Surmad Eesti autoteedel

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#51

Algselt postitas: ml
Kummalisel kombel tekib Saabiga kulgedes hea tunne just siis, kui sõidan väga normaalselt ja viisakalt.

Kuidagi olen ka just nimelt seda tundnud. Mulle meeldib ka vajutada, aga kõige parem tunne on siis kui oled olnud normaalne ja viisakas liikleja. Teiste tavaliste kõrval kohe uhke tunne.

Mitte et ma vahest ei kardaks end leida Jõmm Saabi roolis teema alt.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#52

Algselt postitas: ml
Hämmastav, et saablastelt sellist kiunumist kiirusepirangute kohta tuleb. Pidid ju eeskujuks olema teistele või mis? Mind küll isiklikult ei häiri 60-70ga liiklejad teel. Elementaarne viisakus käsib arvestada ka endast nõrgematega, see on nagu suhtlus aeglase liikujaga, tema respekteerimine. Ta võib olla ka su sugulase tuttav kusagilt maalt... Ja lõppude lõpuks ei ole mitte Saab nii oluline, vaid keskkond, kus elame, ilm ja kõik muu. Kummalisel kombel tekib Saabiga kulgedes hea tunne just siis, kui sõidan väga normaalselt ja viisakalt. Samas leidub ju tühjemaid teelõike lademetes, kus seda Saabi teist omadust nautida. Sallivust, armsakesed! :)
Keegi pole minu arusaamist mööda siin LE pärast kiununudki. Aga elementaarne viisakus on minu meelest ka see,et kaherealisel tühjal teel pole vaja kõrvuti sõita 70km/h-5 ja üle õla näkku irvitada. Umbes nii,et "mina järgin täpselt piirangut ja sina ikka ei kima..."
Krt,kui menti tahad mängida,mine Paikusele ja saa legaalselt selleks. :angry:
Kõik räägivad siin viisakusest ja teistega arvestamisest aga millegipärast ainult ühes suunas...:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#53

Seoses kõrvuti sõitmisega veel üks mõte - mõlemasse ritta tekib närviliselt suht lühikese pikivahega sõitev tropp. Kui tagant peaks kiirabi või tuletõrje tulema, siis läheb hulk aega enne, kui kõik paremasse ritta reastuvad ja tee vabastavad. Ümberreastumiseks võimalust otsides vähendavad ka vasakus reas liikujad kiirust, seega ei saa operatiivsõiduk isegi selle 65-70km/h kiirusega liikuda. Võibolla jälle mõni laip, aga liikluses ta ju ei hukkunud, seega kord on majas ja õigust jääb ülegi.

Teine mõte - kui närviline jõmm lõpuks kasvõi teepeenra kaudu mööda saab, võib tal tekkida soov ka teid pisut "õpetada" ja pidurdab järsult. Sellisele käitumisele pole muidugi mingit õigustust ja ise ma kunagi nii ei tee, aga kahjuks vahel sellist käitumist kohtab. Maitse asi, aga mina eelistan nii liigelda, et ei "õpeta" ise kedagi ja jõmmid ei tule ka mind "õpetama".
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#54

ma väga vabandan aga enamus selles teemas leiduvast jutust ajas mind lihtsalt närvi, jagan iisaku seisukohta 100% ja, et ise mitte vihatud saablaseks saada ma parem oma nina siia teemasse enam ei topi:wall:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#55

Sama siin. Jäi minu viimaseks kommentaariks siin teemas:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#56

See liiklussurmade teema taandub kõik liiklusviisakusele ja seadusekuulekusele. Huvitav, kumb on ebaviisakam, kas see, kes nõuab kiiruse ületamise võimalust, või see, kes seda keeldub talle võimaldamast, sest tal on õigus (J.O.K.K.) sõita ka teisiti? Kumb on liikluses ohtlikum, kas 90 alas 100ga sõitja või 100 alas 90ga sõitja?

