Otsast ära hüppavad vaakumvoolikud
Viimasel ajal sellist asja täheldanud, et vaakumvoolikud hüppavad kogu aeg otsast ära, eriti üks 5 mm-ne, mis turbo juhtimise blokki suundub. Voolik on nii peenike ka, et klambrit sinna otsa on üsna raske vist panna. Mida rahvas teeb selliste kangekaelsete volladega? Uued panna?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: Cyber
sinna võib peenemaid kaablitrippe panna (:D:D ). hoiavad kinni küll. Teine variant, et sul on see voolik veninud piisavalt ja peaks pisut otsast ära nüsima. Kas sul on silikoonvoolikud või miskid tavalised?
Mul peaks need miskid tavalised olema

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Ma lõikasin jupi ära, vaatab kas jääb kinni.
Aga nagu selle jutu kiuste siin kargas täna üks jämedam voolik lahti. Tühikäik puterdas ja mootor hüppas koledalt kapoti all. Toppisin ta kinni ja venitasin sõrmega klambri peale, sest loomulikult pole mingeid näpitsaid autos
. Praegu on sõrmeotsad niiii hellad 
Huvitav, kas need voolikud sellepärast ei seisa enam omal kohal, et aero softi külge sai?
Aga nagu selle jutu kiuste siin kargas täna üks jämedam voolik lahti. Tühikäik puterdas ja mootor hüppas koledalt kapoti all. Toppisin ta kinni ja venitasin sõrmega klambri peale, sest loomulikult pole mingeid näpitsaid autos


Huvitav, kas need voolikud sellepärast ei seisa enam omal kohal, et aero softi külge sai?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mõnede autode peal olen märganud, et vaakumvoolikutele on mingit liimi kah vahele pandud. huvitav oleks teada, mis liim see on?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



See pole liim. Kui tegu pole silikoonvoolikutega, siis õliaurud tapavad kummivoolikut ja sulatavad selle muudele tükkidele külge.Algselt postitas: ivomets
mõnede autode peal olen märganud, et vaakumvoolikutele on mingit liimi kah vahele pandud. huvitav oleks teada, mis liim see on?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: suurSee pole liim. Kui tegu pole silikoonvoolikutega, siis õliaurud tapavad kummivoolikut ja sulatavad selle muudele tükkidele külge.Algselt postitas: ivomets
mõnede autode peal olen märganud, et vaakumvoolikutele on mingit liimi kah vahele pandud. huvitav oleks teada, mis liim see on?
on liim, paksult pandud, tilgad veel kyljepeal tilkumas. ja voolikud kõvasti, kõvasti kinni.
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Mitte voolikud pole liimitud,vaid need torukesed,mille külge voolikud käivad,on liimitud kollektori/drosselklapi külge,sealt ka tilgad.
:

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: indrek
Vabandust OT pärast, aga kuidas saavad VAAKUMvoolikud lahti karata?
Pigem on tegu survetorudega? Või peabki neis torudes rõhk mängima...
Kui sul ei ole koormust taga on tegelikult hõrendus. Kui turbo korralikult taha tuleb hakkab rõhke alles üle 0 bar'i ronima.
Iga ratas veab and then some!
Vaakumvoolikud on jah selline tobe nimi. Tegelikult on seal nii üle- kui alarõhk. Kui turbo ikka täiega puhub, on sisselaskekollektoris ülerõhk. Nagu gaasi lahti lased, on kolles vaakum mida kasutatakse ära ka näiteks bypass klapi lülitamiseks.Algselt postitas: indrek
Vabandust OT pärast, aga kuidas saavad VAAKUMvoolikud lahti karata?
Pigem on tegu survetorudega? Või peabki neis torudes rõhk mängima...
Algselt postitas: optimus
Mul hüppasid ka voolikud lahti.
Panin silikoonvoolikud aga ikka kargasid lahti.
Täpselt ei tea, aga välja ja sisselaskega oli mdiagi. Turbo lendas laiali ja kati pidin ära vahetama![]()
Äkki keegi pajatab veel umbeläinud katalüsaatori sümptomitest. Mille järgi seda veel tuvastada peale selle, et laiali lammutada ja siis vaadata?
Btw, peale vooliku otsast jupi äralõikamist on ilusti kinni püsinud. Varem ikka korra päevas sai voolikut tagasi topitud
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Trionic ütles, et need kellel on turbo (loe: Garrett) ikka peetis olnud, st. õli sattund väljalaskesse, siis on ka kat(id) omadega läbi, see õli sadestub sinna kõik. Endal plaanis ka see vahetus ära teha, ainuke jama et Trionic rikkus minu tuju ära - pean lausa 2 tükki uued panema ja kuna üks on kohe väljalaske kollektori juures, tuleb kogu esi sumpsi osa ää vahetada - rahast ma parem ei räägi 
