mul on piinlik :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hommikul avastan, et naabrid :on mõlemid 9-5 omanikud_ mõlema maja eest 9-5 wagunid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



nu see vast see naabrikadedus (mitte sinu puhul). kuda ikka saab üks neist olla viletsam kui teine. 
see nagu heal rootsimaal, kus naaber ei saa kindlasti olla viletsam kui teine ja seepärast on 2/3 rootslastest (statistika nati vana võibolla, nüüd türklased asja ära segand) 1 volvo, 1 villa ja 1 Vuvve (loe: koer)

see nagu heal rootsimaal, kus naaber ei saa kindlasti olla viletsam kui teine ja seepärast on 2/3 rootslastest (statistika nati vana võibolla, nüüd türklased asja ära segand) 1 volvo, 1 villa ja 1 Vuvve (loe: koer)
nu vaata,praegu naabrid,siis linnaosa ja lõpuks kogu linn!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
OT: Don, kas sul saab tumepunane ja elutsed väike-ameerikas, ehk siis umbes samas kandis kus mina.. viimasel ajal sinna kolm maja edasi tõesti üks kena asi tekkinud.. täpselt linci ja lehhuse vahele 
Mu autonaabriteks tavaliselt focus ja clio.. iga ommiku saan hea tuju, et ei pea nendesse asjadesse sisse pugema:P

Mu autonaabriteks tavaliselt focus ja clio.. iga ommiku saan hea tuju, et ei pea nendesse asjadesse sisse pugema:P
Mu omal naabriteks ühel pool lumehang (ajutine) ja puukuur (tundub suht püsiv olevat) ning tesel pool fordi kaubabussike. (Vanemal masinal lähinaabrid puuduvad, pisut kaugemal on kari MB Unimog'e).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: Ryhkija
Mu omal naabriteks ühel pool lumehang (ajutine) ja puukuur (tundub suht püsiv olevat) ning tesel pool fordi kaubabussike. (Vanemal masinal lähinaabrid puuduvad, pisut kaugemal on kari MB Unimog'e).
unimoogid? kas taaralinnas mersu tehas we?:D
Ei, tegemist ajakirjanduse paljukirutud vabatahtlik-riikliku organisatsiooni kohapealse tehnopargiga ja need on tegelikult nn doonormasinad, mille abil teist osa samasugused käigus hoitakse
. Mis teha ka riiki kaitstakse meil vanasõidukite abil;).
Kuna koduõues on vähe ruumi ja mul selle süsteemiga head suhted - siis sai neilt ajutist hoiupaika palutud ...

Kuna koduõues on vähe ruumi ja mul selle süsteemiga head suhted - siis sai neilt ajutist hoiupaika palutud ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Arno, mis sa ikka ei liha-ei-kala autosid ihaled.. Haara kohe smart ligi.. Erinevalt cliost-fiestast näeb vähemasti välja huvitav ja popp:P.
PS. Kui keegi suudaks mulle selgeks teha, mille kuradi pärast ma peaks liisingfirmat nuumama suurusjärku 2..3k kuus ja vastutasuks saaks sellise pisikese käkiga sõita..(missiis, et uus). Kui paneks sama raha saabi hoolduse alla... saaks igal 10l juhul parema, mugavama ja mõnusama auto.
PS. Kui keegi suudaks mulle selgeks teha, mille kuradi pärast ma peaks liisingfirmat nuumama suurusjärku 2..3k kuus ja vastutasuks saaks sellise pisikese käkiga sõita..(missiis, et uus). Kui paneks sama raha saabi hoolduse alla... saaks igal 10l juhul parema, mugavama ja mõnusama auto.
2-3k liisungule kuus? Mis ostad millise* auto kohe 
Liising võtab sinu makstavast summast endale oma 500 eeku kuus, ülejäänud on ikkagi auto odavnemine või siis auto hind, kuidas sobib. No kohustuslik kasko kah, kuid ka see pole nii tappev.
Mis aga oleks tähtsam, sõidetavate kilomeetrite hulk. Eeldades, et bensiini hind tõuseb veel paar krooni paari aasta jooksul, tuleb kokkuhoid juba päris suur. Aastase läbisõiduga üle 30kkm on ainult bensiiniarve keskmiselt 3k kuus?! vaatasin tabelit, suvised juuni-juuli oli juba 4xxx eek kuu. Vat see on masendav.
Ühtlasi hindade üle mõeldes, oleks vaja ka mõnda korralikku objektiivi ja sinna juurde läbivust suurendavat Maasturit. Jimny** oleks popp, aga Suzukide vastupidavus ning Japi teenindus pole jah parim kooslus...
* Milline auto? Ei, kahemilline.
** Mõte käis too osta, aga TFR tegi ära.