Miks peab häbenema oma rullnoklikke kombeid? Mina ei häbene, olen piisavalt pattu teinud ja teen tõenäoliselt ka tulevikus - just seda, mis puudutab kiiresti sõitmist (mitte liiklusviisakust - viisakusest ei ole võimalik lahti öelda). Aga ei taha teha täis ei Saabide ega ka Eesti juhtide marki - kihutamiseks kasutan vaid keskmisest karmimaid rendiautosid võõral maal reisides, mitte kunagi Eestis. Tõsi, oma porgandiriiviga liigeldes on kiusatus hirmus suur, katsun mitte libastuda...

Kes on puutunud kokku AA liikumisega, peaks teadma, kui suur jõud on väljendil "mina olen alkohoolik". Huvitav, mitu inimest leiaks Eestimaa pinnalt, kes suudab tõsiselt öelda, et "mina olen rullnokk"?
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#57

Ma ei tea kui hästi te mäletate möödunud vana-aasta õhtut, aga sadas paksu lörtsi Tallinna lähistel ja Tartu maanteed kattis peale 5-25cm-ste lörtsivallide alt ka jäide. Sadu oli kella 18-19 vahel väga kõva ja väljas nagu teadagi pime. Loomulikult liikusid mõlemas suunas liiklusvoolud lubatust 20-30 km aeglasemalt. Natukene peale Koset Tallinna poole ühes kurvis tuli vastu 5-7 autot, kuni järsku...hops tuled näos. Üks BMW otsustas tervest kolonnist pimedas kurvis jääpeal möödasõita (ei ole üldist vaenu Bmw-de vastu). Ei jäänud muud üle kui keerata aga rattad paremale kuna vahemaa oli minimaalne ja väiksemaid manöövreid sooritada praktiliselt võimatu. Läks auto siis külglibisemisse vasak külg ees, rool teiselepoole- kolonn oli möödas ja libisesime parem külg eest vastassuunda, veel teistpidi rool käima vastas suunda- vasak külg ees libisemine uuesti ja õnneks hoog juba vaibunud, lasin vastutulevate autode tõttu auto lõpuni äärde. Raksud ja matsud... , seisime paigal - elukaaslane kõrval istmel terve , vend tagaistmel terve, ise tagusin nukke vastu rooli katki. Läksin autost välja - jala sain maha umbes meeter allpool auto alumisest osast, roomates auto äärtpidi tahapoole nägin lõpuks et rattad õhus ja auto tagumise osaga metallist teeäärise peal. Auto jooksis külg ees rehviga üle teeäärise (teeäärise algusest siis , kust ta maast tõuseb) ja libises tagurpidi poolenisti sinna peale nagu rong raudteel. Lõpuks saime auto sealt oma jõududega alla (isegi sellise ilmaga pidasid 2 autot kinni ja pakkusid abi - suur lugupidamine). Olime maha sõitnud ka paar plastist posti, millest pole viga midagi. Purunenud autol rehv ja velg - käin tööl ja ostan uued. Mälestus meile kõigile terveks eluks.
Võibolla sai pikk ja segane jutt mis teile eriti palju ei ütle, aga selline on minu kõige jubedam kogemus liiklusvandaaliga. Mul pole õrna aimugi kes ta oli ja mistemast sai peale seda sündmust- aga temast sai kangelane minu mitmesse unenäkku, kus mina tegin talle "vana aasta õhtut".

Üldiselt ei propageeri uimerdamist liikluses ja ka kiiruseületamine on mõnel juhul mõistetav, aga mõni tegu võib olla, ja mõnedele kahjuks ongi mõrva katse.

Parimate soovidega...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#58

Lubasin küll mitte enam kirjutada siia teemasse aga pean peale Kärsa postitust sõnu sööma...
Mina julgen tunnistada,et olen rullnokk-heas mõttes(kui nii saab öelda).
Ületan kiirust-ka räigelt kui väga kiire,mõnikord vilistan kummi foori tagant ära minnes,sõidan maanteel mitmest autost korraga mööda:red:
Aga MITTE KUNAGI ma ei nõelu ridade vahel,ei koti teisi liiklejaid,ei sõida "roosaga"ristmikku kinni,ei "tee tagasi",kui keegi on nina ees plokki raiunud,ei sõida teises reas 5km alla lubatud kiiruse jne...

