Võtsin siis täna mootorikatte pealt ära ,sest tundsin pidevalt imelikku õlihaisu peale pikemat sõitu.
Avanes selline vaade mis pildil.
Järsku oskab keegi kommenteerida:wise:
Lisatud failid
Kapoti all kahtlane pilt?
Algselt postitas: Cyber
Ummistunud karterituulutus...?
Ise kahtlustan sedasama. Voolik on kah nagu noaga lõhki lõigatud ja seest paksult õline.
Põhiline ,et peale auto ostu lasin Vikingus õli vahetada ja ütlesin ,et vaadaku seda karterituulutuse värki kah. Eks nad siis vahetasid vaid õli.
Igal pool peab ikka ise ninapidi juures passima või auto ehituse ja vead endale selgeks tegema:wall:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle, töötava moootori puhul pidi sul õlivalamise punnist ikka mõnusalt tossu/ auru välja tulema ennem. kas oli nii??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivomets
kle, töötava moootori puhul pidi sul õlivalamise punnist ikka mõnusalt tossu/ auru välja tulema ennem. kas oli nii??
Ma enne ei vaadanud seda. Mõtlesin ,et 5aastat vanadel autodel sellist asja ei esine. Ikkagi Saab ju:thumb:
Vaatasin praegu . Mõne minuti pärast hakkas valget auru tulema. Panin käe augu peale ja rõhku ei tundnud.
Muidugi kett kah koliseb parasjagu.
Mul oleks vaja esmaspäeval veel Tartus ära käia:drive:. Ei tea kas venitab välja.

Sellise asjaga ei tasu jamada. Mootoriremont või ka turbo vahetus ei ole odav lõbu ja siis oled päris pikalt jalamees.
Kuid karterituulutuse kiti vahetus peaks olema igale vähemalt miinimumpalka saavale eestlasele taskukohane.
Seega tõmba traati näiteks Troosti ja lase see asi korda teha.
Kuid karterituulutuse kiti vahetus peaks olema igale vähemalt miinimumpalka saavale eestlasele taskukohane.
Seega tõmba traati näiteks Troosti ja lase see asi korda teha.
Algselt postitas: misfitsAlgselt postitas: jupats
ära parem lõhu autot pärast kes teab.. tükid taga...![]()
Siis läheb varuosadeks:eureka:
romza
Sellise voolikuga ei tohiks karterituulutuse probleemi üldse ollagi ju? Tuuldub vägagi hästi
Lihtsalt õli(-aurud) paneb mootorist jeehat ja sellest ka see õlihais (ja suurenenud õlikulu). Ära ainult tolmustel teedel sõida, sest see peenike volla sealt imeb otse sisselaskesse
:


Kui nii kinni paned, et voolik enam läbi ei käi, siis läheb hoopis paremaks -- saad omale tuttuue särava kompressori installidaAlgselt postitas: misfits
Kui ma selle augu kinni panen kas siis võib midagi katastroofilist juhtuda?

Algselt postitas: triibutu
Sellise voolikuga ei tohiks karterituulutuse probleemi üldse ollagi ju? Tuuldub vägagi hästiLihtsalt õli(-aurud) paneb mootorist jeehat ja sellest ka see õlihais (ja suurenenud õlikulu). Ära ainult tolmustel teedel sõida, sest see peenike volla sealt imeb otse sisselaskesse
:
Ma ju "Kasutajate autod" osakonnas mainisin ,et mul lendab nagu lennuk:thumb::D
Kui 2.3se voolikule auk sisse teha siis see annab lausa tiivad ju:o
Algselt postitas: roomlane
Aga sa pane sinna filter, paiga asemel.
Mõtled ,et tõmban teibiga marli beale?

Kah idee:D
Autol lähevad esitiivad pealt kah imelikult kuumaks. Kui kapoti üles tõstan siis kaua ei saa kätt peal hoida.
Ei tea kas kah kuidagi sellega seotud:eureka:
Eelnevatel autodel pole nagu seda täheldanud.
Algselt postitas: triibutu
Sellise voolikuga ei tohiks karterituulutuse probleemi üldse ollagi ju? Tuuldub vägagi hästiLihtsalt õli(-aurud) paneb mootorist jeehat ja sellest ka see õlihais (ja suurenenud õlikulu). Ära ainult tolmustel teedel sõida, sest see peenike volla sealt imeb otse sisselaskesse
:
Tegelikult ei tuuldu seal midagi,kui voolikuid küljes pole,või need katki/umbes on.Koormatud mootori karteris tekitatakse HÕRENDUS,ehk siis kerge vaakum,et kergendada kolvigrupi liikumisi ja soodustada kergemat õli tagasivoolu karterisse. Ja kuna valesti projekteeritud 9-3/9-5 karterituulutus ei toimi normaalselt,ei tekitata ka piisavat hõrendust,mistõttu on takistatud turbo õli äravool,kettide ja kolvigrupi õlitus jne. Eriti soodustab ülerõhu tekkimist karteris kolbide ehitus,mille liigne kulumine soodustab põlemisgaaside sattumist karterisse.
Õnnetud mootorid on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: misfits
Autol lähevad esitiivad pealt kah imelikult kuumaks.
Eelnevatel autodel pole nagu seda täheldanud.
tiivad on lennuki normaalne osa ja täiesti normaalne, kui kiiresti liigud siis nad kuumenevad.
ja veel: tegelikult su auto mootorit saad murevabalt omadada ja ei esine mingit karterituulutuse probleemi, kui sa seda mootorit ei käivita.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Voolikule tehti siis sellepärast auk sisse ,et rõhk saaks karterist välja augu kaudu kuna voolikud vist umbes. Mul alt lekib kah. Kui vooliku kinni paneks siis läheks rõhk nii suureks ,et pressib igast praost õli välja.
Nüüd ei teagi kas panen vooliku augu kinni või jätan lahti.
Tuleval töönädalal viin remonti:thumb:
Enne on vaja veel Tartus ära käia.
Nüüd ei teagi kas panen vooliku augu kinni või jätan lahti.

Enne on vaja veel Tartus ära käia.
