Eile õhtul autot käima pannes märkasin uut vastikut heli mootoris.. mingi klõbin, mille taktsagedus muutub võrdeliselt pööretega.. veider lause tuli kokku. Ehk siis inimkeeli, et kui pöördeid juurde anda, muutub ka klõbin kiiremaks.
Reedel läheb loodetavasti tarkade metra-poiste kätte, kes uurivad asja.
Kuidas ketiklõbinaga on? Kas peaks hästi vaikselt hakkama häält tegema ja siis muutub ajapikku valjemaks? Ma pole enne eilset mingit klõbinat tajunud, kuid siis järsku autot käima pannes oli see täiesti selgesti kuuldav. Ise kardan et mingi klapijama..
Mis peale klappide veel pööretega samas taktis klõbiseda saab?
900s klõbin mootoris
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui asja ei jaga, siis kindel reegel, kohe mootor seisma! ja teadjamate poole pöörduda. aga lause on täpne!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



üks loodetavasti-tark-mees teadis kuulmise peale öelda, et väga tõenäoliselt tegu hüdrotõukuritega.
Kui läksin Autoeksperti uurima, palju maksma lähevad, taheti mind Opelisse saata.. on siis 900s-il ja kahesel opelil samad tõukurid üldse ?
Kui läksin Autoeksperti uurima, palju maksma lähevad, taheti mind Opelisse saata.. on siis 900s-il ja kahesel opelil samad tõukurid üldse ?
Ühest varasemast teemast jäi meeled on mingil BMW mootoril (täpset mudelit ei mainitud) ja Saabi omal on samad tõukurid.
Saabi nime all müüdav B-osa maksis ca. 300 kr/tk, kui kõik 16 vahetada siis päris suur summa. Kas vahetada kõik või ainuld vigased sõltub asjaoludest - kas tegu kulumise või kinnijäämisega, kaua üldse plaanis mootorit pidada ja muidugi rahakoti seisust.
Saabi mootori puhul on veel variant, et ummistunud tõukuri õlikanaliga kinnituspolt ja siis ei saa mõni tõukur õli peale ja hakkab häälitsema.
Saabi nime all müüdav B-osa maksis ca. 300 kr/tk, kui kõik 16 vahetada siis päris suur summa. Kas vahetada kõik või ainuld vigased sõltub asjaoludest - kas tegu kulumise või kinnijäämisega, kaua üldse plaanis mootorit pidada ja muidugi rahakoti seisust.
Saabi mootori puhul on veel variant, et ummistunud tõukuri õlikanaliga kinnituspolt ja siis ei saa mõni tõukur õli peale ja hakkab häälitsema.
klapiklõbinaga on see teema, et see lõpebki lõpuks kõikide tõukurite vahetamisega. Mitte harv juhus ei ole see, kui ei saagi teada, milline just klõbiseb, ükshaaval muudkui vahetad ja noh... üldiselt murphy seadus juba ütleb, et ilmselt see, mille vahetad viimasena, oli vigane 
