Algselt postitas: qdwin
Nii. Vähemalt saab nüüd auto pidama, eeltöö on tehtud. Mis edasi? Äkitsi otsiks üles need peidus olevad kuni 50Hj?
Saaled, kolvirõngad, igaks juhuks kontrollida/lihvida väntvõll, pea remont...
jne.......
Aga qdwin, softis ja sumpsis veel ikka 30hj peidus. Ei taha veel saalede ja rõngaste kallale minna. Las jookseb ikka ennem kotti

Trionic ütles naljaga veerandiks, et vänt on niikuinii kõver. Ma arvan, et eks kõigil meil on, kes sõidavad üle 1bar ja 200k km.
IFF-le ja Jürgenile: Asi selles, et auto selline ametlik nimetus. Mul kaasas autoga isegi see sertifikaat, mis varustuses ja parameetrites ta väljus tehasest. "Allkirjastatud" Saabi tehnilise osakonna manageri poolt.
2,0T - 185hj. 2,0TS, siis miskit muud- mitsu turbo ja viggeni IC näiteks:)
Igatahes KONI andis effekti küll.

Saab palju jäigem ja esiots ei õõtsu enam nii palju. Boge/Sachs on küll hea, aga vanad olid teised amordikesed juba.
Parim tee kus proovida amordi jäikust on Männiku tee.

Homme loodan pidurid ka effektiivseks saada.
Kuna esimest korda elus vahetasin ise amorte ja pidureid (õppinud sõber kõval õneks) siis tõrkeid ikka on..... näiteks suporti pragu