Liiklusviisakus ei ole LE peensusteni tundmine ja idioodivisadusega nendest kinnipidamine-see on reaalse hetkesituatsiooni adekvaatne hindamine ja teiste liiklejate märkamine enda ümber.Samuti hetkeolukordadega kohandumine ilma teisi ohtu seadmata etc.

Üks asi,millele veel tahaks tähelepanu juhtida. Inimesed,kui te näiteks linnas sõidate: Katsuge näha natuke kaugemale kui oma auto nina ette.Ärge tegelege näiteks foori taga seistes muude asjadega.Meie ristmike läbilaskevõime oleks OLULISELT SUUREM,kui vaadataks foori ja eespool olevaid autosid mitte eesoleva auto tagumikku.Ei ole vaja siis hakata käigukangi otsima,kui eesolev auto liikuma juba hakkab.:wise:
Sai pikk jutt ag võibolla keegi mõikas mida öelda tahtsin....:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#59

Olen ka suhteliselt tihti kiirust ületanud. Loodetavasti ei ole ma oma manöövritega kellelegi mingit ohtu tekitanud. Aga nagu ma ennist ütlesin, siis auto on see, mis kiirustama paneb. Auto võimsus ning muu seesugune. Kui ma naise Ford Galaxyga sõidan on sõit stoiline ja rahulik...

Liikluspiirangutest: On meil siin Viljandist Pärnu poole üks kurv, nimega Tamme kurv. Oli seal aastaid sõitmine ilma piiranguteta. Ok, sai seal kurvis ka mõni teelkakerdaja surma aga minu mäletamist mööda olid nad joobes. Aga ühel ilusal talvel, mis oli kuskil aastal 2000 või nii, sõitsid seal kurvist välja kaks autot. Üks oli veel Falcki auto vist. Mõned päevad hiljem siis jälle miski auto. Väljasõidu põhjuseks oli see kurb tõsiasi, et tagumised rehvid olid kulunud ja esimesed rehvid olid hea pidamisega talverehvid. Tule mõistus appi!!! Siis peale seda topiti ülesse kohe 70 märk. Seal kurvis on kalle ilusti ning selle läbimine ütlen ausalt ei ole ka 120-ga probleem. Sajast ja üheksakümnest rääkimata. Aga ei, nüüd saab jälle vahele võtta.
Eks neid autosi ole seal kurvis ka rohkem kraavis käinud. Ka peale seda kui 70 sai ülesse pandud.
Nagu meie ametnikele teedevalitsusest meeldib öelda, et sõidad teeoludele vastava sõidukiirusega.
Krt, olen kaks nädalavahetust tulnud Tartust Viljandisse ja järelhaagis on taga ning selle peal veel miskit. Ühesõnaga raske. Kavilda orus on meil sillatruup ning sellele pealesõit paneb rehvidele hea paugu. Kaks pühapäeva järjest ja mulle ei tule meelde, et seal selline rant on. Vaat seal peaks olema miski hoiatav silt, et terav rant on. Aga kui rehvi ja velje puruks sõidad siis öeldakse sulle suurte, niiskete vasikasilmedega otsa vaadates, et vabandame väga aga sõitke teeoludele vastava sõidukiirusega. Mingu nad kah ....
Teeolud peavad olema paremad!
Kasutaja avatar
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#60

Nõus iisakuga! Ummikud linnas tekivad kiirendusvõime puudumisest (ei pea ju olema 234567 kW-ne auto, ka 1,2l 48 kW mootoriga saab efektiivselt kiirendada, ilma et tropp tekiks).

Hoidke käik sees, kiirendage mõistlikult, ja jumalapärast- sõitke edasi.

Suure kiirusega sirgel teel "oskab " igaüks sõita. Lihvige parem käiguvahetust ja tegelege liiklemisega- mitte jumal teab millega.

