Tänud Jürgen.
Mida lisada/tuunida vabalt hingava NG900 juures?
-
Jürgen
Jah, pealkiri ütleb nagu küsimuse äragi, üks asi mis lähiajal tellin on rescue kit vms, mis veel võiks lisada, mootori/pidurite/juhitavus etc.
Tänud Jürgen.
Tänud Jürgen.
Siin on väike ülevaade http://people.cornell.edu/pages/pmm12/Performance.html
Uued amordid (kallima otsa Bilsud, Koni), uued vedrud ja korralikud rehvid ka kindlasti abx.
Hindade puhul abx kasutaja Romza, kes on Speedpartsi maaletooja ja muidki juppe sebinud.
Uued amordid (kallima otsa Bilsud, Koni), uued vedrud ja korralikud rehvid ka kindlasti abx.
Hindade puhul abx kasutaja Romza, kes on Speedpartsi maaletooja ja muidki juppe sebinud.
Milleks vabalthingavale uretaanpuksid? Nende idee seisnes ju selles, et on jäigemad ja peavad võimsa turbomootori tõmbele paremini vastu, kui kummipuksid. Või sain ma asjast valesti aru?
Vabalthingavale võimsust lisada eriti ei õnnestu, saabi mootorid selles suhtes juba isegi hästi ehitatud. Õhufiltri ja kogu väljalaske asendamine ehk midagi annaks.
Võibolla oleks variant plokikaan veits õhemaks lihvida, suurem surveaste annab juurde võimsust ja tõstab kasutegurit. Tankida tuleb edaspidi siis 98't.
Vabalthingavale võimsust lisada eriti ei õnnestu, saabi mootorid selles suhtes juba isegi hästi ehitatud. Õhufiltri ja kogu väljalaske asendamine ehk midagi annaks.
Võibolla oleks variant plokikaan veits õhemaks lihvida, suurem surveaste annab juurde võimsust ja tõstab kasutegurit. Tankida tuleb edaspidi siis 98't.
Saabiku juhitavusse investeerimine on väga tänuväärne tegevus - ebamäärase lauglemise asemel võib täiesti konkreetne tunnetus tekkida. 
Uretaanpuksid ei sure ka nii kiiresti meie kuumaastikul - NG900 ja OG9-3 esisilla tavapukside eluiga on maru lühike.
Mootori ja käimakastiga võib teha järgmisi asju - uued filtrid, õlid, ketid, rihmad, tugipadjad, jagaja rootor, küünlad, küünlajuhtmed, väljalasketorud ja tihendid, summuti+kat, silikoonvaakumvoolikud, jahutusvedeliku lõdvikud, uut tüüpi käiguvahetuskuliss, OG9-3 hüdraulika siduritrossi asemel jne
Kere - täies ulatuses pigimatistada.
Kui peale seda kõike veel raha alles jääb, siis võid bensiini osta.
Kindlasti annab aju, nukkvõllide või pihustitega mängides mootorist lisahobuseid välja pigistada, kuid odavam oleks juba vurriga masin osta.
Uretaanpuksid ei sure ka nii kiiresti meie kuumaastikul - NG900 ja OG9-3 esisilla tavapukside eluiga on maru lühike.
Mootori ja käimakastiga võib teha järgmisi asju - uued filtrid, õlid, ketid, rihmad, tugipadjad, jagaja rootor, küünlad, küünlajuhtmed, väljalasketorud ja tihendid, summuti+kat, silikoonvaakumvoolikud, jahutusvedeliku lõdvikud, uut tüüpi käiguvahetuskuliss, OG9-3 hüdraulika siduritrossi asemel jne
Kere - täies ulatuses pigimatistada.
Kui peale seda kõike veel raha alles jääb, siis võid bensiini osta.
Kindlasti annab aju, nukkvõllide või pihustitega mängides mootorist lisahobuseid välja pigistada, kuid odavam oleks juba vurriga masin osta.
Algselt postitas: olaviv
Milleks vabalthingavale uretaanpuksid?
Milleks autole üldse puksid?!?! Polüuretaan on kummilaadne materjal, mis on vastupidavam kuid jäigem. Arvestades Eesti teid on kummipukside vahetamine uretaanpukside vastu igati õigustatud. Vahet pole, kas tegemist on turbo mootoriga või turbota mootoriga, iga aasta pukse vahetada on suht tüütu tegevus.
EDIT: parandasin vea ära
Algselt postitas: MadManArvestades Eesti teid on nende asendamine tavaliste puksidega igati õigustatud.
Et uretaanid välja ja kummipuksid sisse?
Või vastupidi?![]()
Vabandan minu ERROR väljenduses! Mõtlesin ikka vastupidiselt öeldule. Kummid välja uretaan asemele
Ka vabalthingavast saab teha püssi.
Mingeid normaalseid softiuuendusi küll ei pakuta, kuid kui on viitsimist ja aega, siis megasquirt oleks abiks asi, millest nüüd olemas ka uus põlvkond. PS! Megasquirtiga saab väidetavalt ka DI kasseti käima
Kindlasti hingamist võiks parandada, lihvida õhukanaleid plokikaanes, ehitada sisselaske kollektor ümber jne. Vabalthingavate mootorite puhul tihtipeale kasutatakse superbaikide sisselaskekõrisid.
Siin näiteks minu venna auto sisselaskekollektor, mille ta ise ehitas
Soomest saab lasta nukkvõllid odavalt ära lihvida, usast tellida "lash cap"-id (http://www.rdvalvespring.com/lash.html).
Kokkuvõttes saad sellise pilli, mis jookseb ilusti mingi 8500 rpm välja ning jõudu on metsikult.
Mingeid normaalseid softiuuendusi küll ei pakuta, kuid kui on viitsimist ja aega, siis megasquirt oleks abiks asi, millest nüüd olemas ka uus põlvkond. PS! Megasquirtiga saab väidetavalt ka DI kasseti käima
Kindlasti hingamist võiks parandada, lihvida õhukanaleid plokikaanes, ehitada sisselaske kollektor ümber jne. Vabalthingavate mootorite puhul tihtipeale kasutatakse superbaikide sisselaskekõrisid.
Siin näiteks minu venna auto sisselaskekollektor, mille ta ise ehitas

Soomest saab lasta nukkvõllid odavalt ära lihvida, usast tellida "lash cap"-id (http://www.rdvalvespring.com/lash.html).
Kokkuvõttes saad sellise pilli, mis jookseb ilusti mingi 8500 rpm välja ning jõudu on metsikult.
romza
Nu DI kohta leiab mingit infot vast siit:
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=17438
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=17438
romza



