Mootori vahetus
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
Olen vaatand ja ülatunud.Nimelt kas on võimalik istudada 9000 turbo 2,3 mootor 900 sajale peale.Nimelt sattusin ühele lingile peale,see oli soomes, kus oli see sama mootor peal 99.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no kui kindlalt väideti et 2.3 siis ikka vist 9000 oma oli...Keemia igaljuhul. Aga näe http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=628, siin ma ühe lingi tõin. Seal on 99 peale 16v turbokone pandud... vägagi valus pill.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
Leidsin selle looma soome auto börsist ,huvipärast vaatasin.Praeguseks on see auto maha müüdud.,kuulutust polnud.aadres oli www.nettiauto.com.Muidugi see on teostatav .mootorid praktiliselt samad.Tee aind kinnitus kohad ümber.Projekt oleks jah hea,saaks üpris lendava püssi.Pani täiesti mõtlema.9000 mootori tunnenjuba kaugelt ära.Kui see on teostav siis vaadata heas korras mootor kusgilt ja vaigselt nõkitseda.Kas kiidate heaks selle mõtte
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14309
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See oleks lõppkokkuvõttes ehitamine ehitamise pärast. Tekiksid komplikatsioonid ükevaatustega jms. Ümberehitus igavene keemia. Loomulikult õppind riistad ja rootsi mehed teevad kõik valmis, või kuidas see ütlemine oli. Mis sa selle asjaga pärast peale hakkad?? Samas kui sul raha üle on ma võin sulle kontonumbri öelda, kuhu seda alati kanda võib..:)
ot, ot selgitage mulle ikka lähemalt
Cyberi toodud lingist on ilusti näha 99 kapotialune ilma mootorita, kas tahate tõesti väita et sinna läheb 9000 risti mootor vahele kõigest kinnituskohti korrigeerides??? või ei olegi 9000-l kõik mootorid risti?
Cyberi toodud lingist on ilusti näha 99 kapotialune ilma mootorita, kas tahate tõesti väita et sinna läheb 9000 risti mootor vahele kõigest kinnituskohti korrigeerides??? või ei olegi 9000-l kõik mootorid risti?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Ants-poiss, oled sa ikka kindel, et tegu oli 2,3-se modraga? 2,0 modra peaks 900sele sobima küll väga hästi, kuna minu teada on vanema otsa 9000 2,0 modra ja 900 16V modrad ploki ja kaane poolest enam-vähem identsed (targemad, parandage mind). 900sele paigutatakse see modra lihtsalt pikipidi peale. sisse- (koos toitega) ja väljalase on paigutatud teisiti.
Cyberi viidatud 99-le pandi minu teada peale 900se 2,0 16V turbomodra ja nägu näha, istub päris kenasti. aga ikka pikisuunas, nagu klasskule ja 99 kohane, mitte risti.
Cyberi viidatud 99-le pandi minu teada peale 900se 2,0 16V turbomodra ja nägu näha, istub päris kenasti. aga ikka pikisuunas, nagu klasskule ja 99 kohane, mitte risti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nõustun aljogaga.
aga kas 2,3 mootor on niipalju suurem, et ei sobiks nagu 2,0 mootor??
9000 peal ju yhtemoodi asuvad??samade kinnituste peal??
äkki plokk sama suurusega või vaid kõrgem+
kes teab?
aga kas 2,3 mootor on niipalju suurem, et ei sobiks nagu 2,0 mootor??
9000 peal ju yhtemoodi asuvad??samade kinnituste peal??
äkki plokk sama suurusega või vaid kõrgem+
kes teab?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Head inimesed
üritaks teile vähehaaval meenutada, et plokikaane vahetusega kohe kuidagi töömahtu juurde ei saa. Suurema töömahu plokikaante paigaldamine oli minu mäletamist mööda seotud natuke lahkema sisse- ja väljalasketraktiga.
