saabik suitseb
käisin korralises hoolduses 9-3ga, vahetati õli, kütusefilter, õlifilter. jutt ikka tavaline, et kõik on korras. järgmine hommik enam saabik ei käivitu korrektselt, senini pole käivitamisega probleemi olnud, talvel-suvel käivitub esimesest võtmekeeramisest, nüüd aga kukkus mõtlema. ja vähe sellest, summutist viskas sellise sinise suitsupahvaku üles, et maja akna all on piinlik käivitada. nagu paar tundi seisab sõitmiste vahel kordub sama asi. läksin hooldusesse tagasi, nemad väidavad, et pole midagi teinud, mis seda põhjustaks ja käisid ka ise sõitmas, aga ei näinud, et midagi viga oleks. kusjuures teenindusest ära sõites sama sinine tossupilv üleval. mis siis võiks sellist suitsemist põhjustada. teeninduse jutt, et kõik on korras, ilmselgelt ei vasta tõele.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui ikka bensukas käima ei lähe, siis viga milleski muus kui turbiinis. töötavad ja käivituvad paugust ju ka muudki masinad, kus õli ja bensiin koos . vii ikka tagasi sinna kus tehti ja las nuputavad ja peavad targematega nõu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Minu masin käitus enne turbo vahetust sedasi, et hommikuti ja ka pikemate seismiste järel käivitades viskas sinakasvalge pilve sumpsist välja. Kuna aga teeniduses käivitades midagi näha ei olnud, siis sai auto ööseks sinna jäetud, et hommikul saaksid mehed ise proovida. Siis oli ka pilt selge - uus turbo peale.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: tiib
Minu masin käitus enne turbo vahetust sedasi, et hommikuti ja ka pikemate seismiste järel käivitades viskas sinakasvalge pilve sumpsist välja. Kuna aga teeniduses käivitades midagi näha ei olnud, siis sai auto ööseks sinna jäetud, et hommikul saaksid mehed ise proovida. Siis oli ka pilt selge - uus turbo peale.
Minul ka hetkel sama asi...
Ainult, et kolmandat nädalat panevad VM`is mulle mitsut peale. Rootslased ei taha kuidagi ühte torukest eestisse saata.
Algselt postitas: tiib
Minu masin käitus enne turbo vahetust sedasi, et hommikuti ja ka pikemate seismiste järel käivitades viskas sinakasvalge pilve sumpsist välja. Kuna aga teeniduses käivitades midagi näha ei olnud, siis sai auto ööseks sinna jäetud, et hommikul saaksid mehed ise proovida. Siis oli ka pilt selge - uus turbo peale.
endal ka juba aasta aegajalt viskab sahmaka sinist käivitamisel kuid väidetavalt on turbo korras ja mina selle aja jooksul läbinud 45000 km:?
Algselt postitas: iisak
Küsiks: kes väitis?
Nii troostis kui ka saabianti juures on turbot kontrollitud
Täiesti võimalik on ka korras vurriga sellised pahvakud saada teatud vigade puhul.Algselt postitas: yllarAlgselt postitas: iisak
Küsiks: kes väitis?
Nii troostis kui ka saabianti juures on turbot kontrollitud
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
klapisääre tihendid lekivad? seistes immitseb vähehaaval õli silindrisse ja käivitades annab siis ilusa sinise õlisuitsu. Kui aga soojalt käivitada, siis pole jõudnud eriti õli lekkida ja ei suitse. See muidugi ei seleta hästi äkilist suitsemist peale hooldust. Kui just ei olnud juhus, et samal ajal mõni klapisääre tihend sootuks puruks läks.
Ja üleüldse on see väga teoreetiline jutt
Aga küünlad tasuks siiski üle vaadata.
Ja üleüldse on see väga teoreetiline jutt

Aga küünlad tasuks siiski üle vaadata.