Bensiinikulust
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Siin suuremate keredega autodel tuleb ikka käigukasti erinevus suurelt mängu. ökonoomsuse mõistes tugevalt automaadi kahjuks. Teadagi, aga miskipärast vajab konstanteerimist.
Sent from my Monte Carlo using B236
Minu tark raamat,kus kõik tegemised masina kohta kirjas näitab numbreid millega mina küll rahul olen! Tulemusi arvutades lootsin ja ei pidanud pettuma,et talvepoolel on kulu sama (kasutades aktiivselt mootori eelsoojendust)
Siit mõned numbrid möödunud aastast! Tegemist siis 9-5ga 2,0 ja manuaalkast
mai:1998 km.-192 L =9,6 L
aug: 974 km.-93 L =9,5 L
nov-dets:2580 km.-240 L =9,3 L
Siit mõned numbrid möödunud aastast! Tegemist siis 9-5ga 2,0 ja manuaalkast
mai:1998 km.-192 L =9,6 L
aug: 974 km.-93 L =9,5 L
nov-dets:2580 km.-240 L =9,3 L
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Saksas suusakastiga õnnestus siis välja pigistada sellised numbrid, et kui sõita 200+ siis on kütusekulu umbes 16 - 17 l/100'le - aga mõnus on tunda küll, kui lükkad 180 pealt gaasi põhja ja lennuk lihtsalt sujuvalt _kiirendab_ niipalju kui vaja
. Ja teisest äärmusest kruise peal 120 khm/h - 8,5 l/100'le.
Linnas pool aastat niisama ringi sõites tuleb SID'i järgi keskmiseks umbes 15,5 - seejuures ei pea üldse kõvasti ketsi andma, vaid täitsa norm sõites ja lühikesed otsad (mis ilmselt on kurjajuured antud juhul
).
Autoks 9-5 Aero automaatkastiga.

Linnas pool aastat niisama ringi sõites tuleb SID'i järgi keskmiseks umbes 15,5 - seejuures ei pea üldse kõvasti ketsi andma, vaid täitsa norm sõites ja lühikesed otsad (mis ilmselt on kurjajuured antud juhul

Autoks 9-5 Aero automaatkastiga.
Automaatkastiga 9000 kipub minu käes praeguste ilmade ja suht lühikeste otsadega linnas nii 18- 19 ligi tarbima. Täpselt pole viitsinud arvutada aga kui paagi täis lasen siis umbes nii tundub läbitud kilomeetreid ja tangitud kütusekogust võrreldes. Enamasti sõidan keskmises linnatempos, aga ei joruta ka foori taga keskmise pensionäri moodi. Kui tehase andmeid vaadata siis justkui polegi Saab mu vastu ülekohtune.
Algselt postitas: TGB
Automaatkastiga 9000 kipub minu käes praeguste ilmade ja suht lühikeste otsadega linnas nii 18- 19 ligi tarbima. Täpselt pole viitsinud arvutada aga kui paagi täis lasen siis umbes nii tundub läbitud kilomeetreid ja tangitud kütusekogust võrreldes. Enamasti sõidan keskmises linnatempos, aga ei joruta ka foori taga keskmise pensionäri moodi. Kui tehase andmeid vaadata siis justkui polegi Saab mu vastu ülekohtune.
ega olegi.kõik need 7,73 linnakulujutud on pullikaka.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Samas ma usun, et 9-5 aero manualiga kannatab linnas sõita ka 10 l/100 km ja seda nii, et kellegile jalgu ei jää
Masinal on niipalju jõudu, et ta liigub ise ilma, et kõvasti tallama pead.
Aga just see fiiling, mida pakub turbo juba 1900 pöörde pealt on see, mis jala raskeks teeb. 
Ega saabi muidu kasslaseks ei peetaks



Ega saabi muidu kasslaseks ei peetaks

olen sinuga täiesti nõusAlgselt postitas: Mustang
Samas ma usun, et 9-5 aero manualiga kannatab linnas sõita ka 10 l/100 km ja seda nii, et kellegile jalgu ei jääMasinal on niipalju jõudu, et ta liigub ise ilma, et kõvasti tallama pead.
Aga just see fiiling, mida pakub turbo juba 1900 pöörde pealt on see, mis jala raskeks teeb.
Ega saabi muidu kasslaseks ei peetaks![]()
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Arvutasin. EDU näitas esialgu mööda, esimesed paagitäied oli kulu arvutuste järgi suurem, kui EDU-l olnu. Praeguseks on need enam-vähem samad. Ilmselt olen sõitma õppinud selle autoga..Algselt postitas: suur
Kas arvutasid numbrid välja või lugesid EDU'lt?

Maanteel rahulikut sõites (110 km/h), tuli eile kuluks 7,5 l/100 km. Linnas kisub sinna 12-13 kanti.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Linnas 13-15(kui gaasi anda siis rohkem.selleks pole küll mingit vajadust,aga ikka ja ikka tahad seda tunnet,kui 500Nm. juhi-istet lammutab),maanteel 8-10.(Halli numbrid siis)
Troll ei võta minu arusaamade järgi üldse kütet,auto on juba nii võimas,et vajutada nagu ei saagi,muutub brutaalseks.Sealt ka väiksed numbrid.
Troll ei võta minu arusaamade järgi üldse kütet,auto on juba nii võimas,et vajutada nagu ei saagi,muutub brutaalseks.Sealt ka väiksed numbrid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Eleri
Lootsin et talvine 11.5-12 suvel väheneb, aga jah, näiduks hoopis 12,4. ja seda juba pikka aega. Arvutamismeetodit ei ole ikka veel teind.
Ja eks ma seda turbot ikka naudin ka.![]()
Huvitav aga mul sama lugu! Loogiliselt võttes peaks juba rehvide vahetus küttekulu vähenemisest märku andma aga kas asi on 150 000 hoolduse läbimises kus ehk kompuuter õigemaks seati:? või milles aga näidu järgi hetkel 10,6 keskmine- ennemuiste SIDil 9,8, kallamise meetodi järgi sama- 10,6
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no ma ei tea.... mul on praegu keskmine aerol 8,8. peale 220 km. maanteel. kui alustasin trippi oli 9,2. ja oli ka 10 ennem, kui vaid linnas nö. pärnus sõidetud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: wyxxAlgselt postitas: Eleri
Lootsin et talvine 11.5-12 suvel väheneb, aga jah, näiduks hoopis 12,4. ja seda juba pikka aega. Arvutamismeetodit ei ole ikka veel teind.
Ja eks ma seda turbot ikka naudin ka.![]()
Huvitav aga mul sama lugu! Loogiliselt võttes peaks juba rehvide vahetus küttekulu vähenemisest märku andma aga kas asi on 150 000 hoolduse läbimises kus ehk kompuuter õigemaks seati:? või milles aga näidu järgi hetkel 10,6 keskmine- ennemuiste SIDil 9,8, kallamise meetodi järgi sama- 10,6
Mul rehvid "veidi" tehasemõõdust suuremad/laiemad
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Mul näitab SID maanteel 7,5 ja tundub enam-vähem õige aga linnasõiduga see kompuuter küll valetab. Näitab 11.5 -12 aga ummikutes seistes vajub see paak ikka päris kiiresti tühjaks.
Iga kord kui käima panen on paagi seier jälle allapoole vajunud. Seistes aurab bensiin ära vist.
Iga kord kui käima panen on paagi seier jälle allapoole vajunud. Seistes aurab bensiin ära vist.