Nakatasin oma sõbra ka sabismi.
Soetas endale 93 a 9000 aero. Nu masin nii ja naa tahab siit ja sealt veidi ka kohendamist. Kuna ise foorumlane pole siis teen teema tema eest.
Hakkasime täna siis kohustuslikke vaakum voolikuid vahetama, kuna need olid täielikult rabedad. Vahetatud said kõik 4 mm voolikud. Peale voolikute vahetamist hakkasid mootoripöörded kõikuma. Kõigepealt tõusid 1500 peale ja siis hakkasid kõikuma 1500 ja 2000 vahel. Panin manomeetri vahele. Vaakum kõikus -4 kuni -7 ni. Proovisime sõita rõhk ei tõusnud üle 0,5 bar. Samas on sedasi, et kui lasta meelevaldselt vaakumil pisut lekkida siis töötab korralikult (pöörded ei uju ja jõudu on ka)
Milles võiks probleem olla? Oskab keegi nõu anda.
Probleem 9000 Aeroga
Pöörete kõikumine viitab s*tasele tühikäigumootorile (AIC kapp).
Spekuleerin siin, et kui näiteks AIC ei anna piisavalt õhku throttle'i taha, siis seda lisaõhku saabi vaakumilekkest ja pöörded stabiliseeruvad pisut. Aga see peaks pöörded just alla viima.
Igatahes kasige see klapp ära, lihtne töö ja tulemus on mõnus.
Spekuleerin siin, et kui näiteks AIC ei anna piisavalt õhku throttle'i taha, siis seda lisaõhku saabi vaakumilekkest ja pöörded stabiliseeruvad pisut. Aga see peaks pöörded just alla viima.
Igatahes kasige see klapp ära, lihtne töö ja tulemus on mõnus.
Kinnitan Iffi kommentaari.
IAC võib olla üks kümnetest põhjustest.Kindlasti on IAC puhastamine kasulik,et mitte öelda vajalik.Loota,et peale seda kõik heaks läheb on aga enam kui naiivne...
IAC võib olla üks kümnetest põhjustest.Kindlasti on IAC puhastamine kasulik,et mitte öelda vajalik.Loota,et peale seda kõik heaks läheb on aga enam kui naiivne...

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: Lootus pidi lollide lohutus olema.. samas pidi lootus viimasena surema... Järeldus - Lollid surevad viimasena..Algselt postitas: iisak
Loota,et peale seda kõik heaks läheb on aga enam kui naiivne...![]()

Ärgu võtku asjaosalised seda isiklikult..

Probleem on ka veel selles, et peale vaakumivoolikute vahetust läks vaakum liialt suureks üle -1. Ja pöörete kõikumisega tundub nagu hakkaks kütuse pealeandmine muutuma ebaregulaarseks või et siis annab liialt palju peale. Ise mõtlesin kah IAC peale ja see on õhtusse programmi sisse võetud. Samas on ka veel mingi kütuse regulaator kus otsas vaakum volla see jäi vahetamata. Kas õhulugeja saab kuidagi asjaga seotud olla?
Kütusekulu olevat kah tunduvalt suurenenud (sõbra väitel)
Kütusekulu olevat kah tunduvalt suurenenud (sõbra väitel)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui vaakum nõnda suur, siis ei saa piisavalt vabalt õhku peale (see loogika kukkus küll karm välja!). Tühikäiguklapp umbes, õhufilter kivistunud...
Algselt postitas: qdwin
Kui vaakum nõnda suur, siis ei saa piisavalt vabalt õhku peale (see loogika kukkus küll karm välja!). Tühikäiguklapp umbes, õhufilter kivistunud...
Selleni jõudsin kah eile õhtal õlut trimbates ja EPC süsteemi uurides.
Igatahes on praeguseks hetkeks on ideid piisavalt kuhu kallale minna. Proovin ja katsetan. Eks annan siis varsti teada mis olukord on
Igatahes on praeguseks hetkeks on ideid piisavalt kuhu kallale minna. Proovin ja katsetan. Eks annan siis varsti teada mis olukord on [/quote]
Hea kui sõbra auto peal saab proovida ja katsetada
Kas on hea sõber?
Hea kui sõbra auto peal saab proovida ja katsetada