Eespool toodu on üleskutse kogu eesti rahvale!
Kasutaja avatar
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#61

Algselt postitas: iisak
Lubasin küll mitte enam kirjutada siia teemasse aga pean peale Kärsa postitust sõnu sööma...
Mina julgen tunnistada,et olen rullnokk-heas mõttes(kui nii saab öelda).
Ületan kiirust-ka räigelt kui väga kiire,mõnikord vilistan kummi foori tagant ära minnes,sõidan maanteel mitmest autost korraga mööda:red:
Aga MITTE KUNAGI ma ei nõelu ridade vahel,ei koti teisi liiklejaid,ei sõida "roosaga"ristmikku kinni,ei "tee tagasi",kui keegi on nina ees plokki raiunud,ei sõida teises reas 5km alla lubatud kiiruse jne...

Liiklusviisakus ei ole LE peensusteni tundmine ja idioodivisadusega nendest kinnipidamine-see on reaalse hetkesituatsiooni adekvaatne hindamine ja teiste liiklejate märkamine enda ümber.Samuti hetkeolukordadega kohandumine ilma teisi ohtu seadmata etc.

Üks asi,millele veel tahaks tähelepanu juhtida. Inimesed,kui te näiteks linnas sõidate: Katsuge näha natuke kaugemale kui oma auto nina ette.Ärge tegelege näiteks foori taga seistes muude asjadega.Meie ristmike läbilaskevõime oleks OLULISELT SUUREM,kui vaadataks foori ja eespool olevaid autosid mitte eesoleva auto tagumikku.Ei ole vaja siis hakata käigukangi otsima,kui eesolev auto liikuma juba hakkab.:wise:
Sai pikk jutt ag võibolla keegi mõikas mida öelda tahtsin....:facts:

Olen Iisakuga selles osas nõus et kõige tähtsam on elementaarne viisakus ja pahatahtlik liikluse takistamine on matslik.

Iga nädal näen vähemalt ühte liiklusohtliku olukorda või õnnetust. Sõidetakse süüdimatult paremalt poolt mööda, rongi lähenedes ikka lipsatakse üle, minnakse pimedas kurvis mööda jne. Mul kama kui nad endid surnuks sõidavad , aga tuleb arvestada et tihti saavad viga ka korralikud inimesed.

Tegin selle teema konkreetselt selle jaoks et saablased saaksid teha ettepanekuid mida ette võtta, et surmad meie teedel väheneksid. Pärast võiks need ettepanekud kokku koguda ja kasvõi siseministrile edastada.:facts:
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#62

Ilmselt on selline liiklus eesti inimestele lihtsalt veel harjumatu, kui autode hulk hüppeliselt kasvas. Kahjuks pole eriti saanud mööda euroopat sõitmas käia, seega võrdlus puudub, kuid viimatisest Poola sõidust tagasi jõudes meenub vaid see, et paljud eesti inimesed on tropid. Liikluskoolidel oleks kohustuslik nad sinns sõitma saata kuuks ajaks, äkki õpivad miskit. Igatahes oli seal päris sujuv liiklus, kõik möödumised ilma erilise kiirendamiseta. Selleks piisaks vaid kruusast teepeenarde katmisest.

Samas, meil ju tehnikasajand. Kõikidele autodele peale meerikud koos GPS seadmega, põhimõtteliselt võiks ka pangakontoga otse siduda. Oleks eksponetsiaalne hinnakiri, sõidad piirkiirusega, ei maksa midagi. Kõik +/- kiirused aga maksavad. Piirkiirus on muutuv sõltuvalt ilmaoludest...

