Tekkis selline väike mõtiskus 9-5 kompuutri kütusekulu näidu kohta, et mis valemiga see ometi seda näitab?
Senised masinad millel kompuuter on olnud suutsid näidata eri reziimides, et kas keskmist kulu või siis hetkekulu.
Saabil näitab minuarust kuidagi veidralt seda, kulgen mööda teed 110km/h ja kuvab mulle mingi 10l sajale millegagi, reaalse hetkekulu näidu saab nagu siis kätte alles kui kompuutri ära nullid ja vaatad esimesi numbreid mis ta kuvab..siis viskab nii 7-8 l sajale kohe ette.
Saabi kompuutri kütuselkulu
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
9000 näitab hetkekulu ja keskmist. Manuaalil on see pulk seal, automaadil näitab numbriliselt.
Sellest edasi siis ilmselt hetkekulu ei näita.
Mis puudutab seda "mis see hetkekulu annab", siis näiteks aitas see mind õppimises kuidas selle autoga ökonoomsemalt sõita..
Väikesed erinevused on, kas sõita terve Vabaduse pst läbi 3-da käiguga (automaat) ja 60-ga või 4-da kõiguga ja 60-ga..
(häbi mulle, aga 50-ga sõites jääb seal vist isegi teerullile jalgu..). Üsna märgatav vahe on ka sellel, kas kasutada cruise resume nuppu või vajutada ise kiirust ja siis uuesti Set..
Sellest edasi siis ilmselt hetkekulu ei näita.
Mis puudutab seda "mis see hetkekulu annab", siis näiteks aitas see mind õppimises kuidas selle autoga ökonoomsemalt sõita..



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
neljandaga..
kui kolmandaga näitab hetkekulu 6-7 litrit (cruisega), siis neljandaga näitab 5-6. Oleneb kas natuke mäest üles või alla. Selleks, et 4-daga saaks sõita, tuleb umbes 65 pealt 4 sisse lasta ja siis gaasi pisut järgi lasta 60-ni. Käigu vahetus tagasi 3-dale on umbes 55 peal, niiet annab pisut mängida.
Mootoripöörete erinevus on umbes 1500 (4-s) vs 1900 (3-s). Seda kõike siis automaadiga.

Mootoripöörete erinevus on umbes 1500 (4-s) vs 1900 (3-s). Seda kõike siis automaadiga.
Tundub mullegi, et 3-ga läheb vähem. Kompuutri järgi siis, reaalselt ei õnnestu võrrelda, liiga palju on segasõite ja tõtt öelda "enamuses 4-ga" mul linnas hästi ei õnnestu ka.
Käimakast dikteerib ka natukene, näiteks vanema 9000-ga sai märksa rohke linnas 4-ga sõidetud, oli ülekanne veidi teistsugune.
Käimakast dikteerib ka natukene, näiteks vanema 9000-ga sai märksa rohke linnas 4-ga sõidetud, oli ülekanne veidi teistsugune.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Üle 3 käigu ei kannata alla 60 vast eriti sõita. Saabi puhul olen ma seda tähele pannud, et käigud on suhteliselt pikad ja korralikult jooksmiseks tahab mootor saada suhteliselt suuri pöördeid.
9.5-el lasen enam vähem sedasi, et
kuni 60- 3 käik
kuni 110-4 käik
3 bmw-l kannatab juba 45 km/h pealt panna 4 käigu ilma, et mootor pooma hakkaks, 5-enda võib sisse lüüa 80km/h pealt.
9.5-el lasen enam vähem sedasi, et
kuni 60- 3 käik
kuni 110-4 käik
3 bmw-l kannatab juba 45 km/h pealt panna 4 käigu ilma, et mootor pooma hakkaks, 5-enda võib sisse lüüa 80km/h pealt.
Linnas kärutan ikka 4 käiguga ja oleneb liiklusest siis ikka vahel saab ka 5 panna kiirus nii 65 (aga 5 käik siis kui tahaks ökolt kulgeda) Üldiselt olen tähelepannud et NG töötab madalatel pöörtel hästi kannatab isegi aeglasemaid pöördeid sooritada 3 käigugu ja 1200 pöördega. Ainuke asi mis mind häirib on manuaalkasti liialt lühike 1 käik, see-eest 2 käik jookseb ju 110 kmh välja nii et edaspidi on juba täitsa ok 

Algselt postitas: snowguy
ot : kust maalt eraldatakse uued ja vanad mudelid:facts:
ok, täiendan: lähtusin enda SAAB'ide aegreast ehk siis nii '86 kui '91 tonnised näitasid hetkekulu, esimene numbriliselt, teine "pulgaga" kuigi oli manuaalkastiga; 9-5 ja 9-3 SS enam ei näita seda.