Silindri läbimõõt on nii 2,0 kui ka 2,3 modral sama. Kolvi käik on erinev. seega teine vänt, kepsud ja kolvid ning 2-lidrasest saab 2,3. Näituseks uuemate ysitonniste mootorid B204 ja B234 tehakse sama ploki sisse (9-5 peaks olema sama lugu - B205 ja B235 kasutavad sama plokki).
vot kui te nüüd uuriksite seda varianti, kas c900 modrale õnnestub mingi keemia abiga 2,3 sisu sisse pressida...
üritaks teile vähehaaval meenutada, et plokikaane vahetusega kohe kuidagi töömahtu juurde ei saa. Suurema töömahu plokikaante paigaldamine oli minu mäletamist mööda seotud natuke lahkema sisse- ja väljalasketraktiga.
Silindri läbimõõt on nii 2,0 kui ka 2,3 modral sama. Kolvi käik on erinev. seega teine vänt, kepsud ja kolvid ning 2-lidrasest saab 2,3. Näituseks uuemate ysitonniste mootorid B204 ja B234 tehakse sama ploki sisse (9-5 peaks olema sama lugu - B205 ja B235 kasutavad sama plokki).
vot kui te nüüd uuriksite seda varianti, kas c900 modrale õnnestub mingi keemia abiga 2,3 sisu sisse pressida...
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
sry, väljendasin end segaselt. kui mainisin, et suurem modramaht saavutatakse "kõrguse" arvelt, pidingi tegelt silmas pikemat kolvikäiku sama läbimõõduga silindrite juures. 2,3 ja 2,1 lidrase kaane tõin võrdlusse sisse seepärast, et kuuldavasti sobib nende kaas ka 2,0 lidrase mahuga ploki peale. ehk siis et plokk ja kaas ühilduvad omavahel probleemideta ja suurem töömaht on järelikult saavutatud pikema kolvikäigu läbi. nagu duesenberg juba mainis, kasutatakse suurema töömahuga plokil kasutatavat kaant väiksemate plokkidega modrade peal tavaliselt "parema õhuvoolavuse" saavutamise eesmärgil.
pakun, et 2,3 mahuga sisu toppimine 900se 2,0 16v mootorisse võib osutuda üsna tülikaks - kuna me nüüd lihtsat loogikat kasutades teame, et 2,3 peaks välismõõtmetelt olema samane 2,0-ga, siis oleks lihtsam 900sele kohe 2,3ne peale istutada. kui kellegil peaks miskipärast selline tahtmine tekkima...:freak:
pakun, et 2,3 mahuga sisu toppimine 900se 2,0 16v mootorisse võib osutuda üsna tülikaks - kuna me nüüd lihtsat loogikat kasutades teame, et 2,3 peaks välismõõtmetelt olema samane 2,0-ga, siis oleks lihtsam 900sele kohe 2,3ne peale istutada. kui kellegil peaks miskipärast selline tahtmine tekkima...:freak:
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
To Cyber.
Tegu oli küll 9000 2.3 (147 kw).Ega ma uurisin seda lähemalt jah,.900 mootor see kindlalt polnd.Kui tegelt hakkamist ja rahakott suur,saab asja.Kui sihuke mootor panna 900 peale oleks päris hea tuunimis projekt küll.
Tegu oli küll 9000 2.3 (147 kw).Ega ma uurisin seda lähemalt jah,.900 mootor see kindlalt polnd.Kui tegelt hakkamist ja rahakott suur,saab asja.Kui sihuke mootor panna 900 peale oleks päris hea tuunimis projekt küll.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
Saaks neid Rullnokki vähe õrritada,Vrõmm vrõmm.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
imo saab rullnokke õrritada ka tavalise 8v modraga, mida on ka vähe "teravamaks" lihvitud. T8-st rääkimata... aga jah, kui oled piisav entusiast, raha-oskusi-aega küllaga, siis miks mitte
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
Muidug see jääb ideeks,mida saab teostada.Teha vanast klassikast elajas.Veel suurem plaan on vaadata kuskilt 900 aero,tuleb natuke raha korjata.See oleks üks mu unistuste täitumine.Ja jääb tulevikku.