Hea kui sõbra auto peal saab proovida ja katsetadaAlgselt postitas: andres
Igatahes on praeguseks hetkeks on ideid piisavalt kuhu kallale minna. Proovin ja katsetan. Eks annan siis varsti teada mis olukord on

Sõber on hea ja ta omab ka täis varustuses auto töökoda (nii tõstuki kui muu kämaga) Seega on olemas pidev koht kus auto probleeme lahendada.

Algselt postitas: csn
Peale IAC puhastust hakkas main jälle korralikult tuksuma ei näinud küll väga kohutav seest välja aga rokane ta oli. Kuid vaakum on ikkagi seal 0,8 ja 0,9 vahel. Kas see on normaalne?
Ei see on tiba liiast. Nii palju kui Trionicu jutust kõrvataha olen pannud peaks ta seal ~ -0,6 kandis olema.
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas nähtav pöördklapi pind oli läikiv, ilma kriimudeta?
Kui klappi veidi järsumalt käe vahel keerutada, kas pöördklapp hakkas puhtusest tingituna vaba inertsi tõttu kolksuma?
Tegelikult on selle klapi puhastamine suure roka korral pikaajaline tegevus. Tuleb leotada, pesta igast cleaneritega, lasta sisse törts õli kuna cleanerid kuivatavad vastikult, alustada uuesti nullist jne jne. Ja niimoodi korda mitu. Et niikuinii mootor ja turbo ei ole enam perfektselt tihedad, lendab sinna pidevalt uut rokka peale.
Kui klappi veidi järsumalt käe vahel keerutada, kas pöördklapp hakkas puhtusest tingituna vaba inertsi tõttu kolksuma?
Tegelikult on selle klapi puhastamine suure roka korral pikaajaline tegevus. Tuleb leotada, pesta igast cleaneritega, lasta sisse törts õli kuna cleanerid kuivatavad vastikult, alustada uuesti nullist jne jne. Ja niimoodi korda mitu. Et niikuinii mootor ja turbo ei ole enam perfektselt tihedad, lendab sinna pidevalt uut rokka peale.
Algselt postitas: qdwin
Kas nähtav pöördklapi pind oli läikiv, ilma kriimudeta?
Kui klappi veidi järsumalt käe vahel keerutada, kas pöördklapp hakkas puhtusest tingituna vaba inertsi tõttu kolksuma?
Tegelikult on selle klapi puhastamine suure roka korral pikaajaline tegevus. Tuleb leotada, pesta igast cleaneritega, lasta sisse törts õli kuna cleanerid kuivatavad vastikult, alustada uuesti nullist jne jne. Ja niimoodi korda mitu. Et niikuinii mootor ja turbo ei ole enam perfektselt tihedad, lendab sinna pidevalt uut rokka peale.
Kuna enda masinal olen selle protsessi juba läbinud siis teadsin kuidas asja teha.
Pöördklapi pind oli tahmane sama olid ka klapi sisselaske ava tahmane ning voolikud pläga täis. Ja klapp hakkas peale puhastust toimingut tööle katsetasin seda keerutades ja loksutades. Õli sai kah.
Tundub et päris sooda ma ikkagi pole
Natuke õli õigetesse kohtadesse ei tee paha, puhastusvedelik, misiganes ta ongi, peseb ka kõik "laagrid" puhtaks.
Tegelikult peaks ka klapi mootorit kuidagi reanimeerima, teades (suht pidevalt töötavate) Saabi el. mootorite viletsat seisukorda...
Tegelikult peaks ka klapi mootorit kuidagi reanimeerima, teades (suht pidevalt töötavate) Saabi el. mootorite viletsat seisukorda...