saabi müüvad autoaiad
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Trionic on nüüdseks peaaegu, et sama hoovi peal..
Kadaka tee 187c on Troosti uus aadres (Danlor on 189). Räägi ikka enne telefonitsi oma jutt ära ja lepi kokku, sedasi siin teiste aeg planeerida ei saa!
PS. Mulle meeldib see Danlori suur punane kiri " ME EI MÜÜ LEEDUST TOODUD AUTOSID"
. Seal maal on ikka tõsiseid kuliibineid. Autosid pannakse kokku tatist ja tahtejõust.

PS. Mulle meeldib see Danlori suur punane kiri " ME EI MÜÜ LEEDUST TOODUD AUTOSID"

Heh. pean teisele poolele suutma selgeks teha miks SAAB. Ta ei jaga autodest eriti miskit. Eile küsis küsimuse, et "kui SAAB on NII hea auto, siis miks neid nii vähe on ja miks nende hinnad nii madalad on?".
Ma ei osanudki põhjendada. Keegi on suutnud põhjuse sõnastada?
Ma ei osanudki põhjendada. Keegi on suutnud põhjuse sõnastada?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
To Suur:
Soovitus nr 1. näiteks võid naisele pemmi "soovitada" kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=771
Soovitus nr 2. Proovige sõita Saabiga ja soovitavalt kiiresti ja siis sama kiiresti millegi muuga!
Ja nagu ma Sulle U2U-s ääriveeri mainisin, mu töökaaslane oma naisega peale mõningate muude masinate proovimist leidsid mõlemad et 9000 on ikkagi etem. Mis sest et "muud" nägid välja viimasepeal ja väga hästi müügikorda tehtuna, erinevalt Saabist oma katkise suunatule ja täiesti kasimatta välimuse ja sisuga.
Minu kogemused piirduvad kahjuks küll 9000-de, 9-5 ja 9-3-ga ainult.
Soovitus nr 1. näiteks võid naisele pemmi "soovitada" kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=771
Soovitus nr 2. Proovige sõita Saabiga ja soovitavalt kiiresti ja siis sama kiiresti millegi muuga!
Ja nagu ma Sulle U2U-s ääriveeri mainisin, mu töökaaslane oma naisega peale mõningate muude masinate proovimist leidsid mõlemad et 9000 on ikkagi etem. Mis sest et "muud" nägid välja viimasepeal ja väga hästi müügikorda tehtuna, erinevalt Saabist oma katkise suunatule ja täiesti kasimatta välimuse ja sisuga.
Minu kogemused piirduvad kahjuks küll 9000-de, 9-5 ja 9-3-ga ainult.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
igas eluvaldkonnas kehtiv reegel ütleb, et häid asju kipubki vähe olema. ja mida vähem, seda parem asi on
madala hinna koha pealt ei oska muud öelda, et kui su naine soovib kallimat autot, siis on ju alati võimalik kallim Saab osta. turumajanduse kuldne reegel. simple as that.