PS. Kohalikest ristmikest aga ajab hauda näiteks liivalaia vasakpööre pärnu maanteele, see 2ks sõit on ilmselgelt raske ülesanne, igatahes neile, kellel ristmikule jõudes on järsku aega küllaga ... nii ongi pool rada tühi ja saba ootajatest hansapanga ette välja.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#63

Arnoga 100% nõus - kõik algajad juhid kuuks ajaks Euroopasse viisakat liiklemist õppima! Siis ehk saadakse aru, et üksteisega arvestades ja oma egoga hakkama saades on võimalik tagada sujuv liiklus ja sellevõrra ka kiirem kohalejõudmine. Aga ikkagi võiks Eestisse mõne Euroopa tasemel maantee ehitada. Praegune liikluskorraldus ja teed on selge kuritegu kõigi kütuseakstsiisi maksjate suhtes. Parim näide Tondi tn ringteed Tallinnas - no comments!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

Algselt postitas: MadMan
Parim näide Tondi tn ringteed Tallinnas - no comments!
Rootsis on kõik ristmikud sellised pisiringid. Meelega tehtud, et kiirused maha saada. Isegi pikk sirge tänav on seal ülekäiguradade saarekeste ja ringidega tehtud selliseks, et sa pead pidevalt paremale-vasakule vingerdama. Juba eos on sul ära võetud võimalus seal liiga kiiresti sõita. Ja mitte keegi ei nurise...

Aga üldiselt teemasse, ela ise ja lase teistel elada. Viisakus liikluses on ikka peaehituses kinni. On lihtsalt inimesi kelle jaoks on olemas ainult nemad ise .. kahjuks sellistele ei õpeta mitte kuidagi viisakust. Ise ma eriti kiirust ületama ei kipu viimasel ajal. See "kiire oli" argumendina on lihtsalt põdur ajaplaneerimine 99% juhtudest. Tagasi tegema ei hakka. Elan end välja lihtsalt sõimates, vaatamata sellele, et nad ju ei kuule mind. Aga ma sain vähemalt ära öelda..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#65

Pakuksin välja et kõik võrdsed ristmikud tuleks asendada pisiringteedega (nagu Inglismaal) ja olulisemad trassid laiendada 3 realisteks (nagu Rootsis). Peatrasside teeperved on piisavat laiad et kummagile poole 1 meeter asfaldit juurde panna ja olekski 3 rida olemas. Pakun et investeering Eesti riigile ei oleks nii võimatult suur et asjaga mitte tegeleda, eriti ku valitsus hõiskab eelarve ülejäägist. Usun et see säästaks mitmeid elusid.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#66

Algselt postitas: kolhoos
Pakuksin välja et kõik võrdsed ristmikud tuleks asendada pisiringteedega (nagu Inglismaal) ja olulisemad trassid laiendada 3 realisteks (nagu Rootsis). Peatrasside teeperved on piisavat laiad et kummagile poole 1 meeter asfaldit juurde panna ja olekski 3 rida olemas. Pakun et investeering Eesti riigile ei oleks nii võimatult suur et asjaga mitte tegeleda, eriti ku valitsus hõiskab eelarve ülejäägist. Usun et see säästaks mitmeid elusid.

KÕIK võrdväärsed ristmikud oleks küll liiast. Enamus võrdväärseid ristmikke on pisikeste eramajade kruntide vahel olevatel tänavatel. Kui igale poole ring teha, siis võetaks ringi jaoks maad ju kellegi aiast...
55581286
Kasutaja avatar
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#67

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: kolhoos
Pakuksin välja et kõik võrdsed ristmikud tuleks asendada pisiringteedega (nagu Inglismaal) ja olulisemad trassid laiendada 3 realisteks (nagu Rootsis). Peatrasside teeperved on piisavat laiad et kummagile poole 1 meeter asfaldit juurde panna ja olekski 3 rida olemas. Pakun et investeering Eesti riigile ei oleks nii võimatult suur et asjaga mitte tegeleda, eriti ku valitsus hõiskab eelarve ülejäägist. Usun et see säästaks mitmeid elusid.

KÕIK võrdväärsed ristmikud oleks küll liiast. Enamus võrdväärseid ristmikke on pisikeste eramajade kruntide vahel olevatel tänavatel. Kui igale poole ring teha, siis võetaks ringi jaoks maad ju kellegi aiast...

