Viga Aerol

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Sõber tahab osta 9000 Aero MY95(nakatasin omaga:)) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
, käisime vaatamas seda, sidur vajab vahetust + mõned väikesed vead on olemas nagu alati vanal autol.

Mootor töötas paar minutit ja pöörded kukkusid alla 500, gaasi vajutusele reageerib uimaselt ja eriti pöörded ei tõuse. Proovisime käivitada uuesti aga sama lugu. Auto käis eile Carringis ja seal ka ei leidnud viga.
Autol on TCS ka.
Kas kellegil oli midagi sarnast olnud?
Milles võib olla viga?
lingid, lingid, kuidas küll saaks nii, et ise need korralikult pannakse..:(
Cyber
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
macdiversant
Postitusi: 20
Liitunud: T Juun 28, 2005 23:06
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Aero
Kontakt:

#2

Otsest nõu vea osas ei oska anda, aga võin rääkida enda kogemusest selle Aero kontektsis.

Juhtusin minagi sealt autoaiast ühel kenal päeval juhuslikult läbi astuma ja leidsin kõnealuse isendi. Näppisin seda siis kohapeal nii seest kui väljast ja tuleb tunnistada, et asi meeldis sedavõrd, et tekkis mõte see kohe-kohe endale õuele saada, aga ootama pidi konkreetse automüüja naasmist Šveitsist.
Võtsin enesele ka vabaduse piinata vahepeal tel. teel hr. Trionicut, kes andis kiirülevaate selle automudeli kohta. Tänud talle!

Ok, kodanik müüja jõudis väljamaalt tagasi, läksin platsile, et teeks miski tiiru ümber kvartali, saaks asjast aimu või nii (esimene vasikavaimustus oli mõnevõrra vaibunud ka).

Esimene probleem tekkis käivitamisel: süüte sisselülitamisel süttivad erinevad check tuled jäid kõik põlema ka pärast käivitust (eelmisel nädalal käivitamisel midagi sellist ei toimunud - kõik toimis normaalselt). Süüde välja, uuesti sisse: põlema jäi vaid "check engine - radiator" ja tuluke mis viitab klaasipesuvedeliku vähesusele. Ok, sellega võis elada, et tiir ära teha. Nikerdasin masina erinevat Jeebikute jms. vahelt tänavale, proovisin sõita. Siduri kohta ei oleks osanud ise midagi halba öelda, pöördesse läks ilusti, vaid pidurid tundusid kuidagi nirud olevat (selle panin lihtsalt pikalt kohapeal seismise arvele), teel püsis normaalselt ja üldse tundus selline stabiilne olevat.
Sai siis isend tagurpidi autoaeda tema algsele kohale tagasi manööverdatud ja seiskasin mootori. Et aga mulle ei andnud rahu see ennistine tulukeste paraad seal armatuurlaual, käivitasin mootori uuesti ja siis see juhtus: mootoripöörded enam üle 500 ei lähe, gaasipedaali peale mingil hetkel asi küll kuidagi reageeris, aga käitus väga kummaliselt tõesti.

Endalgi tekkis esimese asjana mõte kuhugi diagnostikasse pöörduda. Sai siis jälle hr. Trionicult nõu küsitud, kes soovitas alustada lihtsamatest meetoditest nagu aku lahtiühendamine, sest vbl on ajus lihtsalt platsi(de)l seismsest/kohapeal korduvkäivitustest midagi koomas. Kuna tegemist pidi olema üsnagi pommikindla "vanakooli" masinaga (k.a. aju/elektroonika osas), siis pidas ta võimalikuks, et arvutiga ei olegi antud juhul suurt midagi tuvastada.
Marko
e-mail: macdiversant@gmail.com
Tel. 5185305
Jürgen

#3

Sellel, autol enne müüki vahetati sidurja throttel body(ei tea kas kirjutasin õigesti), need põhjustasidki selle pöörete värgi.
Vasta