Saab 9000 CS 2.3 1994
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Näind ei ole aga pildil on turboga isend. Jutu sees pole turbot mainitud. Oleks hea teada lihtsalt kas ikka õige auto pildid on. Ja kas sa kallile kaasale ikka tahad turboga püssi osta..
EDIt: ilmselt siis LPT kuna armatuuris pole ka turborõhu näidikut...

EDIt: ilmselt siis LPT kuna armatuuris pole ka turborõhu näidikut...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kusjurues ei ole kirjas 125kW... http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html..
Ja LPT ilmselt ei ole naisterahvale palju, ma esimese hooga jäin lihtsalt puhurit silmitsema ja siis mõtlesin, et ÄKKI ongi täisturbo..
Pärast avastasin muud asjad. Ja samas sõltub ikka naisest ka..
äkki on suuremat sorti sõidumeister, pärast süüdistab sind, et sa talle kole vähe hobuseid pakud..

Ja LPT ilmselt ei ole naisterahvale palju, ma esimese hooga jäin lihtsalt puhurit silmitsema ja siis mõtlesin, et ÄKKI ongi täisturbo..



leidsin veel selle. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Täisturbosid peab eriti hoolikalt vaatama, just seda turboteemat. Tegelik kW arv peaks 147 olema. Pill on vägagi äkiline, siin on "Lugejate autode" hulgas nii mõnigi, vaata ja küsi. 9000 kohta käivaid teemasid on siin ka üsna mitmeid. Sealt peaks selguma palju, mida vaadata ja kuidas.
Täna käisin mööda minnes Anne Autoaiast läbi, millegipärast oli selle Saab 9000 rool kuhugile kaduma läinud Oli roolisammasja kõrvalistuja istmel rooli turvapadi ga mida masinas ei näinud oli rool. Kas vahetati parasjagu rooli parema vastu või mis ei oska öelda.
Algselt postitas: Cyber
Tegelik kW arv peaks 147 olema.
Mul oli täpselt samasugune auto kunagi.
92 aasta ja aero veljega. Passis oli tollel 143kW seega tundub, et kW on õige. Turbo vilet oli kuulda juba 1500 pöörde peal ja minek oli suurepärane. Naisele ma küll ei raatsiks sellist anda. Ikka ise sõidaks sellega

Veojõukontroll on sellel autol ja pidi nõrk koht olema kuigi minul toimis laitmatult. Kuna seda ei saa välja lülitada siis see sekkus iga kord kui kiirendama hakkasin ja kumm pisutki asfaldil libisema hakkas. Seega suvel pisut tüütu asjandus.
Algselt postitas: kaska
leidsin veel selle. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Seda pilli peaks kindlasti enne ostu kontrollima!

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mhmh.. usu veel mis ARK sinna kirjutab... mul on ka passis 85kW....Täiesti ametlikult onu vaatas kapoti alla ja kirjutas.Algselt postitas: Cornholio
Mul oli täpselt samasugune auto kunagi. 92 aasta ja aero veljega. Passis oli tollel 143kW seega tundub, et kW on õige.
Ega siis meie ARK ise seda välja ei mõelnud. Ikka vaatavad mis teised ees teevad.Algselt postitas: CyberMhmh.. usu veel mis ARK sinna kirjutab... mul on ka passis 85kW....Täiesti ametlikult onu vaatas kapoti alla ja kirjutas.Algselt postitas: Cornholio
Mul oli täpselt samasugune auto kunagi. 92 aasta ja aero veljega. Passis oli tollel 143kW seega tundub, et kW on õige.
Vaata saksas selliseid päris mitu. 93 hakati trionicuid peale panema ja ehk tuli sealt see 4kW juurde.
Odot, aga mis su masina võimsus tegelikult on? (ja kummast masinast räägid?) Mul on kah vanema masina passis 74kW, kuigi minu teada peaks 78 olema (2-karb).Algselt postitas: CyberMhmh.. usu veel mis ARK sinna kirjutab... mul on ka passis 85kW....Täiesti ametlikult onu vaatas kapoti alla ja kirjutas.Algselt postitas: Cornholio
Mul oli täpselt samasugune auto kunagi. 92 aasta ja aero veljega. Passis oli tollel 143kW seega tundub, et kW on õige.

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Rool oli uuema vastu vahetatud jah. SRS tuli jäi ka armatuuris põlema mingil põhjusel. Autoaia mehed lubasid selle vajaduse korral "ära kustutada". See muidugi ei olnud eriti usaldusväärne jutt
. Ühel autoaia saabidest oli esiklaas ka kuidagi väga pornolt vahetatud. Ei mäleta kummal, hallil vist.

See number on mulle suht tuttav, see peaks 2.0i (k-jet, ilma turbota) KW arv olemaAlgselt postitas: Cyber
Mhmh.. usu veel mis ARK sinna kirjutab... mul on ka passis 85kW....Täiesti ametlikult onu vaatas kapoti alla ja kirjutas.


Mis huvi peaks olema platsivendadel rooli vahetada??? Armatuur oli omal kohal ja kinni, ehk keegi hoopis arvas, et oleks vaja spido näitu "tohterdada"?Algselt postitas: ahti
... millegipärast oli selle Saab 9000 rool kuhugile kaduma läinud Oli roolisammasja kõrvalistuja istmel rooli turvapadi ga mida masinas ei näinud oli rool.

Hm.. praegu on seal peal siis uuema tüübi rool? MItte et masin ennast huvitaks, aga kuna enda autol on peal täpselt samasugune rool nagu müügikuulutuse piltidel, kuid katkiste signaalinuppudega - mingi aeg uurisin võimalust uuema tüübi rooli või siis ainult katte pealepanemiseks (kuna viking väitis, et vanale nuppe eraldi ei saa), siis kellegi jutu järgi pidi see see suht keeruline olema, vististi just turvapadja pärast (ei mäleta enam täpselt, kes teab või paremini mäletab, võiks täiendada).
Et siis (teema juurde tagasi tulles), eelneva põhjal tundub suht tõenäoline olevat, et selle konkreetse auto autoga laksu pannes (ptui-ptui-ptui) turvapadja küllatulekut eriti oodata pole.
Et siis (teema juurde tagasi tulles), eelneva põhjal tundub suht tõenäoline olevat, et selle konkreetse auto autoga laksu pannes (ptui-ptui-ptui) turvapadja küllatulekut eriti oodata pole.