Sorry , KÕIK võrdväärsed ristmikud oleks tõesti liiast. Sõnastaks ümber - need võrdväärsed ristmikud, kus on arvestatav liikluskoormus.
Kasutaja avatar
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#68

Meie nn "korralikud" lubatud sõidukiirusega või alla selle sõitvad juhid läheksid Euroopa teedel hulluks. Nad kiristaksid hambaid ja vannuksid roolis kui Biked ja autod neist pidevalt 200ga mööda sõidavad. Mõned möödasõitu tegevad teevad veel kahest reast kolm.

Seal lastakse kõik ilusti mööda ja keegi ei hakka pidurit panema. Naeratatakse veel ja tehakse vabandavat nägu kui oled kedagi takistanud liiga aeglase sõiduga.

Meil puudub viisakas teisiarvestav sõidukultuur loomulikult paljudel nii aeglaselt kui kiiresti sõitvatel juhtidel.

Väga huvitav tähelepanek nende nn "korralike" juhtide juures on veel selline ,et "Anna teed" märgid ja õige sõiduraja valik ning suuna näitamine ei kuulu korraliku liiklemise hulka. Kõige tähtsam näib olevat teiste liiklejate pidev takistamine.
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#69

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: MadMan
Parim näide Tondi tn ringteed Tallinnas - no comments!
Rootsis on kõik ristmikud sellised pisiringid...
No ma ei tea, ring on muidu tore asi küll, aga liiga seda fetišeerida ka ei tasuks, Tondi tee koha pealt kaldun pigem küll MadMan'iga nõustuma. Jah, ringteed võtavad kiiruse küll maha, aga äärmiselt nõmedal moel, kogu aeg peab kiirendama-pidurdama, kütusekulu ja keskkonnasaaste, äkilisemate meeste puhul veel kõva mürin ja kummivilin, liikluse sujuvusest ei saa ka kuidagi rääkida. Kuskil elukvartali sees oleks need täiesti OK, aga arvestame et meil on tegu siin oma õnnetu Tallinnaga, kus suuremad magistraalid praktiliselt puuduvad, nii et kogu elu käibki mööda neid teid, mis mujal maailmas praktiliselt kvartalisisesteks kvalifitseeruvad. Ja iga jumala kord kui tipptunnil Viru ringile satun, siis ei jõua ma isiklikult ära imestada, kaua võib veel selle ristmiku renoveerimisega veel viivitada, sealne koormus on ilmselt suurem kui see ring võimaldab, autod-bussid-trammid-jalakäijad kõik läbisegi koos.

Teemasse tagasi - vaevalt need ringid liiklussurmade vähendamisele eriti kaasa aitavad, ei aita muu kui juhtidele endile peab kohale jõudma et nii nagu praegu enam edasi ei saa. Kuidas selline asi kellelegi pähe kinni peksta, on küsimus - isiklik arvamus et aitab ainult liikluspatrullide oluline lisamine, see tõmbaks uljaspäid tagasi ja edasi läheks asi ise tasapidi paika - see uljutsemine on ju nakkav, nii et mida vähem seda liikluses enda ümber näeb, seda vähem ka ise lollustele kaldub. Suurte ninade jutlustatud trahvide suurendamine ei aita meetrit ka, kui vahelejäämise tõenäosus on praktiliselt nullilähedane, samuti igasuguste tehniliste vahenditega (nagu need eelpool toodud ringid) kottimine ei aita samuti, pigem tekitavad täiendavat trotsi ja peale seda vajutatakse pedaal veel julmemalt põrandasse.
Kasutaja avatar
mts
Postitusi: 112
Liitunud: T Veebr 07, 2006 13:17
Asukoht:
Auto:

#70

ma vaidleks neile vastu,kes väidavad,et rohelised lehed need jubedaimad tegelased on.Muidugi, eks vigu tuleb ja pemmimehi palju,aga kõiki ei saa ühe raksuga idiootideks lugeda.
Ise olen veel mõni aeg roheline veel ja olen hulganisti näinud just "mitterohelisi" juhte,kes eiravad igasuguseid liikluseeskirju ja nahaalitsevad nagu pähe tuleb.Ja tegemist pole vaid mersude,bmwde ja muude kallite riistapuude omanikega.
Samas ise katsun end korralikult üleval pidada ja mitte blokeerida ega korraldada igast lollusi.
Kasutaja avatar
jack
Postitusi: 265
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#71

minu arust on meil magatud seaduse augu tõttu maha paar aastat. Siis oleks pidanud teedele ülesse saama kiirust fikseerivad kaamerad.
Meil siin jahutakse ikka veel selle üle, kas parkimistasu ikka saab nõuda või mitte või mis selle tasulise parkimise trahvi nimi nüüd oligi ja kuidas seda sõnastada?
Kui kaamera fikseerib auto numbrimärgi, siis see auto tol hetkel antud mõõtmiskohas on kiirust ka ületanud.
Kes oli roolis? Eks see, kes on auto omanik. Autol saab olla vaid üks omanik, teised on kõik kasutajad.
Omanik vastutab sellega siis ka nende kasutajate eest. Ärgu siis andku oma masinat rollnoklikule sõbrale sõita.
Ja kui on teada, et omanik saab alati trahvikviitungi, jääb nii mõnigi kiiruskatse maanteel ära.
KÜSIMUS: mis saab sel juhul liisingu autodest?
Lihtne, liisingauto omanik on enamjuhul liisinfirma ehk pank. Pank saab trahvikviitungi. Edasi on juba panga otsustada, kuidas ta kasutus/rendi lepingu nõnda sõnastab, et kasutaja/rentniku käest trahv alati välja nõuda (lisades kindlasti sina juurde ka trahvi käitlemiskulud jms. ebameeldivad asjad, mis ei tekita üldse tahtmist hakata kiiruseületamisega jändama).
Kui kasutaja on nt. firma, on edasi juba firma probleem leida see vastutaja, kes trahvi peab tasuma.
Pelaegi võiks siis olla selline must register, kus kirjas nii era kui juriidilistest isikutest kiirusega patustajad.
See distsiplineeriks samuti kihutajaid ja firmasi, järgmistel kordadel on neil näiteks liisingutingimused sitemad (suurematel patustajatel suuremad maksed).
Kui juht peetakse kiiruseületamisel kinni ja juhil peatatakse juhtimisõigus, võiks samuti seaduserikkumise toimepanemise ese samuti olla sundhoiul, nagu ka juhiluba.
Lahe istud pool aastat loata ja uhke limusiin seisab tasulises parklas, ise maksad nii liisingmakset terve see aeg kui ka sund tasulist parkimist.
Teine kord enam üldse ei taha enam kiiruseületamisega vahele jääda.
Ahjaa, liising/firma auto. Kui kaamera fikseerib piiavalt suure kiiruse autol, millega tavakodanikul läheksid load, on politseil õigus antud auto hoiule võtta samaks ajaks, mis tavakodanikul load "riiulis" hoiul on. Seega firmad hakkavad ikka väga hoolega edaspidi vaatama, kellele autot kasutada anda.


Veel PURJUS JUHID.
Kui mul on jahinuga ja ma laenan seda sõbrale ning too pussitab johmas peaga oma mõnd tundmatut joomakaaslast, siis mu sõber läheb vangi ning minu jahinuga kui kuriteo TOIMEPANEMISE ESE konfiskeeritakse ning läheb hävitamisele.
Kui ma laenan oma auto sõbrale, kes purjus peaga läheb sõitma ja ajab jalakäija või mõne kaasreisija surnuks, siis on mu auto samuti KURITEO TOIMEPANEMISE ESE. Seega võiks riigil olla õigus selline surmarelv konfiskeerida ja sundhävitada. Kas olete minuga nõus?
Liisinguauto?
Samuti konfiskeerida ja hävitada.
Alguses tuleb hulk kohtuasju, aga paari aasta jooksul sellised purjus peaga kihutamised ja surmasõidud lõpevad. Seda kahel põhjusel.
Esiteks lõpevad bemmi ja audirondid lihtsalt otsa. Teiseks tekib nii mõnedelgi meestel kohtuasjad, mille tõttu lähevad nende varad sundmüüki (tahab ju pank uhke millise bemmi või pooleteise millise mersu raha tagasi saada).
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#72