Selle madala hinna all pidasin silmas, et Saabi puhul saab sama raha eest oluliselt rohkem kui näiteks Audi või BMW puhul. Ehk hind madal võrreldes teistega. Kahtlemata ka Audi ja BMW head autod. Saab tundub lihtsalt parem.
Trionicuga käisin Danlori aia auto suhtes rääkimas. Vaja täpne aeg kokku leppida ja vaadatakse üle. Ehk millalgi selle nädala jooksul jõuan.
Danlori aiast üks humoorikas juhtum.
Üleeile (07.03.05) käisin autot seal katsumas ja suhtlesin ühe "müügimehega". Uurisin tagastange mõlgi kohta. Tüüp rääkis et ilmselt treileri pealt maha sõites on tekkinud mõlk....
Eile (08.03.05) käisime provvaga koos vaatamas (provvale näitamas) ja siis suhtlesime ühe teise müügimehega, kes kiitis käesolevat saabi kohutavalt. Loodan et ta jutus oli mõni tõetera. Teatas, et see puha ise Saksast Eestisse sõitnud, mitte mingi treileriga...
Trionicuga käisin Danlori aia auto suhtes rääkimas. Vaja täpne aeg kokku leppida ja vaadatakse üle. Ehk millalgi selle nädala jooksul jõuan.
Danlori aiast üks humoorikas juhtum.
Üleeile (07.03.05) käisin autot seal katsumas ja suhtlesin ühe "müügimehega". Uurisin tagastange mõlgi kohta. Tüüp rääkis et ilmselt treileri pealt maha sõites on tekkinud mõlk....
Eile (08.03.05) käisime provvaga koos vaatamas (provvale näitamas) ja siis suhtlesime ühe teise müügimehega, kes kiitis käesolevat saabi kohutavalt. Loodan et ta jutus oli mõni tõetera. Teatas, et see puha ise Saksast Eestisse sõitnud, mitte mingi treileriga...
Katsuks sind suur natukenegi julgustada Saabi soetamisel. Ise tõin Tartust Lpt 9000de ära mingi kolm neli nädalat tagasi. Olles eelnevalt saabe luuranud nii paar kuud ilmus teine müügile turu odavama hinnaga. Helistasin paar korda mehele kes, müüs lepisime ülevaatamise aja kokku ja sõitsin. Võtsin sõbra kah kaasa kes oma elus mõne auto rohkem ostnud kui ise aga mõlemad suht tumedad kujud autonduses. Väljast ja seest oli auto lihtsalt biutifull oma kümne aastase eluea kohta. Kaasas paar hooaega sõitnud Saabi orig valuveljed suverehvidega, tööriista komplekt täitsa puutumata, originaal porimatid kaasas veel originaal tekstiil matid ja veel tagavara rihmad kah. Panin auto käima ja mõtlesin et no kurat võtan ära (moepärast vahtisime õlivarrast kah) kui ka 10 kilo raha remondi peale peaksin juurde panema olen ikkagi plussis ja tõin ära. Tallinnas viisin SaabiAnti juurde et tema kui saabi asjanduse professionaal üle vaataks.Peale mahlade vahetuse vahetas välja veermikul mingid puksid mis kokku maksid umbes 400.- ja teatas et see auto on täitsa korras niiet minul see 10000.- remondiraha veel reservis. Kui veel kuulis mis hinnaga ma auto ise soetasin siis vangutas ainult pead. Ma saan tast täitsa aru need autod on turul allahinnatud. Audi või bmw soetamisel poleks pooltki selle eest saanud.
Nii. Danlori aia Saab Trionicu poolt üle vaadatud. Lae alla tõstmisest oli abi. Suuremad vead:
- Pooltelje (veovõlli vms) kaitsekumm on ribadeks ja määret seal eriti vahel pole
- Õõtsapuksid otsa saamas
- Roolivõim lekib
- Diagnostikaseade ei saanud immoga ühendust (ei tea miks)
- siis nipet-näpet vead nagu nuppude valgustused jms.
Mingi leke oli veel. Muus osas oli enam-vähem.
Lõpptulemusena pakkusin talle hinnaks 55k (müügis 64k-ga) ning tüüp lubas mõelda ja tagasi helistada.
- Pooltelje (veovõlli vms) kaitsekumm on ribadeks ja määret seal eriti vahel pole
- Õõtsapuksid otsa saamas
- Roolivõim lekib
- Diagnostikaseade ei saanud immoga ühendust (ei tea miks)
- siis nipet-näpet vead nagu nuppude valgustused jms.
Mingi leke oli veel. Muus osas oli enam-vähem.
Lõpptulemusena pakkusin talle hinnaks 55k (müügis 64k-ga) ning tüüp lubas mõelda ja tagasi helistada.
Algselt postitas: suur
Nii. Danlori aia Saab Trionicu poolt üle vaadatud. Lae alla tõstmisest oli abi. Suuremad vead:
- Pooltelje (veovõlli vms) kaitsekumm on ribadeks ja määret seal eriti vahel pole
- Õõtsapuksid otsa saamas
- Roolivõim lekib
- Diagnostikaseade ei saanud immoga ühendust (ei tea miks)
- siis nipet-näpet vead nagu nuppude valgustused jms.
Mingi leke oli veel. Muus osas oli enam-vähem.
Lõpptulemusena pakkusin talle hinnaks 55k (müügis 64k-ga) ning tüüp lubas mõelda ja tagasi helistada.
Ja õigesti tegid!

Eile taltsutasin oma vasikavaimustust pisut. Vaatasin DANLORi autot veelkord kriitilise pilguga. Lisandusid järgmised (suht tühised) vead.
- Vasak (eestvaates) esitiib on muljuda saanud. Ei ole paremaga sümmeetriline - tundub kuidagi seespool
- Vasak (eestvaates) tagumine koopaäär on muljuda saanud ja kerge roosteussgi sinna vahele pugenud
- Kapoti peal üks mõlk mis tolmukorra eemaldamisel kohe silma paistma hakkas
- Juhiuksel on üks serv muljutud.
- Tagastange mõlkis
Ja lisaks. mees üritab iga hinna eest müüa. ei taha tunnistada trionicu leitud vigu (väidab et trionic otsib endale lihtsalt tööd
):wall:
Hinda ka ei taheta mingil põhjusel 58st kilost alla lasta.
EDIT: Ei tea kas vaatan liiga kriitilise pilguga. Autol ju vanust ka juba 10 aastat ja eks selle ajaga tekivadki väiksed mõlgikesed, aga ei tahaks kahte korda samasse ämbrisse astuda (võrdlen oma oopeliostuga)
EDIT
- Veel. sõites kostus tagant mingi kolks. Müüja väitis et see on pagasikate mis kolksub ja et see ongi saabide tüüpviga - mina ei usu. On siis või?
- Vasak (eestvaates) esitiib on muljuda saanud. Ei ole paremaga sümmeetriline - tundub kuidagi seespool
- Vasak (eestvaates) tagumine koopaäär on muljuda saanud ja kerge roosteussgi sinna vahele pugenud
- Kapoti peal üks mõlk mis tolmukorra eemaldamisel kohe silma paistma hakkas
- Juhiuksel on üks serv muljutud.
- Tagastange mõlkis
Ja lisaks. mees üritab iga hinna eest müüa. ei taha tunnistada trionicu leitud vigu (väidab et trionic otsib endale lihtsalt tööd

