9000 sidur

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#1

SAAB ugu rahu Teie südametesse!

Probleem mul- kas siduri survelaagrist võib olla tingitud see, et enam ei taha eriti hästi sidur lahutada. Hääl on tollel juba väga vinge- laagril, ma mõtlen. Uus on tellitud (220.-) ja tuleb ainult ümber "visata".
Sidur võtab praktiliselt 5 cm põhjast ja väägadi äkiline.
Ega pumbas ei või miskit olla? Keegi kuskil foorumis kõneles, et mansetid olla läbi olnud, võib see nii olla? Igaks juhuks ei taha lahti ka lõhkuda.
P.S. Siduriketas on vahetatud 2 kuud tagasi ja selles viga olla ei saa olla.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#2

Infoks lihtsalt, et mul oli ka siduriga jama mingi aeg tagasi (9000 CC). Nimelt töötas sidur suht normaalsest, kui järsku hommikul oli pedaal põhjas ja vedelik otsas. Enne seda oli sarnane asi, et võtis suht põhjast, samas äkiline nagu polnud. Täitsin ära ja õhutasin ära, nädala pärast sama lugu. Lõpuks pidin iga hommik juba õhutama ja vedelikuga täitma.
Aitas peasilindri mansetide vahetus. Enne olin vahetanud töösilindri mansetid.
Mansetide vahetamine oli päris nüri töö. Seda tegi mul üks mees, kes enne saabe ei olnud remontinud ja pärast kirus, et tema enam kunagi saabi ei paranda :)
Üldiselt aga pääsesin odavalt, kuigi alguses öeldi, et tuleb vahetada peasilinder koos survelaagriga.
Üldiselt ma soovitan mansetid igal juhul ära vahetada, kui käigukast maas. investeering pole suur - hilisem tööraha on suurem kui selgub et need ka vajavad vahetust.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#3

no nii, saabistid!
no nüüd on küll siis nii, et selle siduri survelaagri vahetasin ma naksti ära ja ...loomulikult ei olnud sellest suuremat tolku, sidur võtab 2-5 cm salongi põhjast ja kui gaasipedaali ei vajuta, istub auto nii ilusasti tänavanurgal, et kohe lust on. tasa ja targu. "loomulikult" tuleb nüüd siis ära vahetada ka siduri korv. (1000.-)
("jumal tänatud ,et ma enne seda teada sain ja ei pea kaks korda kasti maha võtma.")
peale seda vahetust juhtus aga nii, et mootorit enam käima ei saanud. jagaja võtsin loomulikult ennem ära ja nii edasi...
panin siis asjad kõik ilusasti kokku ja tagasi aga mootorit enam käima ei saanud. turtsus ja paukus nii mis kole kohe. kontrollisin vähemalt kümme korda, kas süüte järjekord on ikka õige (1,3,4,2) peaks ju olema ja jagajakaanel on ilusasti ära märgitud 1. sealt kellaosuti suunas peaks edasi minema. tuhkagi! "kihutasin" siis öösel kell kaks kodu poole (30km/h), sest enam ei jõudnud.
lootes, et hommik on õhtust targem suutsin öösel magama jääda...

SAABugu päike ka teie autodesse:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

oh sind kyll!
aga jõudu ja nuputamist igaljuhul

aga vaata ikka kummat pidi jagaja töötab?! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

no nii!
nüüd. kui me juba nii palju kahju oleme kandnud ei saa me enam seda asja nii jätta...seega-on juhtunud selline tore asi, et töötavad ainult kaks pütti; 2. ja 3. :(
arvamused, ettepanekud, kommentaarid???
(ei ole vaja hakata rääkima, et vaataoma küünlad ja nende juhtmed üle, need on nüüd küll kontrollitud)
TEGELT ON KA MUL IKKE SUUR MURE:mad:
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#6

Njah, kerge sul nüüd just pole.
Nagu ma aru sain kontrollisid sa üle KOGU süütesüsteemi (jagaja kaan, juhtmed, süütepool jne.)?
Õhuleke sisselaskekollektorisse?
Kõik pihustid töötavad?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#7

vaata, pihusteid ma mõtlesin ise ka, et täiesti arusaamatu, 1 ja 4 silindri küünlad on märjad, teised ja kolmandad mustad? säde välgub kõikjal.
süütes ju loogiliselt võttes tõesti viga olla ei saa.
lahe on see, et kui mootor käib ja võtan 1 ja 4 silindri küünla pealt juhtme ära, ei juhtu auto käitumismaneeride juures midagi uut, ikke teeb samat häält.
aga öelge mulle, mis seos on selles siduri survelaagri vahetusega???!!!:o
džiisas!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Mul on endiselt tunne, et sul on midagi seal juhtmete järjekorraga valesti. Sest kogu jama hakkas sul peale jagaja mahakatkumisest. Siduri survelaager ei saa mitte mingi väega avaldada mõju kütuse süttimisele. Pihusteid sa ka ei puutunud ja küünlaid.
Panid sa jagaja ikka täpselt õiges asendis tagasi?? Oled sa KINDEL, et päripäeva käib see järjekord?? (ütlen ausalt, ma ei tea peast mispidi see kone ringi käib, on ju ta "valepidi" vahel....)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#9