Üldjoontes täiesti hea jutt-mina pooldan:head:
Aga üks asi:
Millal inimesed lõpetavad selle üldistamise a`la bemmivend ja audiront:fight: ?
Sigatsejaid on KÕIKIDE brändide roolis-ka Saabi:facts:
Juba see on suur samm viisakuse suunas,kui lõpetame stampmõtlemise ja raamides elamise:wise:
Iisak@BMW omanik:angry:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#73

to jack:
Tasumata parkimistasu eest saab määrata VIIVISTASU ehk tegemist kohaliku maksuga, et oleks võimalik koostada viivisotsus ilma tasu makstama jätnud isikuta ja sõoiduki omanikule.
Valesti parkimise /märgi all aga tasu makstud/ ei saa ikka trahvi määrata, kui rikkuja pole välja selgitatud.
Ei saa karistada SÕIDUKI OMANIKU. Ega Hansa Liising, Sampo liising jne roolis saa olla!
Ning PS-e kohaselt saab karistada ainult rikkumise toime pannud isikut. Kui pildilt tuvastada ei õnnestu siis pole midagi teha.
Eriti raskeks teeb tuvastamise asjaolu, kui sõiduk jur. isiku omanduses ja volikirjasid väljastatud mingi 40 tk. Sisuliselt on võimalik karistada siis, kui isik, kes rikkumise toime pani selle ka ise üles tunnistab (vähe tõenäoline).,
Seega on sinu toodud oletused. ettepanekud ja spekultasioonid mõtetud ega kannata juriidilisest küljest mingit kriitikat.
Soovitan lugeda PS-st:facts:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#74

Algselt postitas: iisak
Üldjoontes täiesti hea jutt-mina pooldan:head:
Aga üks asi:
Millal inimesed lõpetavad selle üldistamise a`la bemmivend ja audiront:fight: ?
Sigatsejaid on KÕIKIDE brändide roolis-ka Saabi:facts:
Juba see on suur samm viisakuse suunas,kui lõpetame stampmõtlemise ja raamides elamise:wise:
Iisak@BMW omanik:angry:

Kardan, et see üldistamine ei lõpe kunagi
See, et bmw roolis on normaalseid inimesi ei kahtle, aga statistikal on oma sõna siin kaasa öelda ja millegi pärast tõmbab enamik idioote bmw poole ja vastupidi.

tegelikult jääb enamik tõmblejatest ju ikka vana 3 ja 5 seeria bmw rooli, muud ju liiga kallid, et lollusi teha.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#75

jacki loogikas on iva, aga üks lahing (parkimistasud) on pankadele juba kaotatud. Vaevalt teist üritust keegi ette võtta julgeb.
Aga see kaamerate ja üleüldse kiirusepiirangute teema on kuidagi ludiitlik või hobuvankriaegne. Kuningas on ikkagi alasti ja kihutajate peale osutamine seda fakti ei muuda. Leedus on korralikud teed - sirged, hea kattega, märkide ja teetähistega. Poolas on sirged teed ja isegi kiirteed, kuigi kõik pole heas korras. Saksamaal tehakse kahe aastaga sadu kilomeetreid esmaklassilist kiirteed läbi mägede ja üle orgude nii, et pool teest moodustavad tunnelid ja sillad. Euroopa Liitu kuuluvas konnavabariigis otsitakse võimalusi, et kottida neid, kes tegelikult teedeehituse kinni maksavad.

Jätaks nüüd bemmid mängust välja ükskord. Idikas ei vali autot ega auto idikat.
Vasta