esisillapuksindus 9 kilosel

Tonnised ja nende mured
Vasta
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#1

Ülevaatuse onud ütlesid (ja on ka kuulda ning tunda), et juhipoolse õõtshoova tagumine puks on läbi.
Muidu võiks ka esisild tihedam olla. Rooliotsad ja stabikavarda puksid on vahetatud.
Nüüd minu küsimus. Kas õõtshoovapuksid on mõtekas kõik korraga ära vahetada või piisab ainult õõtsa tagumiste pukside vahetusest? Mida kogemus ütleb?
Siin on millalgi juttu olnud ka polüst....puksidest. On nad rohkem raha väärt ja palju hinnavahe on?
Nimevahetus vl -> Veiko
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Tavaliselt hävitab liiga vedel tagumine puks esipuksi silumiinist "toed"-need pudenevad tolmuks.
Tag. puks 350.-
Es.puks 200.-
Tugi 2 X 100.-

Uretaanpukse,kui korrapäraselt määrida polegi vist võimalik sodiks sõita.Esimesed sellised paigaldasin 10.a. tagasi ja peale puhastamist-määrimist on nagu uued tänaseni.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Algselt postitas: Trionic
Uretaanpukse,kui korrapäraselt määrida polegi vist võimalik sodiks sõita.Esimesed sellised paigaldasin 10.a. tagasi ja peale puhastamist-määrimist on nagu uued tänaseni.
Kas nad sellise pika aja jooksul kõvast päris kivikõvaks ei lähe?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Tunde järgi küll mitte,aga kahtlemata pole need segud keemiliselt ja füüsikaliselt
igikestvad.Kindlasti toimuvad mingid struktuurimuutused aja jooksul.Lihtsalt võrreldamatu kestvus võrreldes kummipuksidega.:head:
Hind on ca. 2,5 X kummi omast,seega aastaga oled juba võidus;)
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#5

selge, siis lasen nii esimesed kui tagumised ära vahetada.

a millised need "toed" on, ma ei suuda neid praegu miskipärast ette kujutada hästi :red:
Nimevahetus vl -> Veiko
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

Puruneb pos nr 13, minu omal leidsid ülevaatuse mehed selle jäänused aga ei osanud arvata kust ta võiks pärit olla.
Polüuretaan puks pannakse enamalt jaolt nr 4 silumiinraami sisse, lõigates ennem kogu kummi seest välja. See puks peab vastu võtma nii pikki kui risti koormust. Kui ta on väsinud hakatakse sõidu ajal nr 3 ja seeläbi nr13 puruks peksma.

Lisatud failid
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#7

Tänud qdwin! Väga ammendav vastus:thumb:
Nimevahetus vl -> Veiko
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

Torgiks seda vana teemat veidi. Kas puks nr.3 tuleb õõtshoovast üsna lihtsalt välja või on vaja mingit tõmmitsat/erirakist? või on miskit muud erilist vaja silmas pidada, kui pukside vahetuseks läheb?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Pressi on vaja nii välja-,kui sisse surumisel.
Vasta