soovitan proovida ka sellist varianti, et ostad 4 uut küünalt ja proovid nendega. vanad on juba märjaks tõmmanud ja seda niiskust sa sealt enam naljalt kätte ei saa. tean seda enda kogemusest (küll 900se, mitte 9000 pealt).
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#10

ja küünlad peaks ikka kindlasti olema NGK-d, praegu on endal BOSCHI 4-elektroodiga., aga kuskil jäi jutus foorumites meelde, et proovitud on palju erinevaid aga NGK on ikka ja jälle see õige. või on teisi arvamusi?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Ei ole..:) Ma ei tea päris uutest, kuid vanadel on need vist juba tehasest peal ja nendega käivad nad kõige paremini. Olen oma vanema isendi peal ka mingisuguseid shampinjone proovind kuid ei käinud ta nendega. Peale NGK lisamist mõõdukas koguses sai asi parem.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#12

jah, kohe kindlasti NGK-d. muud marki Saab eriti ei armasta jah :P
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#13

Kahjuks ei oska süüteprobleemidele eriti midagi lisada, mida juba soovitatud, kuid tundub et mul endal teisel 9000 hakkab ka sidur endast märku andma. Võtab teine suhteliselt põhjast juba ja ei lahuta eriti sujuvalt.

Nagu ma aru sain oli sinu probleem sidurikorv? või ole veel midagi vaja teha v.a. survelaager.)? nagu eelnevalt kirjutasin oli mu eelmisel 9000 peasilindri mansetid vea põhjuseks....

Tundub et tuleb ka sidur varsti ette võtta :(
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
koterman
Postitusi: 17
Liitunud: E Apr 26, 2004 23:26
Asukoht:
Auto:

#14

Ilmselt on siiski jagaja vales asendis tagasi pandud. Mul vana 900-ga oli kunagi sama jama. Küll ma mässasin ikka päris mitu päeva kuniks lõpuks kogemata õieti tagasi sain. Selle ajaga jõudsin juba uued küünlajuhtmed ja küünlad osta. Kondeka ka.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#15

SAAB -us rahu minu hinge!!!
Auto käib, mitte küll viimase peal, aga käib teine. ja miks, sest rootor käib tõepoolest teistpidi ja küünlajuhtmed olid valesti. hakkasin lihtsalt järjest, lollikindlusega proovima ja leidsin siis lõpuks õige koha. lõpliku süüte koha peab paika panema juba arvuti abil, seda teenust peab aga sisse ostma.
küünlaid ma uusi ei ostnud, käivad need bossi omad küll. nii! SIDUR-ei olnudki korvi viga. vahetasin veel peapumbas mansetid ka igaks juhuks ära ja siis asusin õhutama. tuleb seda tööd kahekesi teha siis saab ikke korda ka!!!;)
ivomets´ale aga suurimad tänud asjalike nõuannete eest!!!
kasti mahavõtmine on tänu asjalikele nõuannetele ikka tunduvalt lihtsam, kui kogu mootori maha sikutamine...
Kasutaja avatar
denver
Postitusi: 49
Liitunud: R Jaan 18, 2008 9:14
Asukoht:
Auto:

#16

aga mis vedelik sinna käib?
vbl imelik või väiklane küsimus, aga siiski.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#17

Algselt postitas: denver
aga mis vedelik sinna käib?
vbl imelik või väiklane küsimus, aga siiski.
Mõtled sidurit? Seesama DOT4 mis piduritelegi.
Kasutaja avatar
denver
Postitusi: 49
Liitunud: R Jaan 18, 2008 9:14
Asukoht:
Auto:

#18

.. käib mõni eriline saab edition või tava statoili dot 4 ?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: denver
.. käib mõni eriline saab edition või tava statoili dot 4 ?

Täiesti tavaline sobib...
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
denver
Postitusi: 49
Liitunud: R Jaan 18, 2008 9:14
Asukoht:
Auto:

#20

tänud!
esimene saab ja kohe probleemid. :)
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#21

Algselt postitas: denver
tänud!
esimene saab ja kohe probleemid. :)
probleemid olid õnneks teada :wise:
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
denver
Postitusi: 49
Liitunud: R Jaan 18, 2008 9:14
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: que
Algselt postitas: denver
tänud!
esimene saab ja kohe probleemid. :)
probleemid olid õnneks teada :wise:

jah, loodame, et neid juurde ei tule.
Vasta