Hinda ka ei taheta mingil põhjusel 58st kilost alla lasta.
EDIT: Ei tea kas vaatan liiga kriitilise pilguga. Autol ju vanust ka juba 10 aastat ja eks selle ajaga tekivadki väiksed mõlgikesed, aga ei tahaks kahte korda samasse ämbrisse astuda (võrdlen oma oopeliostuga)
EDIT
- Veel. sõites kostus tagant mingi kolks. Müüja väitis et see on pagasikate mis kolksub ja et see ongi saabide tüüpviga - mina ei usu. On siis või?
Eks see kasutatud auto ost üks loterii ole. Lihtsalt peale spetsialistide nõuannete peab kõvasti õnne kah olema. Minu valem autoostul on järgmine: usalda oma sise tunnet, kui sisse istud ja midagi jääb nagu kriipima siis ära parem osta ja kui meeldib, siis ära pikalt juurdle (arvesta et raha pead niikuinii juurde tampima) see ajab lihtsalt hulluks. Muidugi ämbrisse võid astuda nii või teisiti. Täiesti korras autod müüakse juba enne müükipanemist.
Endal kostus kah läbi konaruste sõites väike kolks. Selgus et kolksu põhjustaja oli eemaldatav haagisekonks mis vedeles lahtiselt tagavararatta peal.
meelekindlust soovides
don
Endal kostus kah läbi konaruste sõites väike kolks. Selgus et kolksu põhjustaja oli eemaldatav haagisekonks mis vedeles lahtiselt tagavararatta peal.
meelekindlust soovides
don
Algselt postitas: suur
Eile taltsutasin oma vasikavaimustust pisut. Vaatasin DANLORi autot veelkord kriitilise pilguga. Lisandusid järgmised (suht tühised) vead.
- Vasak (eestvaates) esitiib on muljuda saanud. Ei ole paremaga sümmeetriline - tundub kuidagi seespool
- Vasak (eestvaates) tagumine koopaäär on muljuda saanud ja kerge roosteussgi sinna vahele pugenud
- Kapoti peal üks mõlk mis tolmukorra eemaldamisel kohe silma paistma hakkas
- Juhiuksel on üks serv muljutud.
- Tagastange mõlkis
Ja lisaks. mees üritab iga hinna eest müüa. ei taha tunnistada trionicu leitud vigu (väidab et trionic otsib endale lihtsalt tööd):wall:
Hinda ka ei taheta mingil põhjusel 58st kilost alla lasta.
EDIT: Ei tea kas vaatan liiga kriitilise pilguga. Autol ju vanust ka juba 10 aastat ja eks selle ajaga tekivadki väiksed mõlgikesed, aga ei tahaks kahte korda samasse ämbrisse astuda (võrdlen oma oopeliostuga)
EDIT
- Veel. sõites kostus tagant mingi kolks. Müüja väitis et see on pagasikate mis kolksub ja et see ongi saabide tüüpviga - mina ei usu. On siis või?
Kui miskit kriipima jäi siis..... Ega see ometi viimane SAAB ole mis müügis.

Anne autoaia kohta leiad selle teema alt ka üht-teist:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... =1#pid7796
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php ... =1#pid7796
Algselt postitas: suur
Nii. Danlori aia Saab Trionicu poolt üle vaadatud. Lae alla tõstmisest oli abi. Suuremad vead:
- Pooltelje (veovõlli vms) kaitsekumm on ribadeks ja määret seal eriti vahel pole
- Õõtsapuksid otsa saamas
- Roolivõim lekib
- Diagnostikaseade ei saanud immoga ühendust (ei tea miks)
- siis nipet-näpet vead nagu nuppude valgustused jms.
Mingi leke oli veel. Muus osas oli enam-vähem.
Lõpptulemusena pakkusin talle hinnaks 55k (müügis 64k-ga) ning tüüp lubas mõelda ja tagasi helistada.
Huvitav, et see Danlori saab on ikka veel müügis!!! Isegi hind pole muutunud.
http://www.auto24.ee/clients/danlor/use ... ?id=117878
2,0 I ,ilma AC,või ACC-ta,mitteoksekindel sisu-krt,sellisega pole isegi 40 kilo eest midagi peale hakata:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989