Saab 9000 3,0 V6

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#1

Kas sellel mootoril jooksevad rihma purunedes klapid pähe?
Opelil sama mootor ja tollel vist küll jooksid pähe:angry:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Ilusasti kohtuvad teineteisega.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#3

TÄNUD!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Korra on mul ka tonnise V6`ga vedanud. Käivitades rihm katkes,4 klappi tegid kerge puute kolbidesse,aga riskisin ja panin uue rihmaga käima. Ja õnnestus.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#5

Sellel läks tühikäigul treila pealt maha sõites:wall:Samas käivad nukad ja mootor väga ilusti ja ühtlaselt ringi.Ei tea kas riskib,et panen uue rihma ja rullid peale ja proovin surved ära mõõta.

Kas tollel tonnisel siis plokikaani maha ei võtnudki ja kui ei siis kuidas aru said,et 4 klappi pihta saanud
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: uhti
Sellel läks tühikäigul treila pealt maha sõites:wall:Samas käivad nukad ja mootor väga ilusti ja ühtlaselt ringi.Ei tea kas riskib,et panen uue rihma ja rullid peale ja proovin surved ära mõõta.

Kas tollel tonnisel siis plokikaani maha ei võtnudki ja kui ei siis kuidas aru said,et 4 klappi pihta saanud

Optiliste seadmetega näeb küünlaavast suurepäraselt põlemiskambrit.
Tegelikult viskas rihma 4 hammast edasi,kolksu tegi,suri välja ja eks ta kahjustas kindlasti klappe ka. Aga surved olid peale rihmavahetust enam-vähem ning tööle mootor hakkas.
Nii ei ole õige,ega hea teha,aga omaniku nõudmised...(raha).
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#7

Eile panin uue rihma komplekti peale ja mõõtsin surved.need kõikusid 13,6-14,9
Panin auto käima ja käis suht ilusti aga mingi suht väike klapi klõbin on ikka sees.Kindlam on ikka kaaned maha võtta ja üle kontrollida.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

Klapikas võis ka juba enne olla ju tõukuritest....
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kui ilusti töötab,ära parem vast näpi.Sõida rahulikult natuke,kui midagi hulemaks ei lähe oled õnnesärgimees.Kerge klõbin oli kindlasti ka enne(tüüpiline v-6) ja see peaks sonedes kaduma.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#10

Mootor töötas ja ilusti kõigi kuue silindriga aga muret teeb see,et kui küünlad maas olid siis võtmega ringi ajades tõmbas imeõrnalt paaris kohas kinni.Tunne ja hääl olid nagu kolb puutuks vastu klappi.
Kas nukamärgid on nii,et vasakult paremale lugedes 1-2-3-4.Igal nukarattal on ju 2 märki.
Vasta