
Täna sai ka Paadi juures mõned pildid klõpsitud - üks teine foorumlane (wyxx?) oli ka kunagi oma lennukiga sinna maandunud ja pilte teinud. Sealt idee saingi, kuna koht minu elukohast kõigest kiviviske kaugusel





Lühidalt siis mini-ülevaade kelladest ja viledest:
Mis peal: kõige meeldivam üllatus autot Tartus üle vaadates oli see, et tegu Model Year 2003 autoga. Tuli see välja VIN-koodilt ja see muutis hinna ka palju meeldivamaks

Mis puudu: elektrilised (ja ventileeritavad) istmed ja tagaistmesoojendus (ehk esiistmed siis mehaanilised ja ainult soojustusega), katuseluuk ja telefonihoidja-handsfree (mis on plaanis lähiajal paigaldada). Seniste loomkatsete tulemusena tundub, et puudu on ka signa ja kasko nõudmisel on vaja paigaldada.
Mis viga: kriimud tagapampril, paar parkimismõlki, SID-il üsna hea ports piksleid surnd, juhiistme serv väheke marraskil, kundepoolse A-pillari kattel väike auk. Juhipoolne peegel streigib elektrilisel kokkuklappimisel, tagaluugi ühel nn. "positsioneerijal" alt mündisuurune alus puudu ja seetõttu luuk ühest servast madalam, kui peaks. Käikude lülitumisel on väike kala, viimasel ajal pole enam tunda andnud. Kui Troosti härrasmehed on üle vaadanud, eks siis saab täpsemalt rääkida.



Väike ülevaade siis ka esimestest elamustest inimese pilgu läbi, kes varem pole Saabi roolis olnud:
Positiivselt üllatas: erakordselt hubane salongivalgustus, koos tumeda puitimitatsiooni ja beeži nahaga moodustab see fantastilise luksusliku õhustiku. Üllatuse alla kvalifitseerub ka see, et salongis on ikka päris vaikne - kunagi keegi foorumis torises, et salongimüra on 9-5-l vaikimisi liiga suur ja tekib vajadus pigimattida. Vennal on E38 (730) buumer ja sisemüra poolest on nad täiesti ühe pulga peal. Samuti vedrustuse jäikus oleneb taustsüsteemist

Midagi negatiivset? Raske leida. Kui võrrelda sakslastega, siis salongi koostekvaliteet jätaks nagu mõnes kohas soovida. Nuppudel on väike "loks" sees, suunatule ja kojameeste hoovad ja käigukang liiguvad väheke ebamääraselt (nagu lõtkuga), mõnes kohas on mingid liistuvahed liiga suured. Keskkonsooli paneelid on omavahel väikese nihkega (peaks saama timmida?). Ei midagi tõsist, jutt käib millimeetriosadest ja materjalid ise (eriti nahk) on tegelikult väga kvaliteetsed, lihtsalt kohati jääb sellest Lexuse/Mersu/jne. koostetäpsusest tiba puudu. Teine asi, mis sõidu ajal silma hakkas, oli kiirushoidja kasutamise ebamugavus. Nupud on rooli varjus ja käsitsemine vajab harjumist. Paar korda sõidu ajal kobamisi ilma vaatamata aktiveerida püüdes vilgutasin vastutulijaile kaugtulesid

Ja lõpetuseks ka sõiduelamusest - esimene positiivne elamus oli see, KUI rahulikult ja lihtsalt Aeroga sõita võimalik on. Selle obesekarja kohta oleks arvanud, et linnas sõites on gaasipedaal erk ja äkiline (juba Honda on linnasõidus ja ummikus kulgedes 150hp toel nagu hüppav kits - OK tegu manuaaliga), aga selle rahuliku kruiisimismaneeriga, nagu Saabil, võib julgelt kasvõi vanaema rooli saata. Ka vikatiga vanamemm tee ääres VÕIB Aero omanik olla






EDIT: paar pilti veel lisatud...