Liising võtab sinu makstavast summast endale oma 500 eeku kuus, ülejäänud on ikkagi auto odavnemine või siis auto hind, kuidas sobib. No kohustuslik kasko kah, kuid ka see pole nii tappev.
Mis aga oleks tähtsam, sõidetavate kilomeetrite hulk. Eeldades, et bensiini hind tõuseb veel paar krooni paari aasta jooksul, tuleb kokkuhoid juba päris suur. Aastase läbisõiduga üle 30kkm on ainult bensiiniarve keskmiselt 3k kuus?! vaatasin tabelit, suvised juuni-juuli oli juba 4xxx eek kuu. Vat see on masendav.
Ühtlasi hindade üle mõeldes, oleks vaja ka mõnda korralikku objektiivi ja sinna juurde läbivust suurendavat Maasturit. Jimny** oleks popp, aga Suzukide vastupidavus ning Japi teenindus pole jah parim kooslus...
* Milline auto? Ei, kahemilline.
** Mõte käis too osta, aga TFR tegi ära.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
2-3 kilo liisingut kuus (+ käibemaks!!) on 0 sissemaksuga suzuki ignis praegu (auto hind 225k umbes). Telekast nägin. Milli maksva auto pealt taod rõõmuga ligi 10k kuus (no või 7-8 kilo, ei tea hetkel, pole vist ka tähtsust). Palju õnne! SInna juurde aastane kasko teema, mis ka keskmiselt vist kilo kuus röövib (maksad küll korraga või kahega). Bensukuluga olen küll nõus aga samas ma tunnen mõnu kui auto liigub edasi peale gaasivajutust.
EDIT: Tfr on sinna autosse ka üksjagu pappi matnud, kasvõi ainult selleks, et sellele ka läbivus anda..
Või siis, et ostuhind oli piisavalt kõrgem tava versioonist, eelmine vend tegi ära põhitöö..
.
EDIT: Tfr on sinna autosse ka üksjagu pappi matnud, kasvõi ainult selleks, et sellele ka läbivus anda..


Jätkame siis OT'd 
Enne viimase saabi ostu arvutasin. Et kas saaks parem, kui liisiks kas 9-3 TiD või omega 2.5td või bemmi. sissemaks oleks sama mis minu saabi ost kohe välja ( ~20k). Juurde oleks läinud kuumakse ( ~2000 krooni) pluss kasko (1k kuus) ehk siis 3k igakuiseks makseks pluss kütus.
Saabi maksin kohe välja, kuus kulub kütusele ~2500 krooni, pluss iga kolme kuu tagant umbes 3k'ne vanade vigade kõrvaldamine.. ( 2 korda käidud, kaks-kolm-neli korda veel käia, kui raha tekib). Diiselautokulu kulub vast 1500 krooni eest kütust : järelikult. Kui ma kuus panen saabi hoolduse alla vähem kui 2000 krooni, olen ma juba omadega plussis. Järelikult, pole majanduslikku mõtet omada uuemat autot. Minul vähemasti.
Pirrutuli ja laenuleib ei pidavat kaua kestma.. nagu vanad eestlased teavad. Loomulikult, kui mu palk oleks 2x suurem praegusest ja kulukate hobide asemel loeks näiteks, oleks ilmselt ka vaba raha oluliselt rohkem.. a mulle meeldib nii.

