Mure siis selline, et täna sõites autoga lõi põlema õlilambi ja mootor suri välja. Jäin siis seisma ja käivitasin uuest. Läksin töökotta kontrollisin õli kõik ok. Sõitsin sõbra juurde ja see tuli hakkas suvaliselt vilkum vahel põleb kauem vahel vähem. Jäin siis seisma ja ilge tiks oli see. Ehmatasin ära ja mõtlesin, et saale olen ringi lasknud. Panin auto siis kodu juurde seisma ja nii ta mõned tunnid seisis seal.Siis tuli tuttav autoluksepp ja mõtlesin, et näitan talle, mis viga on aga tiks oli kadunud ja tuli kustus, mõtlesime, et läheks ja prooviks mida ta sõites teeb. Õli tuli läks jälle põlema vahelduva eduga aga tiksu tagasi ei tulnud.
Enda mõte oli selline , et äki on õli pumb läbi või korpuse puruks löönud ja siis ei suuda rõhku anda. a ja veel kui gaasi annad siis tuli kustub.
probleem 9000 Aeroga (mootori õlituli vilgub)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Üks võimalus on manomeetriga. Teine et keerad esisilla tala peal oleva korgi lahti, asub mõnusalt ligipääsmatus kohas. Kõigepealt kukub vedru alla ja klapp peaks samuti alla vajuma. Piisab ka kui õlise näpuga saad klapi alla sikutada. Kui ei siis tuleb ta loominguliste meetoditega kätte saada. Ma keerasin ilma sabata keermepulga ettevaatlikult pisut sisse.
Algselt postitas: saimon
Aga millest võis siis see tiks sisse tulla? Selline tunne nagu diisliga auto oleks olnud kui väljast kuulasid
Kuivale jäänud mootorist kuna piisavalt ei ole õli rõhku?
Iga ratas veab and then some!
Nii imelik kui see ka pole kõik probleemid tunduvald olevat lahenenud. Ja ma suutsin ainult õlivahetuse ära teha. Aga tuleb siiski edasi uurida millest selline imelik käitumine siis minu isendi puhul tekkis. Äki leidub pärnus mõni heatahtlik saabiomanik, kes oskaks aidata mul mõõta täpselt õlirõhku. Oleks väga tänulik.