head...
Ise tegin hiljuti nii, et lasin pumba juurest vooliku lahti (radika väljalaske korgile ei saanud hästi ligi), vana vedelik välja, siis voolik uuesti kinni, paisupaaki puhast vett ja lasin mõnda aega käia. Niikuinii ei saa kogu vedelikku kätte, puhas vesi vähemalt "lahjendas" seda vana üsna pruunikat vedelikku, mis veesärgis ennas "peitis". Siis jälle voolik lahti, vesi välja, voolik kinni ja nüüd juba uus (punane) vedelik sisse.
Ventikas käib seisva mootoriga edasi ainult siis kui mootor on töösoe, külmalt ei tohi. Kuigi kliima lülib ventika ka külmast peast tööle, siis mootori seiskamisel peab kindlasti ka ventikas seiskuma.
einot
Postitusi: 8
Liitunud: E Apr 09, 2007 21:49
Asukoht:
Auto:

#11

mul aitab juba sellest kui korraks keeran süüte sisse, et vendikas tööle jääks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#12

mm, aga järsku hakkab ventukas uugama, et kondi radikat jahutada? Lülita kliima välja ja vaata, kas ikka sama värk.
Vasta