Tere
Eile läks mu SAABil 9-5/99 põlema "Check Engine", käisin Carringus ja Tech2 näitas, et paagi tuulutuse klapp oli vea andnud, peale vea kustutamist kustus Check Engine ja uuesti ei süttinud, samuti voolik tuulutuse klapi küljes pulseeris vaikselt, mis Märdi sõnul pidi viitama, et klapp töötab.
Kas on kellelgi kogemust, kui tõsiselt ma sellesse asja suhtuma peaksin, kas tuleks kiiremas korras mõni jupp ära vahetada või võis olla tegemist juhusliku ja väheolulise veaga?
Parimat,
Rivo
9-5 paagi tuulutuse klapp
Solenoidklappi tasuks puhastada ja kontrollida tema tihedust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Veel selline tähelepanek, et eile õhtul näitas kütusenäidik veerand paaki ja siis kukkus järsku punasesse, kui hästi järele mõelda siis oli see veerandi paagi näit ees olnud juba viimased ~150km.
Samas esines ka paar korda kummalist suremist, kus pöörded ühel korral peale käivitamist ja teisel korral foori taga seisma jäädes jäid kõikuma vahemikus 400-800 ja gaasi andes suri mootor välja.
Kas see klapp võib olla kõigi nende hädade põhjuseks ja kas ma saan selle puhastamise ja kontrollimisega ise hakkama või peaks Tallinna tee Troosti suunas ette võtma?
Samas esines ka paar korda kummalist suremist, kus pöörded ühel korral peale käivitamist ja teisel korral foori taga seisma jäädes jäid kõikuma vahemikus 400-800 ja gaasi andes suri mootor välja.
Kas see klapp võib olla kõigi nende hädade põhjuseks ja kas ma saan selle puhastamise ja kontrollimisega ise hakkama või peaks Tallinna tee Troosti suunas ette võtma?
Ka täna mitmel korral täheldasin, et kui gaas järsku maha lasta, kukuvad pöörded vahest 500 kanti. Kas see paagi tuulutuse klapi viga, mida Tech2 paar päeva tagasi näitas, on seotud ainult selle solenoidklapiga või võib asjaga olla seotud ka mõni teine jubin kütuse süsteemis?
Vaevalt häda selles klapis on.Algselt postitas: rivolemmik
Ka täna mitmel korral täheldasin, et kui gaas järsku maha lasta, kukuvad pöörded vahest 500 kanti. Kas see paagi tuulutuse klapi viga, mida Tech2 paar päeva tagasi näitas, on seotud ainult selle solenoidklapiga või võib asjaga olla seotud ka mõni teine jubin kütuse süsteemis?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
T-7`ga juhitavatel mootoritel levinuimaks hädaks on lekked:
sisselasketihendid(2tk.),väljalaske- ja turbo tihendid,vaakumvoolikud,lekkiv by-pass klapp ja selle väljundtoru O-rõngas.Kogu sisselase,alates õhumõõturi väljundist,kuni klappideni tuleks survestada-siis avastab kõik lekked.
sisselasketihendid(2tk.),väljalaske- ja turbo tihendid,vaakumvoolikud,lekkiv by-pass klapp ja selle väljundtoru O-rõngas.Kogu sisselase,alates õhumõõturi väljundist,kuni klappideni tuleks survestada-siis avastab kõik lekked.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989