Enne viimase saabi ostu arvutasin. Et kas saaks parem, kui liisiks kas 9-3 TiD või omega 2.5td või bemmi. sissemaks oleks sama mis minu saabi ost kohe välja ( ~20k). Juurde oleks läinud kuumakse ( ~2000 krooni) pluss kasko (1k kuus) ehk siis 3k igakuiseks makseks pluss kütus.
Saabi maksin kohe välja, kuus kulub kütusele ~2500 krooni, pluss iga kolme kuu tagant umbes 3k'ne vanade vigade kõrvaldamine.. ( 2 korda käidud, kaks-kolm-neli korda veel käia, kui raha tekib). Diiselautokulu kulub vast 1500 krooni eest kütust : järelikult. Kui ma kuus panen saabi hoolduse alla vähem kui 2000 krooni, olen ma juba omadega plussis. Järelikult, pole majanduslikku mõtet omada uuemat autot. Minul vähemasti.
Pirrutuli ja laenuleib ei pidavat kaua kestma.. nagu vanad eestlased teavad. Loomulikult, kui mu palk oleks 2x suurem praegusest ja kulukate hobide asemel loeks näiteks, oleks ilmselt ka vaba raha oluliselt rohkem.. a mulle meeldib nii.
No liisingfirmale sa ei pea maksma ju seda raha. Maksta võib kogu summa kasvõi arvega kui sularaha pole. Pealegi, liisingfirma ise saab endale sellest 225k umbes 30k eek (vist, analoogarvutus sisetunde järgi), ülejäänu on niikuinii auto hind tootjale. Tähtsam sellest liisingumaksest on hoopiski kasko hind. No võtta näiteks Mseeria mersu, Landcruiser või mõni Subaru ntx ...
Läbivuse kohalt, ilmselt sõltub see päris tugevalt ka sõidustiilist. Mõnesmõttes on IMHO veidi imelik "päris" offroadstiil, kus sõita kõrini mutta. Samas SAABiga metsateedel on endal veidi imelik. Ise vaataks kah pilguga, "kuradi linnavurled metsa roninud"
Smart aga - korra sees istudes oli kohe mõte, kaks masinat sabapidi kokku, 2Smart nimeks ja OK. Ilma, linnas poosetamise masin. Pikendab omamoodi aga sõitmiseks ...
Teine äärmus võiks olla limoHummer. Kuid mitte pikk vaid lõõtsadega ning iga lüli omaks vedavat silda. 7 lüliline saaks rõngaks ennast keerata. Lülid vastavalt maitsele eri sisustusega j.n.e
Läbivuse kohalt, ilmselt sõltub see päris tugevalt ka sõidustiilist. Mõnesmõttes on IMHO veidi imelik "päris" offroadstiil, kus sõita kõrini mutta. Samas SAABiga metsateedel on endal veidi imelik. Ise vaataks kah pilguga, "kuradi linnavurled metsa roninud"

Smart aga - korra sees istudes oli kohe mõte, kaks masinat sabapidi kokku, 2Smart nimeks ja OK. Ilma, linnas poosetamise masin. Pikendab omamoodi aga sõitmiseks ...
Teine äärmus võiks olla limoHummer. Kuid mitte pikk vaid lõõtsadega ning iga lüli omaks vedavat silda. 7 lüliline saaks rõngaks ennast keerata. Lülid vastavalt maitsele eri sisustusega j.n.e
Muideks, lihtsalt tean et näiteks '03 X5 4.0i täislisadega masina aastane kasko sõbrahinnaga Ergos on 68000 krooni 
Ja uute autode mittelagunemine on müüt : ameti almeral mul on täissaanud nüüdseks 40 000km ja garantiis olen ainult 5 korda käinud, vahetatud on aju x2, tuledelüliti plokk, rattalaagrid ja lambdaandur
tuttav naisterahvas ostis 1.6 automaat (x)sara, vahetatud 25 000km jooksul garantii korras aut.kast, tagavedrud, kütusevoolik (põhjakaitse hõõrub originaalkummivooliku nii õnnelikult katki, et see bensiini väljalaske kollektorile hakkab pritsima)
tuttav ostis 307 , mis läks kolmandal omamise kuul tagatule juhtmete lühise tõttu põlema ja põles maani maha..
sõbra naise ameti corolla on kaks korda kliimapumpa ja üks kord generaatorit garantiikorras vahetanud...
Siia kõrvale võtan oma vana saabi, (16a) 250+km läbisõitu, ja hädad on ainult eelmise omaniku tegematajätmised...

Ja uute autode mittelagunemine on müüt : ameti almeral mul on täissaanud nüüdseks 40 000km ja garantiis olen ainult 5 korda käinud, vahetatud on aju x2, tuledelüliti plokk, rattalaagrid ja lambdaandur

tuttav naisterahvas ostis 1.6 automaat (x)sara, vahetatud 25 000km jooksul garantii korras aut.kast, tagavedrud, kütusevoolik (põhjakaitse hõõrub originaalkummivooliku nii õnnelikult katki, et see bensiini väljalaske kollektorile hakkab pritsima)
tuttav ostis 307 , mis läks kolmandal omamise kuul tagatule juhtmete lühise tõttu põlema ja põles maani maha..
sõbra naise ameti corolla on kaks korda kliimapumpa ja üks kord generaatorit garantiikorras vahetanud...
Siia kõrvale võtan oma vana saabi, (16a) 250+km läbisõitu, ja hädad on ainult eelmise omaniku tegematajätmised...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to epsum:
sul hea, sul teine 9000 aianurgas!
kas jõukama auto omanik jõuaks teist 200000 või enam krooni maksvat aianurgas hoida??;)
tänud velgede eest! head!
sul hea, sul teine 9000 aianurgas!
kas jõukama auto omanik jõuaks teist 200000 või enam krooni maksvat aianurgas hoida??;)
tänud velgede eest! head!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


