Tervitused
Nimelt tahaks teada, mida targemad Saabi omanikud arvavad sensonic käigukastist. Nii siin foorumis kui ka välismaistel on räägitud rohkem conversion kitist, kui parandamise asemel hoopis see manuaaliks muuta - hind suhteliselt krõbe. Eeldan, et parandamine veelgi krõbedam. Põhimõtteliselt on tegemist ääretult vahva leiutisega, aga kuidas on lood töökindlusega? Kuna kast ja sidur peaks olema tegelikult sama, mis manuaal, eeldan, et kulukad osad, mis sellel rikki lähevad on seotud elektroonika ja hüdropumbaga (süsteem, mis muudab siduri automaatseks). On mul õigus? Oskab keegi rääkida, mis hinnaklassi selle kasti remont võiks jääda? Kas oleks mõtekam majanduslikel kaalutlustel suruda maha "vasika vaimustus" sellise kastiga auto puhul, eeldades, et kast võib rikki minna? Kas ostueelselt on võimalik mingeid tulevasi rikkeid kontrollida?
Autoks oleks siis see sama ivometsa poolt postitatud auto24-ja kuulutus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Terv.
Allan
Sensonic
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kast on seal täpselt sama, mis tavalise siduriga autol, pekki lähebki elektroonika. Niiet KASTI pekkiminemine on sama suure tõenäosusega, kui ilma sensonicuta. Wilddog siin vahetas omale tavalise siduri peale asja. Sai trossiga siduri asemele hüdraulilise.
Kast ei võta mingeid andmeid, Cyber juba ütles, et tegemist on tavalise manuaalkastiga. Sensonicu aju andmed kuskilt võtab... kas ajust või otsemini, ei oska öelda. Troost on neid remontinud, ehk oskavad öelda, kas ja mida ostueelselt kontrollida saab, kuigi elektroonikaga kipub enamasti nii olema, et kas töötab või ei tööta.
Siduri kohta ütleks niipalju, et sidur ise on küll tavaline, kuid survelaager ja peasilinder on erinevad. Viimast saab ainult VM-st ~2.6k eest.
Majanduslikel kaalutlustel mõttekus on juba keerulisem küsimus, kuna ka ilma sensonicuta SAAB pole majanduslikult kõige ökonoomsem valik. Kõik oleneb sinu rahakotist ja eelistustest. Mina olen sensonicuga rahul... sõidurõõmu on rohkem ja kõik manuaalkasti eelised on olemas, samas inimesele, kes peost suhu elab, seda muidugi ei soovitaks.
Siduri kohta ütleks niipalju, et sidur ise on küll tavaline, kuid survelaager ja peasilinder on erinevad. Viimast saab ainult VM-st ~2.6k eest.
Majanduslikel kaalutlustel mõttekus on juba keerulisem küsimus, kuna ka ilma sensonicuta SAAB pole majanduslikult kõige ökonoomsem valik. Kõik oleneb sinu rahakotist ja eelistustest. Mina olen sensonicuga rahul... sõidurõõmu on rohkem ja kõik manuaalkasti eelised on olemas, samas inimesele, kes peost suhu elab, seda muidugi ei soovitaks.
Loomulikult töötab sensonicu ecu koostöös mootori-,ja abs`i omadega:poke: ,kuidas need muidu koos töötada saaksidki.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989