Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?
Tegelik läbisõit
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kindlasti mängibAlgselt postitas: Rästas
Kas siin mängib rolli ka automaat- või manuaalkast (kui arvestada käiguga pidurdamist)? Ehk oleneb ka pidurdamismeetodist, kes tallab agressiivselmat ja tihemini, kes sujuvamalt ja vähem.
Siililegi selge, et sõidustiil ja sõidukeskkond rolli mängib aga mingid keskmised näitajad annaks välja tuua. Eeldada ju võib, et Saab 9000 ei olnud kasutuses kulleri töömasinana mis päev otsa linnas kiirendab-pidurdab. Eeldavatasti ikka üle poole maanteel uhati.
Käimakast on manuaal.
Mootori ja silla seisukord korduvale remondile ei viita, enamasti tehasejupid all (ja paljud olid muidugi läbi). Seega ma mingit megasuurt läbisõitu ei osanud arvata, Eestisse tuues spidokal olnud 190K tundus reaalne. Peale piduriketaste mõõtmist see enam reaalne ei tundu
Käimakast on manuaal.
Mootori ja silla seisukord korduvale remondile ei viita, enamasti tehasejupid all (ja paljud olid muidugi läbi). Seega ma mingit megasuurt läbisõitu ei osanud arvata, Eestisse tuues spidokal olnud 190K tundus reaalne. Peale piduriketaste mõõtmist see enam reaalne ei tundu

-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
linnas võib mõni ca 100x enam 100km jooksul pidurdada, kui n-iteks tallinnast pärnusse sõites, seega väga suur vahe võib tekkida sealt, kus autoga sõidetakse. Samuti võib juba kahekordne vahe tekkida sõidumaneeriga.
ei pruugi need erinevused nii suured ollagi, maanteel küll pidurdad harva aga suurel kiirusel on pidurdusenergiad suured ja kulumised samuti. Üks pidurdus 100-0 on laias laastus sama mis kümme pidurdust 30-0.
Ainus koht kus väikese läbisõidu juures pidurid palju kuluvad, on mägedes sõitmine. On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Ainus koht kus väikese läbisõidu juures pidurid palju kuluvad, on mägedes sõitmine. On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Pakun, et kuskil on kindlasti olemas testide tulemused kui mitu milli ketas kulub kui on pidurdatud näiteks 1000 korda 90-> 0 ni. Aga need on testid! Ja enne testide tegemist lepitakse kokku tingimused.(ketta materjal, klotsid, pidurdus jõud jne jne.)
Ei ole päris mõistlik arutada et vaata auto aasta on 70, odomeeter näitab 200 tuhat ja piduri kettad on ainult 3 milli kulunud. Järelikult on auto läbisõit reaalne.
Ei ole päris mõistlik arutada et vaata auto aasta on 70, odomeeter näitab 200 tuhat ja piduri kettad on ainult 3 milli kulunud. Järelikult on auto läbisõit reaalne.

Algselt postitas: olaviv
Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?
Kuus kiiret laskumist???Algselt postitas: olaviv
On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.

to geneetik-> jutt on ketta paksusest mitte klotsi paksusestAlgselt postitas: geneetikAlgselt postitas: olaviv
Sai siis tonnisel esimesed pidurikettad ära vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ka vanade paksuse ära, tulemus - 19mm. Uuena olid kettad 25mm paksud, seega kulumine 6mm, tootja lubab max. 2mm. Vat sellised seibid olid all.
Palju võiks pakkuda läbisõiduks selle kulumise järgi?Kuus kiiret laskumist???Algselt postitas: olaviv
On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.![]()


-
- Postitusi: 36
- Liitunud: N Mär 08, 2007 17:39
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: olaviv
ei pruugi need erinevused nii suured ollagi, maanteel küll pidurdad harva aga suurel kiirusel on pidurdusenergiad suured ja kulumised samuti. Üks pidurdus 100-0 on laias laastus sama mis kümme pidurdust 30-0.
Ainus koht kus väikese läbisõidu juures pidurid palju kuluvad, on mägedes sõitmine. On täiesti reaalne ühe kiire laskumisega klotsidelt 1 mm maha põletada, või enamgi.
Ma päris sellega ei nõustu, aga no kui nii ütled...
Sellegipoolest ok, korra ehk pidurdad tallinnast pärnusse sõites "0"-i, kui sedagi, siis sellegipoolest 100km peale linnas pidurdad "nulli" oma sada korda vähemalt, ehk ikkagi kuluvad kettad oma 10 korda kiiremini.