tonnise mootor kolksub

Tonnised ja nende mured
Vasta
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#1

pärast kasti vahetust,(tänud trionicule kasti eest)ülevaatusele minnes keset ülev.punkti enam käima ei läinud.Käivitades kostub metalli kolks.Milles viga? Autoks 95a 2,3vv (Väike Vurr)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kirjeldus ebapiisav.
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#3

kettide poolsest otsast tuleb kolks ja silindri surved on ka kadunud.
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#4

on äkki kellegil mõtteid?:eureka:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Kett(ketid) purunenud.klapid kõverad.
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#6

nukkvõllid käivad ringi,nii et kett katki ei ole.Kas selline võimalus on olemas,et kett paari hamba võrra üle hüppand.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Üsnagi tõenäoline.
Paar hammast üle,kohe on klapid peas ja ongi matsud kadunud...:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#8

Eks ma võtan kaane maha ja vaatan mis seal huvitavat leidub.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kas surved kõigist silindritest kadunud? Kui ainult paarist,siis pääsed kergemalt.
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#10

Surved on kadunud kõigist silindritest.
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#11

Nüüd siis kaan maas ja selgus,et kõik klapid kõverad.Kett oli 6 hammast vale.Siit ka küsimus,kas remontida vana kaan või osta uus(kasutatud).Mis hinnaklassi kaaned jäävad ja kas neid üldse saada on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Küsimus on, kas kaanel ka midagi viga on, või on ainult klapid untsus?

teine asi, sul on nagunii vaja väga põhjalik remont ette võtta, kõik ketid ja hammasrattad ära vahetada. Eks sa pea otsustama, täielik kapremont on ilmselt pisut kallim, kui kasutatud mootori ost. Samas on siis ka suurem kindlus, et jälle miskit ei juhtu.

PS. See asi on kaaS, kaanid on verd imevad limukad. Kaas, kaane, kaant vs kaan, kaani, kaani...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#13

Ära näri tähte:red:Ma ei saa aru miks ma pean kõik ketid ja hammakad ära vahetama?
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#14

Sest kett on kulunud, ega ta siis lambist üle ei visanud:wall:
ja hammasrattad samuti
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

Just, niisama see kett ikka üle ei viska. Kusagil on sul hammasrataste asemel rullikud. Need on võimelised täiesti siledaks kuluma. Kett on ka veninud ja tallad seibideks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#16

Algselt postitas: kristo9000
Ära näri tähte:red:Ma ei saa aru miks ma pean kõik ketid ja hammakad ära vahetama?

Ka keti pingutid (tallad)oleks mõistlik vahetada.
:drive:
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#17

võtsin ka otsakaane maha ja kogu jama oli ühe talla pärast mis oli lihtsalt murdunud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Usu mind, ka see kett on kõlbmatu. Kas sa viitsid teha mõne pildi hammasratastest. Mingi pessimism minus arvab, et needki ei ole eriti ilusad enam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#19

Silma järgi on kett ja hammakad täiesti ok.Ketid on vahetatud u.50000km tagasi.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Siis jäeti tallad vahetamata?? Palju õnne... Korralikult tehtud ketivahetus peaks ikka märgatavalt kauem pidama, kui 50kkm. Ok, kui hamasrattad on veel elusad, siis keti võiks ikkagi vahetada. See kinnijooksmise moment ilmselt venitab ketti päris korralikult. Silmaga seda kindlasti ei näe.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#21

parem karta kui hiljem kahetseda:wise:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#22

Kurat teab võibolla jäeti ka tallad vahetamata.Suur kett tuleb küll uus panna
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#23

Plaan siis ikka kõik ketid ära vahetada.Kas on kettidel ka erinevust 2.3 mootoril kui kw on erinev?Aastaks siis 95.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Ketid läbi aegade samad,tallad muutuvad alates M94`st.
Vasta