5500km tagasi vahetati ära siduriketas, korv, töösilinder ja pedaalisilinder. Sõites 100km/h ja kui gaasi vajutada hakkab sidur libisema, möödasõitudel on see paras piin tunnetada seda pidamise piiri. Teisel juhul on sama situatsioon ja sidur ei hakka libisema, isegi siis mitte kui käik madalamaks vahetada. Nädalavahetusega vurasin maha 800km ja selle distantsil libises umbes 25% juhtudest.
Kas tundub reaalne, et töösilder jääb mingis osas kinni ja sellest ka libisemine? Libisemist tajun 4 ja 5 käigu ajal.
Siduri nahka läks ka mu esinemine miilisõidul.
9-3OG vahest sidur libiseb, vahest mitte
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: jupats
Ka 5500km on võimalik sidur peeneks lasta(see ei olnud mõeldud solvanguna:D).
Ma pole nii hull peenestaja. Pigem kahtlustan, et Carring valas mootorisse liiga palju õli ja see on kurja teinud. Nimelt Troostis valati mootorisse 5L Carringus esimesel korral 5,2L ja reedel valasid 5,8L. Õlivarras näitab 2cm üle maksimumi ja peale õlivahetust hakkas sidur libisema. See on muidugi oletus ja täpsem info tuleb siis kui asi lahti võetakse.
Ise olen kogenud, et kui sidur on peetis siis libiseb pidevalt, mul aga käib see hoogudena. Ei kujuta ettegi kas liigne õli võib mõne tihendi ära tappa ja sealt lekkiv õli siduriga kokku puutuda.
Edit: Auto juba hommikust Carringu platsil, elimesel võimalusel hakkavad uurima.