probleem 9000 Aeroga (mootori õlituli vilgub)

Tonnised ja nende mured
Vasta
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#1

Mure siis selline, et täna sõites autoga lõi põlema õlilambi ja mootor suri välja. Jäin siis seisma ja käivitasin uuest. Läksin töökotta kontrollisin õli kõik ok. Sõitsin sõbra juurde ja see tuli hakkas suvaliselt vilkum vahel põleb kauem vahel vähem. Jäin siis seisma ja ilge tiks oli see. Ehmatasin ära ja mõtlesin, et saale olen ringi lasknud. Panin auto siis kodu juurde seisma ja nii ta mõned tunnid seisis seal.Siis tuli tuttav autoluksepp ja mõtlesin, et näitan talle, mis viga on aga tiks oli kadunud ja tuli kustus, mõtlesime, et läheks ja prooviks mida ta sõites teeb. Õli tuli läks jälle põlema vahelduva eduga aga tiksu tagasi ei tulnud.
Enda mõte oli selline , et äki on õli pumb läbi või korpuse puruks löönud ja siis ei suuda rõhku anda. a ja veel kui gaasi annad siis tuli kustub.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Üks võimalus on et reduktsiooniklapp on ülemisse asendisse kinni jäänud - rõhku enam ei ole.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#3

Ma niivõrd võik veel, et äki oskad seletada kuidas selle korrasolu kontrollida.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Üks võimalus on manomeetriga. Teine et keerad esisilla tala peal oleva korgi lahti, asub mõnusalt ligipääsmatus kohas. Kõigepealt kukub vedru alla ja klapp peaks samuti alla vajuma. Piisab ka kui õlise näpuga saad klapi alla sikutada. Kui ei siis tuleb ta loominguliste meetoditega kätte saada. Ma keerasin ilma sabata keermepulga ettevaatlikult pisut sisse.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#5

Aga millest võis siis see tiks sisse tulla? Selline tunne nagu diisliga auto oleks olnud kui väljast kuulasid
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: saimon
Aga millest võis siis see tiks sisse tulla? Selline tunne nagu diisliga auto oleks olnud kui väljast kuulasid

Kuivale jäänud mootorist kuna piisavalt ei ole õli rõhku?
Iga ratas veab and then some!
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#7

Ok tänan homme peale tööd siis kohe auto alla. :)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#8

Tiksusid hüdrotõukurid, kui need õli enam peale ei saa, siis teevad häält. Kui kord on ja kord pole, siis ilmselt see klapijama või tõesti pump õhtal.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#9

Tundub et on sama jama mis minuautol et õlipumba sõel umbes millest tingituna ka puudulik õlitus!!!
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#10

Nii imelik kui see ka pole kõik probleemid tunduvald olevat lahenenud. Ja ma suutsin ainult õlivahetuse ära teha. Aga tuleb siiski edasi uurida millest selline imelik käitumine siis minu isendi puhul tekkis. Äki leidub pärnus mõni heatahtlik saabiomanik, kes oskaks aidata mul mõõta täpselt õlirõhku. Oleks väga tänulik.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#11

Sai siis kiiresti uuritud õlirõhu mõõtmis võimalusi. Kuna sain vastuseks , et seda tuleb mõõta anduri august siis oleks hetkel mure selline, et milline vahejupp tuleks treida, et manomeetri saaks otsa panna?
Vasta